Had dit onderwerp niet in gestolen motoren moeten staan
Gestolen motoren topic
Dat zal wel weer door die Finnen gedaan zijn spijtig voor je.
Finnen? Sinds wanneer staan Finnen erom bekend motorscooters te stelen? De latergenoemde Noord-Afrikanen weet ik, maar Finnen...?
@TS: good luck..
Groeten, Karl
Finnen is een bijnaam voor allochtonen, als ik me niet vergis.
Kachel nou niet te bijdehand worden
Op den duur moeten ze het allemaal terugbetalen... Heb jij ooit wel eens oude, gelukkige, tevreden crimineel gezien?. Ik niet.~
Hoe bedoel je Vox,
Zag ik er dan zo ongelukkig uit toen we elkaar de eerste maal ontmoetten op 28/06 ?
Ik ben nog steeds benieuwd .......Is ie bij je thuis gestolen?
En hoe stond ie op slot?
Sterkte ermee.
Het beste lijkt mij een landelijke "Scooter Terug Haal ploeg" laat verder aan uw eigen fantasie over hoe die "Terug Haal Ploeg" te werk zou kunnen gaan.
Jaja, al die brave MF huisvaders zeker?
Toch wel vreemd, hij staat nog steeds niet als gestolen geregistreed bij het rdw. Wat heeft dat dan voor een zin?. Op deze manier krijgen zelfs bandieten de kans zo'n ding nog met origineel kenteken door te verkopen, toch?.
Toch wel vreemd, hij staat nog steeds niet als gestolen geregistreed bij het rdw. Wat heeft dat dan voor een zin?. Op deze manier krijgen zelfs bandieten de kans zo'n ding nog met origineel kenteken door te verkopen, toch?.
Hij is toch echt gejat.
aangifte gedaan bij rijnmond, en ook bureau voertuigcriminaliteit aangegeven (en de verzekering)
Waarom die bij het RDW dus niet als gestolen staat, mij een raadsel..
Zal wel eens informeren bij de verzekering wat de status hiervan is...
Peter
hallo
goed bij houden rdw ha haha ha heer vox ik dacht ook alles in orde was tot ik bericht kreeg u moet wegenbelasting betalen terwijl ik kenteken al had over gedragen aan de verzekering
van alles moeten doen om er van af te komen bang dat ik was dat dat tuig wat mijn scooter had gestolen op mijn naam er van alles mee zouden uithalen. zelf toen hij was gevonden in het westland .ben in opgebeld door de politie of die opkoper hem mee mocht nemen terwijl hij helemaal niet van mijn meer was maar van de verzekering . en die had hem al vergoed.
dus laat mijn nu echt lachen om die rdw