Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Manmanman, voor de kerst nog de verstellers van mijn vorkpoten naar HK gestuurd om te laten anodiseren. De buitenpoten waren toen al klaar, maar liggen daar nog om tegelijk met het binnenwerk retour te sturen als het klaar is.
3 Weken geleden gebeld wat de stand van zaken was, zou vandaag klaar zijn... Dus vandaag maar weer even gebeld, kan ik dus nog 2 weken wachten, begin er nu wel jeuk van te krijgen (en dan vooral niet op plekken waar het wenselijk is) :(
(Kan HK niets aan doen, zij besteden het ook uit, maar goed...)

Schuur is een grote zooi en kan nergens bij omdat ik dat hok niet van z'n plek af kan krijgen.

Moet van de spacers van de remschijven nog wat van de binnenzijde afvijlen zodat ze goed passen. (zwarte zijn nu gemonteerd, alu moeten er op komen)
Bekijk bijlage 1462230
Dan nog de 600RR bobine upgrade, de sharkfin monteren en de achterrem ontluchten en is ie klaar. Maar kan er verder niets mee omdat mijn monteur pas langs komt als hij de voorvork kan gaan fixen... :/

Pfff, dat is een uitdaging om die spacers iets op te ruimen met een vijl
 
Zo doe ik dat met wiellagers, lagers in de vriezer, velg opwarmen met fohn en dan tik je ze er net iets makkelijker in
 
Als het maar een fractie is wat eraf moet zou ik geen dremel gebruiken, raakvlak is erg klein.
Ik zou een rondhout gebruiken, stukje trapleuning oid en daar een stukje schuurpapier omheen doen, vastgezet met tape en dan rustig rondjes draaien door de spacer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joep
Mag deze in OP ipv die andere.

IMG20200201163328.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het is mij nu al 2x overkomen dat ik na het starten een tikkend geluid hoorde.
De eerste keer had ik het opgelost, maar de 2e keer was ik vergeten vergeten wat de oplossing ook al weer was.
Het was de brandstof pomp die droog liep, want de kraan stond dicht. Doe ik normaal nooit.
Dus een 3e keer zal niet gebeuren, ik heb het nu opgeschreven. Dat onthoudt makkelijker, althans dat vertel ik de kids als ze huiswerk moeten leren.
 
Hallo iedereen,
Vandaag weer in het bezit gekomen van een 954rr. Eentje uit 2002 met 45k op de teller en door de eerste eigenaar verkocht aan een motorzaak
Super blij mee.

Wensen lijstje:
- zwarte 954 stickers ophet kontje
- vervangen van taartschep en double bubble ruitje
- zwart spatbord over het achterwiel

Verder is de motor voorzien van twee nieuwe Michelin pilot banden.

To do:
- vloeistoffen verversen
-tank afvullen of schoonmaken. volgens mij heeft de vorige eigenaar dit niet vaak gedaan als de motor in de stalling kwam. Verder her en dat wat goed schoonmaak werk en paar roestige boutjes vervangen.

Meer foto's zullen volgen.
Wil hem weer hebben zoals mijn eerste blade....

Groeten Sander
 

Bijlagen

  • IMG_20200201_104011.jpg
    IMG_20200201_104011.jpg
    400,8 KB · Weergaven: 13
Hallo iedereen,
Vandaag weer in het bezit gekomen van een 954rr. Eentje uit 2002 met 45k op de teller en door de eerste eigenaar verkocht aan een motorzaak
Super blij mee.

Wensen lijstje:
- zwarte 954 stickers ophet kontje
- vervangen van taartschep en double bubble ruitje
- zwart spatbord over het achterwiel

Verder is de motor voorzien van twee nieuwe Michelin pilot banden.

To do:
- vloeistoffen verversen
-tank afvullen of schoonmaken. volgens mij heeft de vorige eigenaar dit niet vaak gedaan als de motor in de stalling kwam. Verder her en dat wat goed schoonmaak werk en paar roestige boutjes vervangen.

Meer foto's zullen volgen.
Wil hem weer hebben zoals mijn eerste blade....

Groeten Sander
Gefeliciteerd met weer een blade :]
 
Hallo iedereen,
Vandaag weer in het bezit gekomen van een 954rr. Eentje uit 2002 met 45k op de teller en door de eerste eigenaar verkocht aan een motorzaak
Super blij mee.

Wensen lijstje:
- zwarte 954 stickers ophet kontje
- vervangen van taartschep en double bubble ruitje
- zwart spatbord over het achterwiel

Verder is de motor voorzien van twee nieuwe Michelin pilot banden.

To do:
- vloeistoffen verversen
-tank afvullen of schoonmaken. volgens mij heeft de vorige eigenaar dit niet vaak gedaan als de motor in de stalling kwam. Verder her en dat wat goed schoonmaak werk en paar roestige boutjes vervangen.

Meer foto's zullen volgen.
Wil hem weer hebben zoals mijn eerste blade....

Groeten Sander
Welkom
 
Hallo iedereen,
Vandaag weer in het bezit gekomen van een 954rr. Eentje uit 2002 met 45k op de teller en door de eerste eigenaar verkocht aan een motorzaak
Super blij mee.

Wensen lijstje:
- zwarte 954 stickers ophet kontje
- vervangen van taartschep en double bubble ruitje
- zwart spatbord over het achterwiel

Verder is de motor voorzien van twee nieuwe Michelin pilot banden.

To do:
- vloeistoffen verversen
-tank afvullen of schoonmaken. volgens mij heeft de vorige eigenaar dit niet vaak gedaan als de motor in de stalling kwam. Verder her en dat wat goed schoonmaak werk en paar roestige boutjes vervangen.

Meer foto's zullen volgen.
Wil hem weer hebben zoals mijn eerste blade....

Groeten Sander
Welkom hier :W

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, mooi exemplaar :t
 
Ik zie Bill nog gaan op z’n XT met een blade meeting. Maximaal in de toeren dat ding, voorwiel zo nu en dan de lucht in af en toe nog ff een bermpje meepakken :] Na die akties ff achterom kijken en dan die pret-ogen in die helm... _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan