Groningen en Drenthe (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Demous

MF veteraan
Lid geworden
4 mrt 2004
Waarderingsscore
0
Met een kleine overschrijding van het maximum aantal posts moesten wij,helaas,alweer afscheid nemen van Groningen en Drenthe (deel 6).

Gelukkig bleek er ergens achter in een kast op de donkere zolder nog wat ruimte voor deze "Groningen en Drenthe (deel 7)". *O* *O* *O* *O* *O*

Dus aan allen komt en kalk dit vol met al uw zinnige en onzinnige posts en al wat dies meer zij :Y :Y :Y

Hi, hi, hi...
Nee, dat weet ik niet precies. Misschien ben je er op gaan zitten... Of ligt hij nog naast je bed? Bij je motorhelm misschien :?

*O* *O* *O*

Gevonden !!!!!!! Maar hoe die nou in de koelkast komt ??? :?

:P

Hé de ZON schijnt...
:( En ik zit nog op het werk... Had wel effe willen :]
Maar moet nog 2 uur...
Bluhhhh....

:+

ik moet me natuurlijk ook melden hier *O*

*O* *O* *O* *O* *O* *O*

Hoi Cathje

:W

:W

ik ga meteen weer weg, ffies nog lui op de bank liggen en nog een paar paracetamolletjes er tegenaan gooien |(

zow,ik was er weer :W

Waar was je dan?
Was wel erg stil hier hoor!!
-O-

Dacht ff bij mijn ouders op bezoek te gaan :N alleen hadden die andere plannen

heeft wel weer als voordeel dat ik van de week niet meer hoef te gaan,ben tenslotte vandaag geweest O-)

Nou ja zeg....
Konden ze geen tijd voor je vrij maken!!
-O-

Ouders he,ze zijn er altijd behalve als je ze nodig bent O-) :X O-)
Demo is allang blij dat ze gewoon genieten en doen waar ze zin in hebben

Ik heb net bijna 45 min met en collega aan de telefoon gehangen. Hij zit in de ziektewet thuis. Is vroeger verpleger geweest en daarna bij KPN monteur (en nu Teammanager) en zijn rug is helemaal naar de filistijnen. Echt erg man... Maar hij is wel een beetje mijn favotje, dus heerlijk gekletst.

Maar wordt wel weer effe met je neus op de feiten gedrukt: Leef nu!! *O*
Je weet nooit of het later nog kan...

Hij is ook Motormuis, heeft nu een scoter-motor. Op een gewone motor kan hij niet meer rijden. Hij kan ook alleen maar korte tripjes maken...

(ben nu een beetje sentimenteel geloof ik :P )

Ouders he,ze zijn er altijd behalve als je ze nodig bent O-) :X O-)
Demo is allang blij dat ze gewoon genieten en doen waar ze zin in hebben

Zulke ouders heb ik ook. Maar ik kan altijd op ze rekenen dus das alleen maar goed!!
En mijn Pa woont en werkt in Zwitserland, dus ook nog eens leuk vakantie-adresje erbij

Zulke ouders heb ik ook. Maar ik kan altijd op ze rekenen dus das alleen maar goed!!
En mijn Pa woont en werkt in Zwitserland, dus ook nog eens leuk vakantie-adresje erbij

Das inderdaad wel iets anders dan 5 kilometer fietsen :Y

Ben voor magnetrons aan het kijken. Ik had nml zondag nog effe boodschappen gedaan na mijn vakantie. En een lekkere magnetron maaltijd gekocht. Maar heb geen magnetron meer (oeps, vergeten)...
Er zijn er heel wat te vinden. Alleen vaak wel ver weg! :N

Ik heb net bijna 45 min met en collega aan de telefoon gehangen. Hij zit in de ziektewet thuis. Is vroeger verpleger geweest en daarna bij KPN monteur (en nu Teammanager) en zijn rug is helemaal naar de filistijnen. Echt erg man... Maar hij is wel een beetje mijn favotje, dus heerlijk gekletst.

Maar wordt wel weer effe met je neus op de feiten gedrukt: Leef nu!! *O*
Je weet nooit of het later nog kan...

Hij is ook Motormuis, heeft nu een scoter-motor. Op een gewone motor kan hij niet meer rijden. Hij kan ook alleen maar korte tripjes maken...

(ben nu een beetje sentimenteel geloof ik :P )

Dat Leef NU!!! bericht kreeg ik 5 jaar geleden toen ze ontdekten dat ik diabeet was.Best wel schrikken toen.Maar op den duur vind alles op de een of andere manier zijn ritme wel terug ;)

Gaat lekker hier,we l*llen met z'n twee zo 2 paginaas vol :} :}

Ben voor magnetrons aan het kijken. Ik had nml zondag nog effe boodschappen gedaan na mijn vakantie. En een lekkere magnetron maaltijd gekocht. Maar heb geen magnetron meer (oeps, vergeten)...
Er zijn er heel wat te vinden. Alleen vaak wel ver weg! :N
Och,ver is maar een relatief begrip toch ?? En dat zeg ik die elke 150 km moet tanken O-) :X O-)

Dat Leef NU!!! bericht kreeg ik 5 jaar geleden toen ze ontdekten dat ik diabeet was.Best wel schrikken toen.Maar op den duur vind alles op de een of andere manier zijn ritme wel terug ;)

Jeetje, echt waar? Das ook niet leuk om te horen. Dan moet je je leven helemaal omzetten...

Ja, wij hebben wel een één-tweetje hier... Grappig... Terwijl we niet echt wat te lullen hebben... Mmmm...

Jeetje, echt waar? Das ook niet leuk om te horen. Dan moet je je leven helemaal omzetten...

Ja, wij hebben wel een één-tweetje hier... Grappig... Terwijl we niet echt wat te lullen hebben... Mmmm...

Ging je zondag nog mee naar de Riza racing days ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan