Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Grote Harley-Davidsontopic deel 7: de hoed van Murph

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
waaraan zie je dat dan?

en certificaten.. bedoelt hij niet het kentekenbewijs? of kun je bij de fabriek een "echtheids-certificaat" aanvragen? dit kan bij VW bijvoorbeeld wel.

Volgens mij is dit een FL swingarm frame met weld-on hardtail, het is in ieder geval geen gietstukken frame. De aansluiting van de achterbrug ziet er ook raar uit.
Wegblijven van dat ding.

murph in het wild gespot

(kan meteen in de op )

Laatst bewerkt:

....ik denk dat ze daar een schuurtje met een hele BERG heugaveld-tapijt-tegeltjes hebben ,....want de de halve HD-wereld mag in die kantine z'n bandje verbranden

Zag vandaag een servi-car rijden met een evo of twincam blok.

een oud-collega'tje van mij had een servi-car ,....maar de bierton achterop , de hele brede achterwielen ,...en het eigen-gewicht van het hele circus + berijder , zorgden er voor dat het vehikkel met gereviseerd WLA-blokkie wel met een topsnelheid van nog lang geen 70 km/u over de snelweg kon halen

Laatst bewerkt:
sick, waarom doe je trouwens je electra weg? te nieuwerwets? of ben je weer op zoek naar een projectje om te choppen?
wil weer een chopper gaan(ver)bouwen.
komt hoogstwaarschijnlijk een vroege softail voor terug die ik kan verzagen.
alhoewel ik ook niet uitsluit dat er ook nog de kans bestaat dat er een shovel voor in de plaats komt(zo met een 4bak frame enzo)

Laatst bewerkt:
wil weer een chopper gaan(ver)bouwen.
komt hoogstwaarschijnlijk een vroege softail voor terug die ik kan verzagen.
alhoewel ik ook niet uitsluit dat er ook nog de kans bestaat dat er een shovel voor in de plaats komt(zo met een 4bak frame enzo)

Ah kijk, ben benieuwd wat er gaaf komen

Ik heb ook maar ff gereageerd.. kijken wat er uit komt en of ze hapt

't zal maar een lekker wijf zijn met een paar grote stoters ,.....

ken je effe goed gang geven Glenn

....maar... ,...'t kan natuurlijk ook een hele lieve vrouw wezen die heel serieus een partner zoekt uit de HD-scene ....

komt vaker voor ,....wij zeggen namelijk wat we denken ,.....vrouwen waarderen dat ,....

die zijn gewoon die hypocriete achterbakse kantoor-watjes zat

Laatst bewerkt:
das niet eens een servicar ook nog....iets wat er op lijkt ja maar euh boagh

da's toch gewoon van een softail met zo'n ombouw/differentiëel kit ?

ik heb een paar jaar terug wel 'ns iemand op een treffen in friesland gesproken die die dingen in elkaar timmert

best wel leuk als gebruiks-motortje ....

een echte wla-servi-car is ( wel mooi , maar ) geen doen op de snelweg

Laatst bewerkt:
't zal maar een lekker wijf zijn met een paar grote stoters ,.....

ken je effe goed gang geven Glenn

gang geven? in de remmen bedoel je! heb je ooit zulke fijne rugkussens gehad?

*gaat even kijken of er al gereageerd is*

ik zeg ook wat ik denk hoor.
heb ik geen harley voor nodig

ik heb even het profiel bekeken, ze is al 46! 20 jaar te oud dus... het had m'n moeder kunnen zijn..

ik heb even het profiel bekeken, ze is al 46! 20 jaar te oud dus... het had m'n moeder kunnen zijn..
mwah het hele probleem is dat ze niet het hoofd en lichaam heeft van een 26 jarige

Status
Niet open voor verdere reacties.