Gestolen: Honda Fireblade 900RR '99 (MR-DT-29) Utrecht

Als je mij tegenkomt....dan laat je me wel op mn motor zitten he ?!
702834715_5__wBH.jpeg

Als je mij tegenkomt....dan laat je me wel op mn motor zitten he ?!
[afbeelding]

ik zal mijn best doen :P

ik zag vandaag toevallig een soortgelijk model staan in een parkeergarage.
een briefje op de motor geplakt of de eigenaar toevallig zaterdag 5 september in utrecht was bij hotel mitland (dat ben jij toevallig niet he?).

kerel heeft mij teruggebeld, hij was het niet.
ik heb uiteraard even op zijn blade staan kwijlen en de rimstripes vielen mij op.
later op de middag zag ik hem voor mijn huis de stad uitrijden.

als ik eerder op de dag deze motor niet had zien staan en later op de middag niet op de rimstripes had gelet had ik waarschijnlijk gedacht dat dit mijn motor was..... dat had voor een berg nieuwe frustratie/valse hoop gezorgd.

ik wil gewoon mijn speeltje terug!

geloof het of niet, maar hij is teruggevonden!

de politie was bezig met het oprollen van hennepkwekerij en mijn motor stond daar ook voor de deur.
er is geen dader gevonden(alhoewel je er natuurlijk wel vanuit mag gaan dat dit ding daar is neer gezet door iemand van die hennepkwekerij, maar dat is moeilijk te bewijzen) maar volgens de agent die het onderzoek heeft uitgevoerd was er geen duidelijke schade aanwezig.

de originele kentekenplaat zat er zelfs nog op, dat betekend waarschijnlijk dat er niet al teveel mee is gereden op de openbare weg (hij kan natuurlijk altijd nog 'snachts afgetrapt zijn :( )

morgen gaat Zot hem ophalen bij het politiedepot, ik ben erg benieuwd hoe de tijdelijke 'verzorger' om is gegaan met mijn motor!

meer info volgt!

Misschien is je motor nu wel wiet verslaafd :o

Mooi dat hij gevonden is. Hoop dat je snel weer kan rijden :)

Ach grote kans dat ze de daders iig te pakken hebben :) Kan er gelijk diefstal meegenomen worden met de rest van alle aanklachten ;)

voordat ik kan rijden zijn we wel weer 2 maanden verder.... zit op dit moment in Delhi en ga nog door tot singapore.. daarna rijden in nederland :D

Terug
Bovenaan Onderaan