ben de route definitief aan het maken, maar ik kom op 250 km
is dat wat te hoog gegrepen wat jullie betreft? ik heb sowieso wel een aantal punten op de route waar ik kan inkorten, maar das dan ook weer jammer want dan mis je weer zo'n mooi stuk..
Van wat ik van "mijn" ritje weet afgelopen najaar ......
Bij een echt "boerendraaiweggetjes-route in groep zou ik niet uitgaan van een gemiddelde boven de 60 (excl. pauzes) , bij nat wegdek niet boven de 50
[me="Ted"]heeft die toen flink moeten inkorten tijdens de ritMinimaal 1/3 de niet gereden toen [/me]
Ik zou het de volgende keer zo doen : 1 lus van 150 km, en dan 2 lussen van 40/50 km, zodat je altijd via geplande route naar eindpunt kan ipv "dom" snelweg-knallen zoals bij mij...
Sorry voor de late reactie, maargoed.
Heb gehoord dat het mooi sturen is in het Groningse, maar mijn baas is het er niet mee eens dat ik om 7 uur op de brommer zit ipv aan het werk ben.
Voor mij dus een afmelding.
18 mei ook naar de Megameeting?
Da Fazerkilla
Da's alweer een tijdje geleden........sorry boys and girls! Heb vanavond weer ff bijgelezen, liep onderhand aardig achter !
Heb eigenlijk ook niet echt een voorkeur voor een bepaalde datum, maar zoals jullie al gepost hebben, de optie "maakt niet uit" staat er niet bij, dus heb ik 10 mei gestemd (ienemienemutte tien pont dingetjes etc etc....).
Begreep dat de premiet leuk was? Jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar helaas...2e editie in het noorden lijkt me erg leuk!
Wellicht dat voor sommigen door dat eten daar (onder andereEven nog de meningen peilen hier:
aangezien de aankomst de paddock van het TT-circuit van Assen is, en hier uiteraard ook allerlei eetbare zaken aan de man gebracht worden, zouden we er voor kunnen kiezen een 'snelle hap' maaltijd (of eventueel samen in het restaurant op de paddock) te eten. Dit heeft dan als bijkomend voordeel dat het voor de mensen die weer vanuit het hoge noorden naar het lage zuidenmoeten niet al te laat wordt, en ze ook weg kunnen gaan wanneer het hun uitkomt...
staat er toch echt, maar heb je ovb gezet
En grote kans dat Joris wederom niet meekan zucht.... ik ben een dikke OVB geworden.
Helaas... ook ik haak af. Zaterdag moet er een server op zijn kant
Dit jaar is nie veel geworden met MF weekend ritjes en dat nog wel met zulk weer....
De watjes@Faze, Joris en Maybabe errug jammer hoor, maar heb het lijstje in de startpost aangepast
En het weer ziet er steeds beter uit:
[afbeelding]
Heb gisteren nog even de route gereden, de uitdaging is een stuk rechte weg te vinden van meer dan een paar honderd meter
Weekendje Center Parcs heMoet jij zeggen.
ok, dat belooft dan wat
Ik neem aan dat er geen routekaart of zelfs gps-route van tevoren bekend wordt gemaakt ???
[me="Ted"]voorpret [/me]
Ohja, mogelijk neem ik een VFRiend mee, neem aan dat dat geen probleem is ? (inmiddels zijn de meesten al aardig VFR-resistent door langdurige blootstelling aan het grote VFRvirus Fred)
niet doen hoor(tja en wat betreft die route, heb ik wel uiteraard, maar gps-versie heb ik niet nodig, dan zou ik moeten kijken of ik er eentje voor je kan fixen.......)