Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

GESTOLEN in A'dam: NX650 Dominator met extra grote rode tank

tja ieder zijn ding maar ik betaal dan liever de boete gewoon in geld...

had ie ook wat volts bij de buren geleend soms ehm

wat een kut buren die weten toch dat die motor van jouw is ?

Alsof iedere buur weet bij welke auto-motor-fiets wie hoort. TS zal wel bij wat buren navraag hebben gedaan of ze wat gezien hebben. En veel buren zullen TS waarschijnlijk enkel vaag van gezicht kennen.

Nu maar hopen dat ie weer snel terug is.

Wacht effe...hij staat te koop op Marktplaats...klik. Wel te koop gezet door de eigenaar zo te zien, voordat ie is gestolen...

Hij had een draadloze slijptol, de motor stond op een plein en idd, niet iedereen weet natuurlijk welke fiets, motor of auto bij wie hoort, er wonen zo honder mensen rondom het plein.

Nav een A4'tje wat ik direct hebt verspreid heb ik dus min. 2 getuigen die alles hebben gezien en ook een nauwkeurige beschrijving van hem hebben, dit kan wellicht nog van pas komen...

Hij stond idd te koop op Marktplaats....

Als je wat gedailtareerde info hebt kun je beter naar geenstijl of iets gaan...

wel kut dat dit je 1e topic is...

Laatst bewerkt:
Hij stond idd te koop op Marktplaats....
Erg jammer, ik had er wel oren naar. Helaas dus. Ik hoop dat ie nog terecht komt.

Wel maf dat iemand zo'n oude motor jat. Meestal wordt er toch iets (redelijk) nieuws of populairs gestolen, of iemand moet hard op zoek zijn naar onderdelen.

Erg jammer, ik had er wel oren naar. Helaas dus. Ik hoop dat ie nog terecht komt.

Wel maf dat iemand zo'n oude motor jat. Meestal wordt er toch iets (redelijk) nieuws of populairs gestolen, of iemand moet hard op zoek zijn naar onderdelen.

Wat oudere off/allroads worden vaak gebruikt bij de wat minder legale activiteiten (overval, beroving etc) of om zelf mee te raggen..

@TS Veel sterkte, ik hoop dat je hem terug krijgt.. mooie motor

Welnee, offroad-modellen zijn juist best gewild in Amsterdam, ga maar eens rondkijken in hiero wat er nog allemaal aan (oude) offroads rondrijdt.

Er zijn er alleen ook teveel die na een paar jaar voor 'zielug hoopje' in aanmerking komen.

Ik vind het al heel wat dat er buren zijn geweest om te vragen wat die gast met een slijptol moest. Door alle stille tochten en weet ik wat voor een media-ongein meer durven veel mensen anderen niet meer aan te spreken op rare dingen. 'Voor je het weet heb je een mes tussen je ribben'.
Wel een beejte cru: de eerste stille tocht werd juist georganiseerd omdat iemand dood ging nadat hij anderen op wangedrag aansprak.

Het heerlijke aan Amsterdam vind ik juist dat je er volledig anoniem kunt blijven, vooral in huurwijken. Ik kom uit een durp waar iedereen naar je kijkt met in het achterhoofd "Oja, da's er ene van die, die het vorrige week nog bej frou Geert ut bloemperkie 'emold. 'Ej dat 'eheurd?" Ofzo. Verschrikkelijk, iig. Nadeel is dat de sociale controle ook laag is en je met een grote bek vanalles kunt jatten.

Laatst bewerkt:
Welnee, offroad-modellen zijn juist best gewild in Amsterdam, ga maar eens rondkijken in hiero wat er nog allemaal aan (oude) offroads rondrijdt.

kom je lekker snel weg na een overval

Heeft niks met overvallen te maken... Voor de meeste overvallen op tweewielers worden scooters gebruikt.

Ik heb ook in een dorp gewoont waar niks aan tuig woont toch werden er veel motoren gejat hoor

Maar niet op klaarlichte dag en met een slijptol, denk ik.

Denkt het niet hij is zwart. met een rode tank. Maar thanks anyway voor het posten. Zie de foto hieronder.

zit er trouwens een stickerT op?

Wat bedoel je met een T sticker? De sticker die je nu ziet zit er aan beide kanten op.