Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Gorinchem 2(005)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Smit
  • Startdatum Startdatum

wat willen jullie :?

• Dit topic houden

Stemmen: 27 93,1%
  • Vorige topic terug

Stemmen: 2 6,9%

• Totaal aantal stemmers
    29
rot op oma

omdat ik weer brommer kan rijden
gorinchem naar bovenin de lijst

omdat ik hier vaker was te vinden dan thuis

vanavond rond 20.30u lag er een motor (met berijder helaas)in de kant.
ziekenwagen stond erbij en 2 politiewagens enig idee wie dit was??
hij lag bij de oprit vanuit utrecht richting rotterdam.
zag er helaas niet het best uit.
in iedergeval sterkte voor diegene die het was.

Hee M&M tijd geleden man,

Ik was daar vanavond precies rond die tijd, helemaal niets gezien

Het ging wel weer heerlijk zeg potverdikkie ! Het blad lag er prima bij. Komen er er nog wel eens rijders, of is klaverbladrijden helemaal uit de mode these days ?

Laatst bewerkt:
Het ging wel weer heerlijk zeg potverdikkie ! Het blad lag er prima bij. Komen er er nog wel eens rijders, of is klaverbladrijden helemaal uit de mode these days ?

G'chem blijft een leuk klaverblad voor in de buurt, maar gezien alle commotie over klaverbladen en motorrijders neem ik liever op en afritten en andere leuke bochten sessies in de buurt. Maar meestal kom ik dan G'chem nog steeds 'tegen' en ga je dan toch 1 keer rond eejj

[me]Trixz vind G'chem niet helemaal top ivm niet geheel 'vlakke' baan [/me]

Heb er gister avond nog een setje rondjes gedraait maar vond het klaverblad er niet zo lekker bij liggen. Op een gegeven moment na een aantal rondjes was er ook een touringbus die van alles verloor voor en in de bocht. Gelukkig zagen we het op tijd, maar er waren twee bochten waar voor ons gevoel iets te veel troep op lag.