- Onderwerp starter
- #51
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ondertussen is marloes ingelicht en natuurlijk willen wij weer mee!!
ondertussen is marloes ingelicht en natuurlijk willen wij weer mee!!
ondertussen is marloes ingelicht en natuurlijk willen wij weer mee!!
@Ted........ Triumph ????????????
@King, eehh, je mag de Kawa, achter mijn naam ook wel weghalen hoor. Niet vanwege het merk, maar wordt (denk ik) in de komende periode toch wat anders.
@Ted........ Triumph ????????????
kans zit erin, en wel deze :
[afbeelding]
maar ook een VFR of fz1 "touring" zit nog in de running, wacht zowieso 2008 nodellen af ....
@48th.. Aprillia of Honda ??
Als het niet mooi is, moet je het ook zeggen uiteraard ....Toen we het er een tijdje geleden over hadden (msn) ben ik daarna ff een kijkje gaan nemen bij die ST...... is absoluut niet verkeerd...... sterker nog...... mooi
Als het niet mooi is, moet je het ook zeggen uiteraard ....
(hou aub wel rekening met mijn tere zieltje, gij VFR-aanbidders )
Ik vind deze ook niet overal even mooi (bijv. gebied onder zadel) en ik zou er nog wel een gearindicator en slipperclutch op willen hebben en zal nog even moeten onderhandelen over andere banden dan de standaard bt-020's. Ben ook nog niet uit welke kleur het gaat worden, de reeds getoonde rood, blauw, zilvergrijs of zwart.
Het is zeker niet mijn droommotor, maar die bestaat dan ook niet
Zoals ik, ongeveer dik 1 uur geleden, al had gemeld, het zal hoogstwaarschijnlijk wel een Appie worden. Het volgende type maakt een hele goede kans:
[afbeelding]
En trouwens @Gears, het is Aprilia, met 1 x "l" en Mille is wel met 2 x "l"
Weer een gevalletje van, tsss, jammer nou......
Hij is niet lelijk en heeft zeker wel wat maarre VFR IS MOOIER
Tja, vfr staat ook op mijn keuzelijst, maar in vergelijking met de paar motoren die je als concurrentie zou kunnen zien is de vfr te duur en onderpowered. qua uiterlijk vind ik de vfr als de triumph beiden ongeveer even mooi, met plus en minpunten op verschillende plekken.
[me="Ted"]hoopt dan ook dat er voor 2008 eeen 1000 cc versie komt : P iig 1 minpuntje (in mijn ogen) weggewerkt ...[/me]
Zeurpiet ... en die andere is mooier
Het punt betrouwbaarheid mis ik hier nog.Tja, vfr staat ook op mijn keuzelijst, maar in vergelijking met de paar motoren die je als concurrentie zou kunnen zien is de vfr te duur en onderpowered. qua uiterlijk vind ik de vfr als de triumph beiden ongeveer even mooi, met plus en minpunten op verschillende plekken.
[me="Ted"]hoopt dan ook dat er voor 2008 eeen 1000 cc versie komt : P iig 1 minpuntje (in mijn ogen) weggewerkt ...[/me]
de sprint st kwam met als artikelkop "Well done" als "erg goed" uit de bus bij een 50.000 km duurtest, waar ook een vfr op gestest was ooit en de sprint kwam er beter uit), dus ik neem aan dat je de betrouwbaarheid van de vfr in twijfel trekt ???Het punt betrouwbaarheid mis ik hier nog.
hmmmmz ... deze twijfelkont is er nog lang niet uit, anders ....Ted... ik heb geen vergelijking gezien, geen grafiekjes niks, maar als ik zou moeten kiezen dan had ik denk ik die triomf gekozen
hmmmmz ... deze twijfelkont is er nog lang niet uit, anders ....
de sprint st kwam met als artikelkop "Well done" als "erg goed" uit de bus bij een 50.000 km duurtest, waar ook een vfr op gestest was ooit en de sprint kwam er beter uit), dus ik neem aan dat je de betrouwbaarheid van de vfr in twijfel trekt ???
[afbeelding]
[afbeelding]
laten we het er maar op houden dat beide motoren elkaar niet veel ontlopen
@Ted: vraagje - heb jij toevallig dat hele artikel? Ben er nl. ook in geinteresseerd maar meer vanwege de V-Strom.
Het werd hier al eerder vermeld: de topscore van de Sprint ST in de langeduurtest (50.000 km) van Motorrad. Op de eerste plaats in een reeks van 13 aan dezelfde test onderworpen motoren. Laatste drie plaatsen voor Buell (11), KTM 950 Adventure (12) en Ducati 999 (13).
Hieronder een overzicht van de belangrijkste technische bevindingen: