Gevraagd: oude race overall

Status
Niet open voor verdere reacties.

Enrico

MF veteraan
11 jun 2004
2.259
55
Titel zegt genoeg denk ik.. Wie heeft er wat liggen? Maat 52/54. Maakt niet of hij oud of beschadigd is... Kleur maakt ook niet uit...

linke_man[a]hotmail.com


Groeten.

Erik
 
Titel zegt genoeg denk ik.. Wie heeft er wat liggen? Maat 52/54. Maakt niet of hij oud of beschadigd is... Kleur maakt ook niet uit...

linke_man[a]hotmail.com


Groeten.

Erik

yjhe 150€ en je mag nog een klein beetje afbieden
full
 
150 is me teveel sorry.. Het is meer liefdadigheid namelijk :P
 
Ik heb nog een blauw/rood/wit texxport pak hangen, niet echt erg hip en een klein beetje beschadigd ... voor uhmm uhhh uhhhh 40 euro ?? kan ik van dat geld mooi me xbox laten ombouwen :P 2delig en maat 52 btw :)

afhalen in rhoon btw .. net door de heyenoord tunnel :)
 
Laatst bewerkt:
Ik zou even met een goeie (gegronde) reden komen waarom iemand je zo goed als gratis een overall zou geven?


Iemand mag toch gratis weggeven wat hij wil? Of zie ik dat verkeerd.
Daarnast mag iedereen van mij vragen om gratis spullen, of je de dingen altijd gratis krijgt is een 2de.
Ik heb er ook nog wel een voor je maar dat is een combi dus daar zal je niets aan hebben.
 
Hoho.. Wie heeft het over geven???

Ja oke, maar onder de 150 euro zal je niet veel vinden? Daarom, is er een specifieke reden dat je een goedkope overall wil?

Iemand mag toch gratis weggeven wat hij wil? Of zie ik dat verkeerd.
Daarnast mag iedereen van mij vragen om gratis spullen, of je de dingen altijd gratis krijgt is een 2de.
Ik heb er ook nog wel een voor je maar dat is een combi dus daar zal je niets aan hebben.

Tuurlijk, maar het vet gedrukte is dus de reden dat ik zeg: Zet er even de reden bij dat je wat goedkoops zoekt...
 
Nais... en nu ben ik gelijk nieuwsgierig... wat ga je doen dan?
(Is hier om de hoek)

Ik heb overigens alleen een blauw witte combi met wat prikkeldraad schade.
 
Hoi, ik heb nog een lederen raceoverall liggen die ik niet meer gebruik. het is er een in de kleur zwart met donkerblauw. je mag hem hebben voor 30 euro.
Groeten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan