Ik snap dat verbruik dingetje wel. Ik ben daar zelf ook wel mee bezig en t geeft me ook een goed gevoel als ik een hele tank leeg heb gestuurd op sportieve slingerwegen en hij heeft dan bijna 1:20 gelopen.
Komt ook wel doordat ik t toch altijd blijf vergelijken met mijn zijspan die op LPG wel heel voordelig de kms weg bromt. Tegenwoordig is de prijs verhouding altijd minimaal 1:2,5 en dan rijd je omgerekend naar benzine verbruik toch 1:28.
En het is helemaal niet zo dat ik nu zo enorm veel kms per jaar rijdt, maar t is zo lekker om na bijna 500 km toch nog maar voor een euro of 25 te hoeven tanken.
Ik laat de CBX er niet voor staan met een verbruik van 1:10-12, maar is wel de reden dat ik m niet heel snel op erg lange tochten meepak
Komt ook wel doordat ik t toch altijd blijf vergelijken met mijn zijspan die op LPG wel heel voordelig de kms weg bromt. Tegenwoordig is de prijs verhouding altijd minimaal 1:2,5 en dan rijd je omgerekend naar benzine verbruik toch 1:28.
En het is helemaal niet zo dat ik nu zo enorm veel kms per jaar rijdt, maar t is zo lekker om na bijna 500 km toch nog maar voor een euro of 25 te hoeven tanken.
Ik laat de CBX er niet voor staan met een verbruik van 1:10-12, maar is wel de reden dat ik m niet heel snel op erg lange tochten meepak