Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Hèt MF Motorweekend 2008 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
jammer....

Dienstmededeling

Ik heb de startpost uitgebreid met een kopje "Waar moet je aan denken, wat moet je meenemen".

Heb je nog tips van dingen die erbij moeten op de lijst...? Laat maar horen.

ps: denken jullie nog even aan dat contactformuliertje? --> óók Taz graag ook al rijd hij niet alles mee.

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk omdat ik zo heeel erg graag wilde........... dat ik de realiteit een beetje uit het oog heb verloren.

Aantal vrienden en kennissen, die mij dus regelmatig de afgelopen paar weken zien, verklaren mij voor gek. Ik vertelde dat ik van plan was om dit weekend even te proberen om een stukkie motor te rijden, omdat ik het weekend daarop dus met een toer mee wil................................... Sommigen wilden zelfs m'n sleutels afpakken.....................

Het is reeel gezien ook eigenlijk te link (en voor mij waarschijnlijk niet eens vol te houden) om 3 dagen te gaan rijden. Ik heb (links dan wel te verstaan) slechts ca. 50 % bewegings-mogelijkheid van de arm.

Omdat ik het niet tot het laatste moment wil uitstellen, weet de groep ook waar ze aan toe is..... maar helaas bij deze mijn afmelding (is dus een bedje over )

Ik hoop op begrip, kan beter nog even tijdje wachten, dan allerlei risico's lopen. Stel je voor dat ik door "mijn handicap" een aanrijding veroorzaak.......... moet ik niet aan denken..... en dan heb ik het niet over de gevolgen voor mezelf.

Echt jammer, maar denk dat 't het beste is......

Heel veel plezier, Vaals is een beetje te ver om bij vertrek aanwezig te zijn (auto rijden gaat wel best redelijk), maar mss ook beter van niet ivm m'n 'gemoedstoestand.

Hou alles heel en ik blijf het gebeuren (zoveel mogelijk) volgen.

Helaas zal ik in principe niet meegaan met het weekend
Was al op de hoogte, maar blijf het jammer vinden, is echter jouw keuze en dat heb ik maar te respecteren

[me="Ted"]adviseert zaterdag wel op tijd te zijn, wil je nog wat vlees van de BBQ kunnen halen [/me]

maar helaas bij deze mijn afmelding

(Nogmaals) sterkte vanaf deze kant ......

Uiteraard wel jammer dat je niet meegaat , maar er is altijd "de volgende keer"

Laatst bewerkt:
@Taz + 48th
Jammer dat jullie niet mee gaan

René, je kunt beter nu even rustig aan doen als dat je het forceert en er mogelijk nog langer last van hebt... Een volgend weekend komt er vast, tegen die tijd moet het wel weer werken en niet nog steeds of weer kaput zijn....

@King was het bestandje aangekomen?

@Ted: Last van een trillende muisvinger? Dit is niet de eerste keer dat ik je zie dubbelposten ("je blijft een tripple rijder he?" )

@Ted: Last van een trillende muisvinger? Dit is niet de eerste keer dat ik je zie dubbelposten ("je blijft een tripple rijder he?" )
Nee , dan wil ik 2 quote's in een post maken, dus eerst de een quoten en reageren, vervolgende de ander quoten, dan de quote copy-pasten in de eerder gemaakte reactie, maar dan moet je wel weer op "wijzig"symbool drukken en niet op het "quote" symbool

en een reactie verwijderen hier kan niet, dus dan maar de extra reactie leeghalen er er "dubbel" inzetten

Laatst bewerkt:
Nou mensen, hier dan maar even een mededeling de lucht inslingeren die bij een aantal mensen al bekend is en die bij de rest waarschijnlijk als een verrassing komt .

Helaas zal ik in principe niet meegaan met het weekend

Respect!

[mamamodusaan] doe je wel voorzichtig op de snelweg [mamamodusuit]

Waarschijnlijk omdat ik zo heeel erg graag wilde........... dat ik de realiteit een beetje uit het oog heb verloren.

Goed dat je het zelf inziet 48th.... wij hebben hier ons ook al eens afgevraagd of het voor jezelf wel slim zou zijn, maar ja, een die-hard is een die-hard hé
Maar als je nu rustig aan doet heb je er straks meer plezier van. En ach met al die aftermeets en afteraftermeets en dan weer de prepremeets en de premeet, voor je het weet is de versie 2009 al weer

@ King: Excel bestand onderweg naar je

@ TS: kan de lijst van deelnemers worden geupdate aub. Ik wil geen lijkenpikker heten, maar ik wil graag weten of ik mijn motor volledig moet gaan bepakken (luchtbed ed) of dat ik in een bedje lig... Thx!

@ TS: kan de lijst van deelnemers worden geupdate aub. Ik wil geen lijkenpikker heten, maar ik wil graag weten of ik mijn motor volledig moet gaan bepakken (luchtbed ed) of dat ik in een bedje lig... Thx!

hahahaha, mag ie ook nog werken tussendoor die TS???

en als je zelf ff kijkt en rekent zie je dat je mag gaan bepakken

Laatst bewerkt:
Lijkenpikker

maar aangezien je wel de laatste bent (nr 26 dus) die voor een "echt" bed in aanmerking komt, en er nu maar 1 plaatsje vrijkomt ( Tazman heeft aangegeven zijn bedje te willen houden) , komt eerst "shadowski" aan de beurt, en een eventueel volgend vrijkomend bed is voor "maybabe" (Die ging toch nu wel mee ? ). Daarna kom jij aan de beurt

Laatst bewerkt:
Balen, al komt t niet echt als een verrassing
Was al op de hoogte, maar blijf het jammer vinden, is echter jouw keuze en dat heb ik maar te respecteren

[me="Ted"]adviseert zaterdag wel op tijd te zijn, wil je nog wat vlees van de BBQ kunnen halen [/me]
Uiteraard ben ik op tijd

Maarre wel met een gestroomlijnd kapsel

Nice bike Taz
Ik word weer in de zeik gezet

Respect!

[mamamodusaan] doe je wel voorzichtig op de snelweg [mamamodusuit]
Thnx, you know why

En ik rijd altijd voorzichtig. Je hebt me tenslotte in Luxemburg zien rijden

Owja, effe geteld ja. Als maybabe niet mee gaat, pik ik de eerste nacht Taz zijn bed wel in
Als je nou een lekker wijf was

Laatst bewerkt:
Ook jammer zeg Lijkt me wel verstandig.....

Echt jammer, maar denk dat 't het beste is......

Potverdikkie natuurlijk zag ik dit wel een komen maar als het dan zo ver is dan dan... weet je dat ik er écht een beetje verdrietig over ben....

Ik heb de lijst bijgewerkt en het zal je niet verbazen dat het bedje naar shadowski gaat.....

Overigens, ik zie dat je het over bepakken hebt.... Je hoeft alleen maar een luchtbed mee te nemen, dekens (dekbed) hebben ze daar wel hoor, dat is afgsrpeoken bij het voorrijden.

Laatst bewerkt:
@Taz en 48th: egt jammer, maar niets aan te doen...

Zal ook het formulier zo spoedig mogelijk invullen en opsturen King!

King: Als het goed is rollen mijn gegevens nu ook binnen.

Oja King,

Ik zie net dat ik een bed toebedeeld heb gekregen... erg fijn natuurlijk.

Maar ik ben wel een soortement van galante heer en wil dan wel weer ruilen met MayBabe.

Oja King,

Ik zie net dat ik een bed toebedeeld heb gekregen... erg fijn natuurlijk.

Maar ik ben wel een soortement van galante heer en wil dan wel weer ruilen met MayBabe.

Heee daar zeg je wat... Maybabe... zou die nog mee gaan? Vast wel... zeker als ze een bedje aangeboden krijgt. Toch?

[me="Stefan--"]is net als Fred terug van 3 drukke weekenden motorrijden met nog veel drukkere werkweken daartussen en nu een weekendje thuis, ik heb dus de laatste pagina bijgelezen en laat het daar even bij.[/me]

Ik zal het xlsx bestandje straks ff in de mail kwakken.

Status
Niet open voor verdere reacties.