Gratis enkele Grand Canyon veiligheidshesjes

Robse

MF veteraan
8 mei 2011
1.468
290
Hengelo (ov)
Hesjes hebben achterop de naam van een motorzaak en van mijn werkgever. Staat er niet megagroot op.
Geen fladder of geklapper hesjes maar originele stretch Grand Canyon hesjes zoals je ze in de motorkledingzaak vind.
Maat xl en xxl maar door de stretch altijd makkelijk om over je motorjas aan te trekken
Op te halen in Hengelo (ov) tegen leuke attentie of vrije gift. Ik heb er nu nog 7.
Bij een pb kan ik je altijd nog een foto sturen.
 
Hesjes hebben achterop de naam van een motorzaak en van mijn werkgever. Staat er niet megagroot op.
Geen fladder of geklapper hesjes maar originele stretch Grand Canyon hesjes zoals je ze in de motorkledingzaak vind.
Maat xl en xxl maar door de stretch altijd makkelijk om over je motorjas aan te trekken
Op te halen in Hengelo (ov) tegen leuke attentie of vrije gift. Ik heb er nu nog 7.
Bij een pb kan ik je altijd nog een foto sturen.
Uiteraard kan rits gewoon dicht 🙂
 

Bijlagen

  • 20240310_164022.jpg
    20240310_164022.jpg
    149,5 KB · Weergaven: 0
Ik heb de foto s gehad, maar woonde te ver, en verzenden mits betaling van de kosten, helaas een nee. Misschien iets om ook er bij de advertentie te plaatsen?
Er staat bij dat de beste man in Hengelo (of omgeving) woont en opsturen tegen betaling van de kosten lijkt me ook vrij logisch toch?
 
Ik lees nergens versturen genoemd staan in het bericht van de TS, wel ophalen in Hengelo (OV).
Ook een leuke manier om in gesprek/contact met medeforummers te komen :t
 
Ik lees "Gratis ........" boven het topic.

Maar erin staat vervolgens "..... tegen leuke attentie of vrije gift".

Lijkt me met elkaar in tegenspraak.. dus misschien iets om even nader toe te lichten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan