Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Hèt MF Motorweekend 2009 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Snel , snel, wat is nou eigenlijk snel? Voor mijn gevoel hoor ik niet in de snelle groep thuis. Snelheidje Fred, dat paste me afgelopen zomer wel Is dat snel?

was de Merci lekkah ?

Of eerst maar de resterende niet-witte paaseitjes opgemaakt

Oja, sorry dank je wel voor Merci, smaakte heerlijk
En ik ben niet van de witte eitjes, Maud wel en een vriendin van me die 2 dagen hier kwam met kids ook en dus was Maud boos dat zij alle witte eitjes ophad........ dus die vond de Merci ook erg lekker

Snel , snel, wat is nou eigenlijk snel? Voor mijn gevoel hoor ik niet in de snelle groep thuis. Snelheidje Fred, dat paste me afgelopen zomer wel Is dat snel?
Fred rijdt meestal bij de langzame ... euh sorry ... "Toeristische" groep

als voorrijder dan
maar gewoon aanzien, je mag altijd wisselen van groep

Fred rijdt meestal bij de langzame ... euh sorry ... "Toeristische" groep
als voorrijder dan
maar gewoon aanzien, je mag altijd wisselen van groep
Ik zoek een balans tussen
* lekker rijden
* al rijdend van de omgeving genieten
* en, als mensen dat (graag) willen, wat aanwijzingen en tips geven zodat het rijden in de bergen lekkerder/soepeler gaat
* het tempo pas ik aan aan de groep, maar wil wel graag minimaal 1 rijder in de spiegel houden
* VOOR iedere afslag waar men verkeerd zou kunnen rijden, laat ik de groep wat meer binnen zichtafstand komen

Laatst bewerkt:

Lukte vorig jaar prima toch

Ik zou ze thuislaten, remmen is voor mietjes!

Hoewel ik wel echt jaloers wordt van de foto's ben ik blij dat ik thuis ben gebleven, om precies de reden die king noemt...

Mijn werk is zelfs doorgestapelt terwijl ik wel bezig was het weg te werken, had vandaag echt niet willen beginnen aan mijn werk van donderdag

Laatst bewerkt:

Ik heb even met een Dunlop D208 achterband gereden op de R1 en vond het minder goed sturen dan een MPP, mede omdat de Dunlop haast niet waarschuwt... Vind de Michelins een stuk vertrouwder aanvoelen bij forse hellingshoeken.

Bij sommige andersom

Maar voor mij geldt ook: Nieuw setje erop voor het weekend..

Ik rij met MPP 2CT en doe 7k met een voorband en iets van 6k/7k met een achterband...

Dan is het beste eraf zeg maar

Laatst bewerkt:

bij 7k zie je bij mij alleen nog de contour van het profiel (midden van de band) slijtage nokken zijn al weg

wel ben vanavond maar ff onder de koffers gedoken en een maatje genomen van mijn profiel diepte. na 3000 km zweden, 1600 km duitsland, luxemburg, belgie nog wat tussendoor ritjes frankrijk duitsland en een kleine 14000 km dagelijks verkeer zit ik toch nu na 2 jaar op 2,6 mm. heb ik dan zo'n luie rechter hand of .....

ik dacht dat ik aardig sportief met mijn brommertje omging maar 20.000 is dus veel voor een band begrijp ik nu?

zal trouwens morgen maar geld overmaken. zag namelijk dat Leo net binnen kwam met de brommer dus ff overleggen of hij het zelf overmaakt of dat ik het voor ons samen doe.

Wees gerust Hansss: Ik heb er PilotRoad2 onder liggen. (Moest eerst ff kijken)

mmwwooaahhh ik rij 18k met een achterband en doe dat redelijk sportief, je hoeft je nergens voor te schamen

@all voorrijders: hebben jullie ook het gevoel van "wat doe ik hier op kantoor!!!!" ik wil terug en wel zo snel mogelijk, lijken wel ontwenningsverschijnselen :S

tja, je zou daar ergens in de bossen een "het MF motorhotel" kunnen beginnen, maar dan moet je steeds inkopen doen voor de gasten, de hond uitlaten, varkens aanrijden met auto met bullbar voor de BBQ, hout sprokkelen voor kampvuur en rondbellen voor bandjes en groot deel van de winter zit je ingesneeuwd
(en vooral zorgen voor een fatsoenlijke toegangsweg )

[me="Ted"]heeft er nog even aan gedacht om terreinbanden te laten monteren [/me]

Laatst bewerkt:

Gaaf!!!!
Lijkt me wel wat

Hoelang duurt het voor kinderen de deur uitgaan

Vanmorgen de motor bij de dealert gezet. Bleek toch ketting & tandwielen te zijn, met name het voorste tandwiel. Ze hebben daar meer ZZR1400's in onderhoud en die hebben allemaal rond de 20 à 25 duizend km de set vervangen. Ik dus met 36 duizend. Lang leve de pro-oiler (ja ik ik rijd natuurlijk altijd heel voorzichtig he, niet te hard optrekken, niet te snel rijden enzo)...

Maar goed ik had dus geen afspraak dus het is nog even afwachten of het deze week lukt, zal best hoor, maar ze zaten erg vol. "Het moet gaan regenen" zei de man "dan komt de helft niet opdagen".... gek he? Je zou zeggen, als je afgesproken hebt dan... maar goed bidden voor regen deze week dus, anders moeten we zaterdag op de XJ900 naar Zwolle.

altijd beter dan dit....toch ?

[afbeelding]

Ted zei het ook al "hee wat leuk, een nieuwe naam"... je kunt nog mee hoor. De Motorherberg heeft welliswaar 40 bedden maar er is echt wel meer plek hoor. Je moet dan wel een luchtbedje meebrengen, maar dat kan het probleem niet zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.