GSX-RR project

voor 10 K weet ik er een te staan....

-O-

http://cgi.ebay.fr/Suzuki-GSX-R-750...=JG_FR_Motos&hash=item43afebfb47#ht_500wt_922

full

En dan te bedenken dat ik een bakker gsxr, met droge koppeling en al, voor veel te weinig verkocht heb indertijd..
ach, we zien wel, met wat geduld..
in elk geval wel weer een stukje vooruitgang, een nieuwe cilinderkop binnen vanuit amerika.
de kop die op de motor zat was gebarsten, dus andere gebruikte kop (van een AMA superbike, alles erop en eraan..) gekocht, maar die bleek op 3 plaatsen gebarsten -O-
nu gaat het eindelijk wel lukken
full

Zaterdag een supersnel hitteschild binnen gekregen uit duitsland, deze gaan tussen de carbs en de kop om de carbs koel(er) te houden.
tevens de wielen terug gehad van de spuiter, begint er allemaal aardig uit te zien langzaamaan :)
full

full

Zaterdag een supersnel hitteschild binnen gekregen uit duitsland, deze gaan tussen de carbs en de kop om de carbs koel(er) te houden.
tevens de wielen terug gehad van de spuiter, begint er allemaal aardig uit te zien langzaamaan :)
[afbeelding]
[afbeelding]

wordt erg mooi zo te zien! Waar heb je dat hitteschildje vandaan? Moet ik ook nog hebben ...

Hitteschildje stond op ebay in duitsland.
Ik wilde eigenlijk zo'n yoshimura schildje, maar deze vind ik ook niet verkeerd.
Ik vermoed dat het een racekit onderdeel van suzuki is, die leverden ze schijnbaar ook, als set met zijschildjes en een kevlar airbox..
Heb al een paar keer leuke spullen gescoord op ebay duitsland, deze goed in de gaten houden zou ik zeggen..

Wederom wat materiaal dankzij Yahoo Japan,
een uitlaatsteun, specifiek voor de RR *O* weliswaar samen met wat spulletjes die ik nog niet heb kunnen identificeren, maar het ging om de steun ten slotte..
full

Vandaag wat spullen binnengekregen, kan het nog steeds bijna niet geloven, alles nieuw *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
full

en, wel zo leuk

full

Ben er ook wel erg blij mee (lang leve ebay)
Nu moet ik hem alleen nog helemaal compleet zien te krijgen, er missen namelijk ook nog wel wat tamelijk belangrijke delen!

Kreeg gisteren nog een mailtje met wat spullen die schijnbaar te koop zijn, nu de prijzen ervan nog..
full

Oef Jelle.... je begeeft je in gevaarlijk gebied. Het spul kost kapitalen en als je er eenmaal van hebt geproeft dan wil je steeds meer :+

Enne eindelijk je draadje gevonden :o

Ik zou de motor technisch gewoon zo mooi mogelijk opbouwen en dan idd met een goede kwaliteit imitatie kuip er mooie circuit look a like machine van bouwen. Prachtig :9~

Word wel prijzig zo inderdaad, hoewel de spullen op zich goed te betalen waren..
Heb ook wel besloten dat ik hiermee de motor eerst eens op ga bouwen.
en nu moet ik dus nog de bijbehorende versnellingsbak as voor de koppeling zien te vinden.
Wilde eerst ook nog andere wielen, maar daar zie ik voorlopig maar vanaf denk ik.

Ik vond toch dat ik de kans om bijna een complete koppeling te kopen toch echt niet kon laten liggen,en daarbij had ik vorige week m'n 1100K verkocht, dus ja...

even een plaatje geschoten van de koppeling zoals hij op het blok komt te zitten.
Het blijkt dat de carters hier en daar nog wat aangepast moesten worden om het deksel te laten passen.
full

De originele RR carters? Anders misschien overwegen om een standaard blok te pakken. Wel super zo :9~

Neem'm maar, ik heb er al 1 en de mijne krijgt toch een andere kleurencombinatie.
Is wel een prima prijs trouwens, ga ze maar eens zoeken!
En ik heb toch de RR carters wat bijgewerkt, gaat maar om weinig trouwens.
Kennen jullie deze al?
http://it.scribd.com/doc/29659897/Suzuki-Slingshot-750-Hop-Up-Manual

wel leuk om eens door te lezen, is helaas slecht gescand,maar ja..
Ik denk dat de uitbater van de racing show site nog een ltd ed. blok te koop heeft, ook droge koppeling!

nog een tip voor degene die op zoek zijn naar nieuw suzuki spul, probeer JVS motoren in Afferden, het blijkt dat die een enorme partij spullen hebben, vorige eigenaar kocht schijnbaar restpartijen op van de suzuki importeur.

Ze weten niet wat ze hebben, dus zoeken gaat alleen met onderdeelnr.
Ik heb bij hun de mazzel gehad de koppeling te kunnen kopen..

Blijkbaar kijken we met z'n allen naar dezelfde spulletjes ja..
Dat carterdeksel heeft inmiddels wel een redelijk prijs lijkt me (zeker aangezien het eerst 200 was!!)
Die polyester kapjes zijn ook nog bij airtech te bestellen..
Ik heb wel goede ervaringen met ebay duitsland, de meeste verkopers daar versturen toch ook wel naar nl.
Voor de geinterresseerde heb ik nog een slabby oliekoeler met nippels voor goodridge fittingen.
Wel wat verbogen voor de betere oldschool look, maar wel gratis!

Leuk project ga ik even volgen

Gr. Bas :]

Terug
Bovenaan Onderaan