Hét MF Motorweekend 2019

lijst weer bijgewerkt; Ik heb met rood gemarkeerd wie nog niet gekozen of gereageerd heeft.
 
update: er blijkt ruimte te zijn voor 50 tentjes op de camping! dus er is nog plek voor wie wil.
 
DOe mij dan ook maar camping aub :) De 2 persoonsbedden vind ik net iets te knus ;)
Hopen op een beetje lekker (droog) weer.
 
bijgewerkt

--> ik wacht nog even met terugboeken van centjes tot alles uitgekristalliseerd is he!
 
Lijst bijgewerkt.

Ik mist nog: Abe (Wimmel), Eener, Stefan--, RoelNL en Flooriz

Denk eraan dat ik VANDAAG de definitieve boeking ga doorgeven. Daarna zullen we per bedje moeten bijvragen,
 
ah! Flooris had ik dus gemist kennelijk? Nou ja gelukkig zijn er nog bedjes genoeg. Lijst weer bijgewerkt
 
Telefonisch bericht van Wimmel; die gaat naar de 6 persoonskamer. Heeft'ie lekker de ruimte zo te zien hahaha
 
Telefonisch bericht van Wimmel; die gaat naar de 6 persoonskamer. Heeft'ie lekker de ruimte zo te zien hahaha
Nu iemand t al gedaan heeft ... Ik zat daar ook aan te denken ( om heel bijdehand kamerwissel door te geven vanavond naar die kamer, maar hoeft nu niet meer ;) ) , maar vermoed dat tzt die 6p-kamer ook wel vol geraakt.....Maar als t tzt op de 6p kamer rustiger is dan op "mijn" 4p kamer zou ik ook nog kunnen switchen dan .....
(*zo formeel zijn we niet, toch ?)
 
Nu iemand t al gedaan heeft ... Ik zat daar ook aan te denken ( om heel bijdehand kamerwissel door te geven vanavond naar die kamer, maar hoeft nu niet meer ;) ) , maar vermoed dat tzt die 6p-kamer ook wel vol geraakt.....Maar als t tzt op de 6p kamer rustiger is dan op "mijn" 4p kamer zou ik ook nog kunnen switchen dan .....
(*zo formeel zijn we niet, toch ?)

Welnee; er kan gewoon naar wens geswitched worden. Allen niet van slaapzaal of camping naar een 4,5 of 6 persoonskamer want die prijzen zijn anders
 
Terug
Bovenaan Onderaan