Hèt MF Motorweekend 2008 - prémeet 2 - editie noord

Datum pré-meet Hèt Motorweekend 2008

• zaterdag 12 april

Stemmen: 8 42,1%
  • zondag 13 april

Stemmen: 3 15,8%
  • zaterdag 10 mei

Stemmen: 4 21,1%
  • helaas,geen van deze data

Stemmen: 4 21,1%

• Totaal aantal stemmers
    19
ik heb je toch echt een pm gestuurd...... :o
Zo'n PM via MF is voor de meesten nog onbekend, danwel nog niet aangezet ....

Anders via de mail in de mf-profielen het proberen te versturen, ook al staan daar bij sommigen ook ongeldige mailadressen....

:X kan je nix sturen..... geen pm aangezet, geen email adres..... heb je wat voor mij, dan heb ik wat voor jou :+

Z'n PM doet het prima hoor, hebt ik al uitgevindtdt (m'n spelling is stuk vandaag)

Maar zijn er nog mensen die langs schiphol gaan? uit omgeving rotterdam/den haag/leiden enzo?

Hallo,

Ik vertrek rond 09.00 uur uit A';doorn, dan Zwolle, Meppel, Heerenveen (allemaal snelweg).

Mss dat ik onderweg nog iemand tegenkom ??

Anders tot in Drachten.

Oh ja....... vanaf snelweg 1e rotonde links, dan mooie rustige weg met flauwe bocht naar rechts.............. kun je een foto van jezelf laten maken, wel een dure

Hallo,

Ik vertrek rond 09.00 uur uit A';doorn, dan Zwolle, Meppel, Heerenveen (allemaal snelweg).

Mss dat ik onderweg nog iemand tegenkom ??

Anders tot in Drachten.

Oh ja....... vanaf snelweg 1e rotonde links, dan mooie rustige weg met flauwe bocht naar rechts.............. kun je een foto van jezelf laten maken, wel een dure

Kan zijn dat jij mij nog tegenkomt :W

in dat geval ben ik te laat of regent het, want in principe wil ik binnendoor rijden ivm nog in te rijden motor (ik mag al tot 6.000 toeren O-) , moeten er uiteindelijk 10.000 worden), maar naast max. aantal toeren moet ik de toeren ook nog laten schommelen etc ...

maar gps zit weer vol verse mp3's (ipv die oude zomer 2007 hits ;) ) , dus ga eens bedje opzoeken :P

Laatst bewerkt:
Moruguh :W
www.weeronline.nl zei:
Vanochtend starten we helder en fris. Afgelopen nacht is het niet meer tot vorst gekomen mede door een zwakke zuidelijke wind. De temperaturen lopen met zonsopkomst uiteen van 3 graden in het binnenland tot 7 vlak aan zee. In de loop van de ochtend is het wisselend bewolkt en maken we kans op een bui.

Vanmiddag is het best vriendelijk voorjaarsweer. Zonnige perioden worden afgewisseld door Hollandse luchten, waarbij er met name in het binnenland een bui kan vallen. Het kwik loopt op naar een graad of 12 en er staat een vrij stevige zuidwestelijke wind. Boven land is deze matig, 4 Bft. Aan zee is de wind (vrij) krachtig, 5 tot soms 6 Bft. Voor de sportieve watersporter zijn de condities dus prima om de dag op het water door te brengen.

Oftewel best mooi weer dus :Y

Laatst bewerkt:
Kan zijn dat jij mij nog tegenkomt :W
in dat geval ben ik te laat of regent het, want in principe wil ik binnendoor rijden ivm nog in te rijden motor (ik mag al tot 6.000 toeren O-) , moeten er uiteindelijk 10.000 worden), maar naast max. aantal toeren moet ik de toeren ook nog laten schommelen etc ...

maar gps zit weer vol verse mp3's (ipv die oude zomer 2007 hits ;) ) , dus ga eens bedje opzoeken :P

Ik zal op rood gaan letten................

:W

pas op de flitspaal! oeps.... te laat :o

..... And we're back...... nou ja, ik in ieder geval :P

Was een leuke dag, helaas had Pilatus weer eens zijn motor niet voor elkaar :X :+ , want ergens halverwege was er geen stroom meer -O-

Moet zeggen dat hij erg behendig is in verwijderen kuipwerk, zadel, stuurdemper en tank, blijkbaar veel " geoefend" :P

Maar zelf met z'n allen aandrukken bleek tevergeefs, of het nu 1ste, 2de of 3de versnelling was..... :N

Dus helaas Pilatus en zijn motor bij het kerkhof achter moeten laten. Hij ging zijn broer bellen met een aanhangwagen.
De resterende groep (Echodelta, buzzin, 48th, flooriz en ondergetekende) vandaar maar linia recta door naar assen, waar het ... euhm .... vrij rustig was voor een landelijke motordag B| Ok, er reden mensen rondjes op circuit, maar ergens had ik er meer van verwacht :P
Ook daar nog effe gsmmetje gepleegd met pilatus , die was inmiddels met motor en al weer bij broer (of was het nu vader) gearriveerd, Assen ging hij helaas niet meer redden ....

Op assen nog wat gebikt en rondgekeken, oa hoe een groep ouwe (antieke?) kreidler brommers over het tt circuit " racede" temidden van het " echte" motorgeweld als een MV f4 en een 1098, bij voorbeeld.
tegen 6-en naar huis getogen, bij hoogeveen wilden we als resterende 4 personen (echodelta moest vanuit assen een andere kant op :W ) het klaverblad eens goed rondjagen, had 48th echter niet begrepen en sloeg eigenwijs gelijk af richting zwolle (hij zal als smoes wel gaan zeggen dat wij verkeerd reden O-) )

Helaas kregen we 3-en (en pilatus waarschijnlijk ook een paar km vooor ons) vlak voor zwolle nog flinke regen en heftige zijwind te verduren, ik was toen al bijna thuis, hopelijk hadden flooriz en buzzin (en 48th) de rest van de weg beter weer :Y

Pilatus, nog bedankt voor de mooie route, dat noorden is toch iets minder rechtoe/rechtaan als dat ik dacht :}

Concluderend : was weer een toffe dag, jammer van de stroomuitval

Laatst bewerkt:
ahum..... beetje tendentieus verhaal, Ted...... :N :+

maarreh... we gingen idd lekker naar mijn idee, en zouden net weer zo'n lekker bochtentraject induiken, toen de TLR opeens de geest gaf '(
Had ik tot heden totaal geen problemen mee gehad :N , maar het lijkt op een slechte of loszittende verbinding, helaas ter plekke niet te traceren.
Gelukkig waren we kort daarvoor langs m'n geboortehuis gereden en m'n broer (woont ook in de buurt), kon een motortrailer regelen. Motor naar m'n vader gebracht, ik zal maandag eens kijken wat er aan de hand is.... |(

m'n waterloo tjamsweer.... :/
IMAGE_078.jpg

op de trailer
IMAGE_080.jpg

Vond het verder erg gezellig, en ik geloof dat de heren de bochtjes ook wel konden waarderen.

Laatst bewerkt:
Ik heb er in ieder geval van genoten :)

Was rond 8.45 thuis, dus het terugritje heeft wel even geduurt.
We hebben even een plonsbui over ons heen gekregen, maar het vervelendste was de spray van het niet-zoab....

De bochtjes in het hoge noorden zijn prima te doen (als ze schoon zijn), was een mooi ritje. Jammer dat de srad er mee ophield :/

Zo...en dan ga ik nu dood liggen zijn :+

e06ec12ee433722768ee974a9e4513e2

Laatst bewerkt:
ahum..... beetje tendentieus verhaal, Ted...... :N :+

maarreh... we gingen idd lekker naar mijn idee, en zouden net weer zo'n lekker bochtentraject induiken, toen de TLR opeens de geest gaf '(
Had ik tot heden totaal geen problemen mee gehad :N , maar het lijkt op een slechte of loszittende verbinding, helaas ter plekke niet te traceren.
Gelukkig waren we kort daarvoor langs m'n geboortehuis gereden en m'n broer (woont ook in de buurt), kon een motortrailer regelen. Motor naar m'n vader gebracht, ik zal maandag eens kijken wat er aan de hand is.... |(

m'n waterloo tjamsweer.... :/
[afbeelding]

op de trailer
[afbeelding]

Vond het verder erg gezellig, en ik geloof dat de heren de bochtjes ook wel konden waarderen.

Jee mooi kut Pilatus, enig idee wat de aard is van de storing? Elektrisch? Mechanisch? Wat werkt niet meer?

Klinkt alsof jullie het best gezellig hebben gehad :Y

Balen dat je niet meer verder kon Pilatus -O-

Jammer dat ik er niet bij kon zijn, maarrrr vandaag wel mn oude motor verkocht *O*
(begin er al een klein beetje overheen te komen :X )

Laatst bewerkt:
Hey mensen!
Leuke dag gehad (ondanks het technische storinkje)? Nog meer foto's in de aanbieding?
Postuh die handel!

Zoals ik van de week al aangaf, zat ik aan huis gekluisterd omdat er wat werd afgeleverd....en ja hoor, je raadt het al, hoe laat was ie er? 16:45 uur.....zit je dan de hele dag voor thuis, terwijl er in de buurt een groepje motorrijders rondtuft en het (over het algemeen) mooi rij-weer was..... :( :( :( !!!!!!!!

Dus hoop toch achteraf nog een beetje mee te kunnen genieten door jullie verhalen en foto's, dus laat maar komen!

@Ted
Mooie samenvatting! en nog bedankt dat je over de snelweg een stukje terugreed met ons!

@Pilatus
Jammer van je TLR maar beter nu stuk dan tijdens het weekend! Heb je al iets gevonden of in gedachten?
(mooie foto trouwens bij het kerkhof!)

@BUZZIN en de rest
Ik was om 9uur thuis, inderdaad vette zijwind tijdens die korte bui. Na die bui hebben we het zonnetje weer gezien op de terugweg, op de terugweg had ik het idee dat we om een volgende bui heen waren gereden. Ik keek net op zo'n regen radar en dat zou best een waar kunnen zijn.

Ik vond het een super dagje! en heb er 609 km bijgezet :D

Pilatus, bedankt voor de mooie route en ik hoop dat de Suzuki snel hersteld kan worden.

Assen viel inderdaad tegen, al heb ik wel kunnen genieten van de grijze VFR die al snel de rest op een ronde achterstand reed.........ahum.

Ik heb alleen zonneschijn gehad op de terugweg, balen dat jullie toch nog werden overvallen door de regen.
Voor de rest was het een mooie dag, al had ik soms moeite om al dat 1000 cc-geweld bij te houden.

Doe voorzichtig en tot het MF-Motorweekend.

thanks all, ga maandag kijken wat het probleem was/is B|

nog één poserfoto dan van bij het kerkhof: *D

IMAGE_072.jpg

Hoi,

Was gezellig, leuk rondje gereden. Assen viel inderdaad enorm tegen, enkel die Kreidlers waren leuk om te zien. Ook het feit dat dze brommers in sommige bochten zelfs de 'echte' voorbij gingen.

Had inderdaad geen idee dat er nog een extra rondje wred gereden ???? Neem gewoon nog steeds aan dat 'jullie' de verkeerde baan hadden :+

Inderdaad vlak voor Zwolle een beste bui op de kop, net op dwe A-50 toch nog ff gestopt om wat op te drogen (werd toch wel beetje koud). Was om 19.30 thuis.
Direct aan de slag om alles voor maandag in en op te pakken (vertrek voor een circuit-dagje naar Folembray).

@P succes met het zoeken naar de storing.................. was jammer dat je strandde.... en nog wel op die plek.... beetje doods......

Klinkt dat jullie een mooie dag gehad hebben! Klote voor pilatus dat z'n bike ff niet verder wilde.. das flink bale kan ik vertellen B|

Maar door alle afvallers, incl. ondergetekende, toch nog klein groepje, dunkt me?

ik was deze dag wel thuis... maar was door operatie eerder en bovenop alles ook nog eens geveld door een voedselvergiftiging!!! -O-
Lekker zo'n kipschnitsel.. :( B|

Maar mooi dat jullie wel genotenhebben van die dag! Hopend dat de volgende keer net zo mooi word... dan wil ondergetekende ook mee!

Ciao :W

Hoi,

Was gezellig, leuk rondje gereden. Assen viel inderdaad enorm tegen, enkel die Kreidlers waren leuk om te zien. Ook het feit dat dze brommers in sommige bochten zelfs de 'echte' voorbij gingen.

Had inderdaad geen idee dat er nog een extra rondje wred gereden ???? Neem gewoon nog steeds aan dat 'jullie' de verkeerde baan hadden :+

Inderdaad vlak voor Zwolle een beste bui op de kop, net op dwe A-50 toch nog ff gestopt om wat op te drogen (werd toch wel beetje koud). Was om 19.30 thuis.
Direct aan de slag om alles voor maandag in en op te pakken (vertrek voor een circuit-dagje naar Folembray).

@P succes met het zoeken naar de storing.................. was jammer dat je strandde.... en nog wel op die plek.... beetje doods......

Have fun dinsdag!! :Y

Terug
Bovenaan Onderaan