GSR600 Meeting 28 Maart

Komt er nog iemand die uit de buurt van Arnhem komt? Kunnen we samen rijden namelijk...

En? Gisteren gereden of vandaag van het mooie weer genieten?

Welke kant gaan we op?

Ik heb wel vandaag gereden maar niet de route.... Was te laat uit me bed en gister anderre auto gekocht en me ouders mijn auto gekocht dus niet zo veel tijd gehad :/ Maarja route bij veenendaal komt goed ;) Lekdijk/ wijk bij duursteden enzo :) En uiteraard pontje ;)

Moet mij helaas afmelden, heb de dagen erna tentamens :( dus dat gaat hem niet worden helaas ;(

Zijn er al tijden bekend? Kan ik uitslapen.... :p

En die pond wat betaal je daar voor? Zorg ik dat ik contant geld bij me heb :]

Moet mij helaas afmelden, heb de dagen erna tentamens :( dus dat gaat hem niet worden helaas ;(

Oke jammer man :( Volgende keer beter!

Zijn er al tijden bekend? Kan ik uitslapen.... :p

En die pond wat betaal je daar voor? Zorg ik dat ik contant geld bij me heb :]

Ik betaal meestal voor die pondjes 1 euro dus neem gewoon 2 euro aan kleingeld mee is genoeg ;)

Tijd is inmiddels bekend check 1ste post ;)

Wil er nog iemand aanhaken? Ik kom uit waddinxveen!

Zo te zien gaan iedereen in zijn 1ntje daar heen :P Neem ook maar je vrienden mee ofzo hoor! Hoe groterre groep hoe gezelliger ;) ( tja hoop niet op 200man ofzo :P)

mac%20veenendaal.jpg

JONGENS, IK MOET ME AFMELDEN -O-

krijg net te horen dat ik moet doorwerken aan een project dat momenteel uitloopt en de deadline van maandagochtend 9.00u kan niet worden verschoven. het is hier even overmacht en ik baal ervan als een stekker, maar het is niet anders...

have fun, you guys, ik zie de foto's wel verschijnen... :W

Laatst bewerkt:
JONGENS, IK MOET ME AFMELDEN -O-

krijg net te horen dat ik moet doorwerken aan een project dat momenteel uitloopt en de deadline van maandagochtend 9.00u kan niet worden verschoven. het is hier even overmacht en ik baal ervan als een stekker, maar het is niet anders...

have fun, you guys, ik zie de foto's wel verschijnen... :W

Weer niet naar meeting -O- Je hebt het maar druk he -O-

Willen de mensen die nog mee gaan zo en zo even wat posten. Dan kunnen we even kijken of het nog wel nut heeft en dat we daar niet weer dalijk met 2 man staan.

Oke mooi dan gaat het gewoon door tenzij het echt slecht weer is. Maar daar gaan we maar niet van uit ;) Dus voor je vertrekt check nog even snel dit topic ;)

ben ook benieuwd, ronald was nog effe gaan rijden (ik heb gewoon tot kwart over vijf nog zitten werken, zucht...) en die kwam met een nat leren pak weer thuis..... :X

Ik vond het een geslaagde rit! Alleen op het laatst toen ik naar huis reed ben ik nat geregend, tijdens het rondje zelf is het droog gebleven. Ik denk niet dat iemand daar op gerekend had, omdat de wolken waar we af en toe naartoe reden wel erg donker waren :P

Terug
Bovenaan Onderaan