Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zo'n PM via MF is voor de meesten nog onbekend, danwel nog niet aangezet ....ik heb je toch echt een pm gestuurd......
kan je nix sturen..... geen pm aangezet, geen email adres..... heb je wat voor mij, dan heb ik wat voor jou
Nu moet ie het doen!?kan je nix sturen..... geen pm aangezet, geen email adres..... heb je wat voor mij, dan heb ik wat voor jou
Hallo,
Ik vertrek rond 09.00 uur uit A';doorn, dan Zwolle, Meppel, Heerenveen (allemaal snelweg).
Mss dat ik onderweg nog iemand tegenkom ??
Anders tot in Drachten.
Oh ja....... vanaf snelweg 1e rotonde links, dan mooie rustige weg met flauwe bocht naar rechts.............. kun je een foto van jezelf laten maken, wel een dure
www.weeronline.nl zei:Vanochtend starten we helder en fris. Afgelopen nacht is het niet meer tot vorst gekomen mede door een zwakke zuidelijke wind. De temperaturen lopen met zonsopkomst uiteen van 3 graden in het binnenland tot 7 vlak aan zee. In de loop van de ochtend is het wisselend bewolkt en maken we kans op een bui.
Vanmiddag is het best vriendelijk voorjaarsweer. Zonnige perioden worden afgewisseld door Hollandse luchten, waarbij er met name in het binnenland een bui kan vallen. Het kwik loopt op naar een graad of 12 en er staat een vrij stevige zuidwestelijke wind. Boven land is deze matig, 4 Bft. Aan zee is de wind (vrij) krachtig, 5 tot soms 6 Bft. Voor de sportieve watersporter zijn de condities dus prima om de dag op het water door te brengen.
Kan zijn dat jij mij nog tegenkomt
in dat geval ben ik te laat of regent het, want in principe wil ik binnendoor rijden ivm nog in te rijden motor (ik mag al tot 6.000 toeren , moeten er uiteindelijk 10.000 worden), maar naast max. aantal toeren moet ik de toeren ook nog laten schommelen etc ...
maar gps zit weer vol verse mp3's (ipv die oude zomer 2007 hits ) , dus ga eens bedje opzoeken
Moruguh Oftewel best mooi weer dus
ahum..... beetje tendentieus verhaal, Ted......
maarreh... we gingen idd lekker naar mijn idee, en zouden net weer zo'n lekker bochtentraject induiken, toen de TLR opeens de geest gaf
Had ik tot heden totaal geen problemen mee gehad , maar het lijkt op een slechte of loszittende verbinding, helaas ter plekke niet te traceren.
Gelukkig waren we kort daarvoor langs m'n geboortehuis gereden en m'n broer (woont ook in de buurt), kon een motortrailer regelen. Motor naar m'n vader gebracht, ik zal maandag eens kijken wat er aan de hand is....
m'nwaterlootjamsweer....
[afbeelding]
op de trailer
[afbeelding]
Vond het verder erg gezellig, en ik geloof dat de heren de bochtjes ook wel konden waarderen.
Hoi,
Was gezellig, leuk rondje gereden. Assen viel inderdaad enorm tegen, enkel die Kreidlers waren leuk om te zien. Ook het feit dat dze brommers in sommige bochten zelfs de 'echte' voorbij gingen.
Had inderdaad geen idee dat er nog een extra rondje wred gereden ???? Neem gewoon nog steeds aan dat 'jullie' de verkeerde baan hadden
Inderdaad vlak voor Zwolle een beste bui op de kop, net op dwe A-50 toch nog ff gestopt om wat op te drogen (werd toch wel beetje koud). Was om 19.30 thuis.
Direct aan de slag om alles voor maandag in en op te pakken (vertrek voor een circuit-dagje naar Folembray).
@P succes met het zoeken naar de storing.................. was jammer dat je strandde.... en nog wel op die plek.... beetje doods......