Goedkope camping rond Utrecht

Nomiis

MF veteraan
2 okt 2009
3.675
5
Roosendaal
Beste reizigers,

Ik organiseer een super-tenere 750 meeting in mei (19e en 20e) en Utrecht lijkt me een mooie centrale plaats.

Als ik op google "camping, goedkoop, Utrecht" indruk, komen alleen maar campings van rond de € 15,- of hoger voorbij. Ik wil anderen en mezelf niet op kosten jagen en we hebben alleen een veld, een latrine en plaats voor een BBQ nodig. Ik zou het zelf het liefst onder een tientje houden.

Weet iemand een camping of passantencamping rond Utrecht te liggen (liefst aan de kant van de Utrechtse Heuvelrug) waar ik in mei voor dat geld een overnachting kan regelen voor een, hooguit tiental motorrijders?
Of wellicht heb je een weiland dat ik kan gebruiken ;) ?

Alvast bedankt!


IMG_4602.jpg
 
Ik ben in de zomer een weekendje op camping Wildzicht in Leersum wezen proefkamperen. Schappelijk geprijsd, verwacht geen supermodern sanitair, maar alles doet het, en er is warm water.

is bij mij om de hoek- we konden het fietsen ;)
proef overigens geslaagd; was niet nodig voor ons (kinders en ik), doorgewinterde die-hard kampeerders, wel voor kennis met zoon
 
Laatst bewerkt:
Ziet er aardig uit, zoiets bedoel ik dus :Y . Een veld en een plee en wat water voor de kater.
 
Camping de Voormolen in IJsselstein.
www.devoormolen.nl
 
Laatst bewerkt:
Occupy utrecht?

word overal gedoogd en je kan overal neerstrijken _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan