Gevraagd: Sumitomo Hm 090 2-polige connectors

Status
Niet open voor verdere reacties.

badkuip

MF'er
25 jan 2016
46
26
Amersfoort
Vanwege de installatie van een Tomtom op een Kawasaki Ninja 1000sx ben ik op zoek naar een paar van deze genoemde connectoren.
Een ongebruikte male schijnt in de kabelboom te zitten, maar ik wil er toch een paar bij de hand hebben voor het geval hij er niet bij zit en ik de kappen eraf heb gehaald en dus niet verder kan.

Het gaat om deze:
Scherm­afbeelding 2023-11-01 om 14.35.52.jpg


Dat zijn deze connectoren, Het zijn de 2-polige HM 090 oorspronkelijk bedacht door Sumitomo.
Link naar de video.

Aanstaande zaterdag wil ik met de klus beginnen, dus als iemand ze toch in de schuur heeft liggen, dan kunnen ze misschien in een envelop en naar mij de post gedaan worden. Scheelt mij weer wachten uit China.

Connectoren worden gebruikt op de Kawa, maar ik dacht ook bij Suzuki, Yamaha en Honda, maar niet altijd de tweepolige versies.

Over de prijs komen we er wel uit.
 
Ik heb destijds voor mijn Yamaha een stekker op Marktplaats gekocht. Is wel duurder dan ali maar wel sneller in huis. Ik geloof dat ik een euro of 5 kwijt was inclusief verzenden. Even goed kijken of jouw stekker er ook op staat. Succes met het inbouwen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan