Dankjewel he FredGefeliciteerd met je lichtgewicht race-motor.
Nu moet de berijder nog afslanken . . . .
(Je wordt dikker Taz, én ouder)
Nou mensen, hier dan maar even een mededeling de lucht inslingeren die bij een aantal mensen al bekend is en die bij de rest waarschijnlijk als een verrassing komt.
Helaas zal ik in principe niet meegaan met het weekend
Maar, niet getreurd, jullie zijn niet zo maar van mij af
Ik weet nog niet precies wat ik ga doen, maar ik knal zaterdag via de snelweg naar Duitsland toe. Ik ben in elk geval ruim op tijd voor de BBQ, maar wellicht pak ik de lunch ook mee, die weet ik nog wel te vinden hoop ik .
Ik blijf ook pitten, bedje is toch al betaald Zondag rij ik misschien het eerste deel mee en daarna race ik weer via de snelweg terug naar Breda
Was al op de hoogte, maar blijf het jammer vinden, is echter jouw keuze en dat heb ik maar te respecterenHelaas zal ik in principe niet meegaan met het weekend
maar helaas bij deze mijn afmelding
Nee@Ted: Last van een trillende muisvinger? Dit is niet de eerste keer dat ik je zie dubbelposten ("je blijft een tripple rijder he?")
Gefeliciteerd met je lichtgewicht race-motor.
Nu moet de berijder nog afslanken . . . .
(Je wordt dikker Taz, én ouder)
Nou mensen, hier dan maar even een mededeling de lucht inslingeren die bij een aantal mensen al bekend is en die bij de rest waarschijnlijk als een verrassing komt.
Helaas zal ik in principe niet meegaan met het weekend
Waarschijnlijk omdat ik zo heeel erg graag wilde........... dat ik de realiteit een beetje uit het oog heb verloren.
@ King: Excel bestand onderweg naar je
@ TS: kan de lijst van deelnemers worden geupdate aub. Ik wil geen lijkenpikker heten, maar ik wil graag weten of ik mijn motor volledig moet gaan bepakken (luchtbed ed) of dat ik in een bedje lig... Thx!
Lijkenpikker@ TS: kan de lijst van deelnemers worden geupdate aub. Ik wil geen lijkenpikker heten, maar ik wil graag weten of ik mijn motor volledig moet gaan bepakken (luchtbed ed) of dat ik in een bedje lig... Thx!
Probeer het vanavond even te doenps: denken jullie nog even aan dat contactformuliertje? --> óók Taz graag ook al rijd hij niet alles mee.
Balen, al komt t niet echt als een verrassingWaarschijnlijk omdat ik zo heeel erg graag wilde........... dat ik de realiteit een beetje uit het oog heb verloren.
Uiteraard ben ik op tijdWas al op de hoogte, maar blijf het jammer vinden, is echter jouw keuze en dat heb ik maar te respecteren
[me="Ted"]adviseert zaterdag wel op tijd te zijn, wil je nog wat vlees van de BBQ kunnen halen[/me]
Ik word weer in de zeik gezetMaarre wel met een gestroomlijnd kapsel
Nice bike Taz
Thnx, you know whyRespect!
[mamamodusaan] doe je wel voorzichtig op de snelweg[mamamodusuit]
Als je nou een lekker wijf wasOwja, effe geteld ja. Als maybabe niet mee gaat, pik ik de eerste nacht Taz zijn bed wel in
Ook jammer zegWaarschijnlijk omdat ik zo heeel erg graag wilde........... dat ik de realiteit een beetje uit het oog heb verloren.
Aantal vrienden en kennissen, die mij dus regelmatig de afgelopen paar weken zien, verklaren mij voor gek. Ik vertelde dat ik van plan was om dit weekend even te proberen om een stukkie motor te rijden, omdat ik het weekend daarop dus met een toer mee wil................................... Sommigen wilden zelfs m'n sleutels afpakken.....................
Het is reeel gezien ook eigenlijk te link (en voor mij waarschijnlijk niet eens vol te houden) om 3 dagen te gaan rijden. Ik heb (links dan wel te verstaan) slechts ca. 50 % bewegings-mogelijkheid van de arm.
Omdat ik het niet tot het laatste moment wil uitstellen, weet de groep ook waar ze aan toe is..... maar helaas bij deze mijn afmelding (is dus een bedje over)
Ik hoop op begrip, kan beter nog even tijdje wachten, dan allerlei risico's lopen. Stel je voor dat ik door "mijn handicap" een aanrijding veroorzaak.......... moet ik niet aan denken..... en dan heb ik het niet over de gevolgen voor mezelf.
Echt jammer, maar denk dat 't het beste is......
Heel veel plezier, Vaals is een beetje te ver om bij vertrek aanwezig te zijn (auto rijden gaat wel best redelijk), maar mss ook beter van niet ivm m'n 'gemoedstoestand.
Hou alles heel en ik blijf het gebeuren (zoveel mogelijk) volgen.
Echt jammer, maar denk dat 't het beste is......
@ King: Excel bestand onderweg naar je
@ TS: kan de lijst van deelnemers worden geupdate aub. Ik wil geen lijkenpikker heten, maar ik wil graag weten of ik mijn motor volledig moet gaan bepakken (luchtbed ed) of dat ik in een bedje lig... Thx!
Oja King,
Ik zie net dat ik een bed toebedeeld heb gekregen... erg fijn natuurlijk.
Maar ik ben wel een soortement van galante heer en wil dan wel weer ruilen met MayBabe.
joe hef meelps: denken jullie nog even aan dat contactformuliertje? --> óók Taz graag ook al rijd hij niet alles mee.