Aaha,
op die mad max bobber-stilo black caferacer-achtig monster natuurlijk...
(even teruggekeken een paar posts).
zo zie je ze niet veel...
inderdaad, die...
als je goed kijkt zie je 17 inch wielen, voorvork, remmen enz. van een suzuki SV 650 uit 2000.
de kawa stuurpen uit de kroonplaat geperst, opgelast, afgedraaid en in de suzuki kroonplaat geperst.
in de vork passen progressieve veren van een GSX-R 1100 86/88.
om de geometrie weer kloppend te krijgen, 25mm vulbussen gedraaid om de vork te verlengen.
de kawa rempomp plunjer diameter en slag is het zelfde als van de SV, dus de kawa pomp laten zitten.
het achterwiel paste er zo in, lagers kunnen vinden met buiten suzuki en binnen kawa maten.
de remklauw zit nu onder de brug i.p.v. er boven.
wel bussen gedraaid om het wiel uit te lijnen, maar de ketting zat meteen goed!
het voortandwiel is van een ZX10 1000 B, past er zo op en ook met 19mm offset!! (JTF527) met een 530 ketting.
omdat de schakels een stuk kleiner zijn een verhouding van 17 voor en 45 achter i.p.v. 15-40, om de tandwiel diameters bijna het zelfde als origineel te krijgen.
dit is na genoeg de zelfde overzet verhouding.
anders zou ik een kettingzaag hebben die m'n brug doorzaagt.
ok , niet de meest voor de hand liggende ombouw, maar er lag nu eenmaal een kapotte SV in de weg..
alles bij elkaar een hoop werk, maar ook een enorme verbetering!