Als ik hier eind van de dag vloekend en tierend reageer.....dan kan ik niet meer omdat ik m'n motor om zeep heb geholpen
Vandaag eerste poging tot zelf onderhoud....eens kijken hoe ver ik kom
(de vraag is, kleppen stellen of niet?)
ow...eh, zijn er zaterdag nog wel beginners bij of zal ik alvast een rode lantaarn meenemen?
Maak je geen zorgen, hoor! Dit geldt voor ritjes in het algemeen, maar zeker voor de MF-Motorweekend ritten: rijd je eigen tempo! Denk niet als je voorganger een paar lekkere bochten ziet en er sportief in gaat: ik moet hem volgen!~
Blijf altijd voor je plezier rijden, denk ook niet 'ik blijf achter', de regel is heel simpel: zorg dat je degene die achter je rijdt in je spiegels houdt, en ben je hem/haar kwijt, wacht dan op een veilige plek, en als het lang duurt ga terug om te kijken wat er aan de hand is. Op deze manier, en dat heeft zich al vele malen bewezen, raken we niemand kwijt, want zelfs als de achterste stopt, merkt de voorrijder het!
Ik zal een en ander ook nog even opnemen in de startpost voor de duidelijkheid.
Hé, japroberen we dat dit keer wel. Ik pik je dan wel op bij de Shell da's toch nogsteeds een Shell? op de A4 richting Amsterdam (bij dat brugrestaurant). Misschien dat er meer zijn die daar toevallig langskomen.
Als jij een balletje opgooit qua tijdstip dan PM ik mijn 06 wel even
He Pilatus
Waar dienen wij ons te verzamelen zaterdag aanstaande?
nou, aangezien we vast normaal tempo rijden zou ik gewoon zeggen 8.00 bij tankstation?
Het is 2 uur volgende de route planner, maar dan gaan ze van autos uit.
ik ga dan wel op de parkeerplaats staan, die zit links naast het gebouwtje...je komt er vanzelf langs als je weg wil na het tanken.
Als ik veel te vroeg ben doe ik wel alvast een bakkie binnen....
Jij hebt niet toevallig gps he? want dan maak ik alvast even een printje en gooi die in m'n tanktas....
Ik heb ooit ergens gezegd dat ik helaas definitief NIET kan (motor rij-opleiding).
Mensen, een trieste mededeling: Ik meld me bij deze toch af
Kom vanmiddag tot de ontdekking dat m'n baas me heeft ingepland voor zaterdag a.s.
Maar heel veel plezier, en hopelijk tot een volgende meeting
[me="CBRFanatic"]schaamt zich diep... [/me]
Voor de tweede keer er weer niet bij
Nee hoor, ik ben al een ongeluk verder.Shit man, dat akkefietje in Duitsland was zo'n 3 jaar geleden.
8Rvolgt je dus nog steeds????
Prima, 8uur, ik heb geen GPS op de TL. Ik heb je een PM gestuurd met 't nummer van m'n mobiel. Zouden er nog meer zijn die daar langskomen en meerijden naar Drachten?
de dragstrip wordt/is hersteld en kan binnenkort weer gebruikt wordenHé Pilatus, je houdt het wel spannend!
Het enige wat ik ken in Drachten is de EX-dragstrip
Het lijkt wel een beetje op het verhaal van de 10 kleine negertjes....... en toen waren er nog maar............ een stuk of 8 ???
Wist trouwens niet dat je ook via MF een Pers. bericht kon sturen ???.... of wordt daarmee 'Motorstek' bedoeld.... ??
@P..... komen we in Drachten, op weg naar 'die bunker' ook een flitspaal tegen ?? Heb wat mindere herinneringen aan zo'n ding vlak bij je huis......