gestolen: Motorscooter Honda SH300 te Bleiswijk

• Onderwerp starter Onderwerp starter pewi
  • Startdatum Startdatum
Had dit onderwerp niet in gestolen motoren moeten staan
Gestolen motoren topic
:( Dat zal wel weer door die Finnen gedaan zijn spijtig voor je. ;(

Finnen? Sinds wanneer staan Finnen erom bekend motorscooters te stelen? De latergenoemde Noord-Afrikanen weet ik, maar Finnen...?

@TS: good luck..

Groeten, Karl

Finnen? Sinds wanneer staan Finnen erom bekend motorscooters te stelen? De latergenoemde Noord-Afrikanen weet ik, maar Finnen...?

@TS: good luck..

Groeten, Karl

Finnen is een bijnaam voor allochtonen, als ik me niet vergis.

Op den duur moeten ze het allemaal terugbetalen... Heb jij ooit wel eens oude, gelukkige, tevreden crimineel gezien?. Ik niet.

~
Op den duur moeten ze het allemaal terugbetalen... Heb jij ooit wel eens oude, gelukkige, tevreden crimineel gezien?. Ik niet.~

Hoe bedoel je Vox,
Zag ik er dan zo ongelukkig uit toen we elkaar de eerste maal ontmoetten op 28/06 ? :P
Greets Ruuuuudy. ;)

Laatst bewerkt:
Hoe bedoel je Vox,
Zag ik er dan zo ongelukkig uit toen we elkaar de eerste maal ontmoetten op 28/06 ? :P
}) }) }) Kan ik me voorstellen, Rudy. Mijn vader lacht ook de hele dag, toverwoord: pensioen...

Tja, voor veel witteboordencriminelen gaat dat niet op...(maar hebben die een geweten, dat zijn meer, mislukkingen der natuur zoals ik ze noem. Die kunnen maar beter hoog en droog zitten zodat wij daar niet mee opgezadeld zitten. Natuurlijke selectie noemt men dat).

Pistolen Paultje is redelijk oud geworden :)

En Prins bernhard ?

Als we het dan toch over crimminelen hebben.was toch wel een van de meest bekende

Ed

en een van de meest gelukkige, voor 1 miljoen wil ik ook wel mijn uniform inleveren. :)

Het beste lijkt mij een landelijke "Scooter Terug Haal ploeg" laat verder aan uw eigen fantasie over hoe die "Terug Haal Ploeg" te werk zou kunnen gaan.

Iets met honkbalknuppels en fietskettingen?

Jaja, al die brave MF huisvaders zeker?

Toch wel vreemd, hij staat nog steeds niet als gestolen geregistreed bij het rdw. Wat heeft dat dan voor een zin?. Op deze manier krijgen zelfs bandieten de kans zo'n ding nog met origineel kenteken door te verkopen, toch?.

Peter,

kickje : al nieuws?
staat nog niet als gestolen geregistreed bij RDW?

of is het "geen nieuws -goed nieuws"???

Ed :W :W

Toch wel vreemd, hij staat nog steeds niet als gestolen geregistreed bij het rdw. Wat heeft dat dan voor een zin?. Op deze manier krijgen zelfs bandieten de kans zo'n ding nog met origineel kenteken door te verkopen, toch?.

Uit ervaring van mijn 2 motorscooters en m''n auto weet ik dat de RDW dat toch strak bijhoudt. Bij mij stond toen ik aangifte deed, dezelfde dag nog het kenteken geregistreerd als zijnde gestolen voertuig.

Zodra de politie het voertuig terugvindt, trekken ze de signalering in. Diezelfde dag was bij mij ook de "status" weer terug naar niet gestolen. daarna pas wordt de eigenaar op de hoogte gesteld, dus het zóu kunnen dat de politie het voertuig wel al heeft teruggevonden, maar nog niet de eigenaar op de hoogte gesteld heeft.

Als TS nog niets gehoord heeft, zou ik zelf maar eens bellen naar het bureau waar je aangifte hebt gedaan. Weet je het gelijk.

Groeten, Karl

mischien is dat jong op vakantie?
niet vreemd in deze tijd _O-

Ed

Hij is toch echt gejat.
aangifte gedaan bij rijnmond, en ook bureau voertuigcriminaliteit aangegeven (en de verzekering)
Waarom die bij het RDW dus niet als gestolen staat, mij een raadsel..
Zal wel eens informeren bij de verzekering wat de status hiervan is...

Peter

Hij is toch echt gejat.
aangifte gedaan bij rijnmond, en ook bureau voertuigcriminaliteit aangegeven (en de verzekering)
Waarom die bij het RDW dus niet als gestolen staat, mij een raadsel..
Zal wel eens informeren bij de verzekering wat de status hiervan is...

Peter

Bel de politie, zij signaleren je scooter en communiceren dat naar de RDW.

hallo
goed bij houden rdw ha haha ha heer vox ik dacht ook alles in orde was tot ik bericht kreeg u moet wegenbelasting betalen terwijl ik kenteken al had over gedragen aan de verzekering
van alles moeten doen om er van af te komen bang dat ik was dat dat tuig wat mijn scooter had gestolen op mijn naam er van alles mee zouden uithalen. zelf toen hij was gevonden in het westland .ben in opgebeld door de politie of die opkoper hem mee mocht nemen terwijl hij helemaal niet van mijn meer was maar van de verzekering . en die had hem al vergoed.
dus laat mijn nu echt lachen om die rdw

Laatst bewerkt:
hallo
goed bij houden rdw ha haha ha heer vox ik dacht ook alles in orde was tot ik bericht kreeg u moet wegenbelasting betalen terwijl ik kenteken al had over gedragen aan de verzekering
van alles moeten doen om er van af te komen bang dat ik was dat dat tuig wat mijn scooter had gestolen op mijn naam er van alles mee zouden uithalen. zelf toen hij was gevonden in het westland .ben in opgebeld door de politie of die opkoper hem mee mocht nemen terwijl hij helemaal niet van mijn meer was maar van de verzekering . en die had hem al vergoed.
dus laat mijn nu echt lachen om die rdw

Als je aangifte doet van diefstal, communiceert (dat zal wel via één of ander gecentraliseerd systeem gaan) de politie dat naar de RDW en de belastingsdienst. Ik zou denken dat eerder dáár de fout in zit dan bij de RDW.

Zou mooi zijn als iemand dat helemaal zeker zou weten :Y

Terug
Bovenaan Onderaan