vrijdagavond tussen 22:30 en 01:30 is mijn motor gestolen voor mijn huis in utrecht (troelstralaan)
Het gaat om deze motor:
Stond gewoon netjes op slot (stuur+remschijf) maar is waarschijnlijk gewoon opgeladen.
Kenmerken:
Led achterlamp + geintegreerde richtingaanwijzers
Sticker van Hotel Maas op de rechter voorkant van het ruitje (ja nog steeds )
Kenteken: MR-DT-29
Framenummer: JH2SC33A8XM309456
de demper op de foto is vervangen door een ander exemplaar (merk ben ik nu even vergeten)
Update!:
ik heb mijn achterlicht vervangen door een led unit met knipperlicht erin, daardoor knipperen de richtingaanwijzers dus 2 keer zo snel, als dat geen kenmerk is weet ik het ook niet meer
na mijn werk wilde ik eerst lekker op de bank relaxen ipv de goocheltruc uitvoeren (motor moet achteruit over een metalen rijplaat een trap afgereden worden) toen ik wakker werd... motor weg!
zie je hem rijden:
bel de politie
stuur mij een bericht
knuppel het ongedierte van mijn motor af!
Het gaat om deze motor:
Stond gewoon netjes op slot (stuur+remschijf) maar is waarschijnlijk gewoon opgeladen.
Kenmerken:
Led achterlamp + geintegreerde richtingaanwijzers
Sticker van Hotel Maas op de rechter voorkant van het ruitje (ja nog steeds )
Kenteken: MR-DT-29
Framenummer: JH2SC33A8XM309456
de demper op de foto is vervangen door een ander exemplaar (merk ben ik nu even vergeten)
Update!:
ik heb mijn achterlicht vervangen door een led unit met knipperlicht erin, daardoor knipperen de richtingaanwijzers dus 2 keer zo snel, als dat geen kenmerk is weet ik het ook niet meer
na mijn werk wilde ik eerst lekker op de bank relaxen ipv de goocheltruc uitvoeren (motor moet achteruit over een metalen rijplaat een trap afgereden worden) toen ik wakker werd... motor weg!
zie je hem rijden:
bel de politie
stuur mij een bericht
knuppel het ongedierte van mijn motor af!
Laatst bewerkt: