Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wachten op aktie van de politie , Van welke planeet kom jij ? Je mag al blij zijn als ze je aangifte willen opnemen !
En als de politie hem al terugvind is het waarschijnlijk omdat er een agent over struikelde toen hij met zijn laser de bosjes in liep om ons nog wat verder uit te kleden.
Danny
Ja heerlijk toch, laten we nu maar ophouden, want we vern... de topic volgens mij
Hij had een draadloze slijptol, de motor stond op een plein en idd, niet iedereen weet natuurlijk welke fiets, motor of auto bij wie hoort, er wonen zo honder mensen rondom het plein.
Nav een A4'tje wat ik direct hebt verspreid heb ik dus min. 2 getuigen die alles hebben gezien en ook een nauwkeurige beschrijving van hem hebben, dit kan wellicht nog van pas komen...
Hij stond idd te koop op Marktplaats....
Erg jammer, ik had er wel oren naar. Helaas dus. Ik hoop dat ie nog terecht komt.Hij stond idd te koop op Marktplaats....
Erg jammer, ik had er wel oren naar. Helaas dus. Ik hoop dat ie nog terecht komt.
Wel maf dat iemand zo'n oude motor jat. Meestal wordt er toch iets (redelijk) nieuws of populairs gestolen, of iemand moet hard op zoek zijn naar onderdelen.
Welnee, offroad-modellen zijn juist best gewild in Amsterdam, ga maar eens rondkijken in hiero wat er nog allemaal aan (oude) offroads rondrijdt.
Er zijn er alleen ook teveel die na een paar jaar voor 'zielug hoopje' in aanmerking komen.
Ik vind het al heel wat dat er buren zijn geweest om te vragen wat die gast met een slijptol moest. Door alle stille tochten en weet ik wat voor een media-ongein meer durven veel mensen anderen niet meer aan te spreken op rare dingen. 'Voor je het weet heb je een mes tussen je ribben'.
Wel een beejte cru: de eerste stille tocht werd juist georganiseerd omdat iemand dood ging nadat hij anderen op wangedrag aansprak.
Het heerlijke aan Amsterdam vind ik juist dat je er volledig anoniem kunt blijven, vooral in huurwijken. Ik kom uit een durp waar iedereen naar je kijkt met in het achterhoofd "Oja, da's er ene van die, die het vorrige week nog bej frou Geert ut bloemperkie 'emold. 'Ej dat 'eheurd?" Ofzo. Verschrikkelijk, iig. Nadeel is dat de sociale controle ook laag is en je met een grote bek vanalles kunt jatten.