Gezocht kaarten + trackday pirelli superbike weekend

Tyler890R

Die hard MF'er
13 feb 2017
426
130
Oirschot
Beste mederacers,

Iemand die toevallig gisteren wel een plekje (of 3) heeft weten te bemachtigen en hier van af moet?
Zoek voor 3 man plek. Had ze wel in de winkelmand maar bij afrekenen was het al uitverkocht 😭
 
Riekte naar de misdaad met de verkoop van de kaarten. Bepaalde groepen hadden meer kaarten (20 plekken) en sommige gewilde groepen hadden er maar 8. Dus ik denk een beetje vriendjespolitiek. En er willen 300 man die kaarten en er is maar weinig te koop. Dat zouden ze beter moeten willen organiseren.

(Als mijn bovengenoemde intuitie fout blijkt, dan laat ik me graag overtuigen van de waarheid 😉)
 
Riekte naar de misdaad met de verkoop van de kaarten. Bepaalde groepen hadden meer kaarten (20 plekken) en sommige gewilde groepen hadden er maar 8. Dus ik denk een beetje vriendjespolitiek. En er willen 300 man die kaarten en er is maar weinig te koop. Dat zouden ze beter moeten willen organiseren.

(Als mijn bovengenoemde intuitie fout blijkt, dan laat ik me graag overtuigen van de waarheid 😉)
Ik/wij hebben ook het vermoeden dat er al plaatsen vergeven waren.
 
Ik heb op donderdag ook achter het net gevist, maar vrijdag een mail gestuurd of ik op de reserve lijst kan.

Afgelopen zondag bericht gekregen dat ik was in geschreven. Zo snel kan het wel gaan.
 
Is er hier toevallig ook 1 (of 2) deelnemer die niet bij het WSBK gaat kijken en dus zijn of haar ticket over heeft? Ik zoek voor mij en mijn vriendin nog toegangskaartjes :) !
 
Terug
Bovenaan Onderaan