GS500 Meeting no. 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha.. ik denk.. een hele zooi updates :P gewoon een btje lam gelul over taart en je ergens onderuitlullen :+

Nee grapje :P Als we de Dr. Pickard route doen ben ik van de partij 8-) K kan alleen nie meer stemmen want de poll staat: Je hebt al gestemd :P Omdat ik al op 9/11maart gestemd heb als datum voor de meeting :P nja :P

Haha.. ik denk.. een hele zooi updates :P gewoon een btje lam gelul over taart en je ergens onderuitlullen :+

Nee grapje :P Als we de Dr. Pickard route doen ben ik van de partij 8-) K kan alleen nie meer stemmen want de poll staat: Je hebt al gestemd :P Omdat ik al op 9/11maart gestemd heb als datum voor de meeting :P nja :P

Mmmm, is ook zo, ff niet aan gedacht.

Doen we het zo:

iedereen gewoon ff in een post aangeven naar welke route zijn voorkeur uitgaat, zet ik het in de beginpost :Y

Maakt mij eigenlijk geen bal uit welke route we gaan rijden. :+ Als we werkelijk met z'n grote groep zijn als in de OP staat, dan kunnen we toch geen 'snelle bochten/stukken' rijden. Want dan raken we mensen kwijt. Het gaat er voor mij vooral om dat we weer zoveel, of eigenlijk nog meer, lol hebben dan de vorige keren _O-

Greetz

John :W

En zo is het!

Doe wa'aj zegt....dan lieg'ie nie _O-

Met de lol moet het denk ik wel goed komen, de mensen die zaterdag komen (wat natuurlijk een hele grote groep wordt, omdat iedereen in januari alweer stond te springen om al die GS'jes en berijders weer eens te zien, en om weer verhalen uit te wisselen :Y ), heb ik ook al een activiteit voor de avond in gedachte :Y )

Ik stem duidelijk voor de 1e route! Ootmarsum is een kwartiertje ofzo voor mij :D
In Duitsland is het ook een stuk rustiger op de weg.

Verder stem ik nog voor Grolsch :P

Heeft iemand de beschrijving voor die 1e route? Kan ik em in mn eigen tijd ook eens rijden en eventueel als bezemmotor/voorrijder meerijden :P

[me]Beunhaas86 rijdt het liefst achteraan. Mooi de gaten dichtknallen :] [/me]

En met een groep kun je ook nog wel redelijk doorrijden hoor. Ging met de 25kw meeting ook nog wel redelijk. Alleen was er iemand (vrouwelijk) die alle mooie bochten voor de rest een beetje verknalde door er met een slakkengangetje doorheen te gaan -O-

Heeft iemand de beschrijving voor die 1e route? Kan ik em in mn eigen tijd ook eens rijden en eventueel als bezemmotor/voorrijder meerijden :P

Als je van Ootmarsum over de Vasserweg naar Vasse toe rijdt zit je op de route :Y

Een echte routebeschrijving heb ik ook niet kunnen vinden, ik heb hem ook gewoon gereden, wat ook 2x resulteerde in een "verrek, waar zijn die bordjes nou?" _O-

(Wie zet er dan ook in een mooie bochtencombi een bord neer dat je eraf moet :? , is niet over nagedacht :N

[me]dreetje9 bedenkt zich net dat je ook ff naar de ANWB kunt gaan voor de routebeschrijving...
[/me]

Verder stem ik nog voor Grolsch :P

Oké

En met een groep kun je ook nog wel redelijk doorrijden hoor. Ging met de 25kw meeting ook nog wel redelijk. Alleen was er iemand (vrouwelijk) die alle mooie bochten voor de rest een beetje verknalde door er met een slakkengangetje doorheen te gaan -O-

-O- (Niet dat we begin maart gaan knallen, niet iedereen rijdt in de winter door, dus moeten in maart weer een beetje techniek aanleren; in maart kan het nog best wel guur zijn, en met een grote groep kun je dan toch maar het beste het tempo ietsjes lager houden.)

-O- (Niet dat we begin maart gaan knallen, niet iedereen rijdt in de winter door, dus moeten in maart weer een beetje techniek aanleren; in maart kan het nog best wel guur zijn, en met een grote groep kun je dan toch maar het beste het tempo ietsjes lager houden.)

True :)

Maar achterin vallen er altijd gaten dus of het nu hard of zacht gaat, achteraan gaat het altijd hard :)

Ja, of je wilt gezellig achterop bij je voorganger komen te zitten :9

Ik heb zelf geen voorkeur voor Route!

Wel voor bier :) !.. Geen Drommelsch drommelsch drommelsch..
Is hoofdpijn bier!

True :)

Maar achterin vallen er altijd gaten dus of het nu hard of zacht gaat, achteraan gaat het altijd hard :)

Oké Beunhaas, jij mag achteraan, kun je je een beetje uitleven, als je maar voorzichtig doet... (Ik klink nu volgens mij net als je pa _ O-)

owja.. ik dacht... als er meer mensen op mijn route liggen kunnen we er in een groepje ofzo naar de meetingpoint rijden....

Oké Beunhaas, jij mag achteraan, kun je je een beetje uitleven, als je maar voorzichtig doet... (Ik klink nu volgens mij net als je pa _ O-)

*O* komt helemaal goed :)

(en je klinkt meer als mn moeder ipv mijn pa :P )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan