Gestolen CBR 1000 rr fireblade, Amsterdam

... En blijkbaar maakt het inderdaad dus niet uit ofdat je hem vastzet of niet...als ze hem willen hebben jatten ze hem toch :(

Ik denk dat die gasten die van jou gewoon veel mooier vonden...

PS: toch vind ik die andere blade ook niet lelijk hoor (mompelt iets over streetview)

Laatst bewerkt:
En het leuke is , als die onderkruipels al uberhaupt worden opgepakt.
Ze hooguit bij hoge uitzondering een paar dagen in de bajes zitten en
daarna onder het mom van reintergratie een huis en een uitkering krijgen.

Krijg steeds meer het idee dat hoe zielig dan ook , misdaad idd loont !

Hoe gek wil je het hebben .
Kan waarschijnlijk alleen in Nederland

Die reakties van "je moet je motor niet in Amsterdam buiten laten staan" dragen ook echt iets bij NOT |(

Kut voor je, Rooie. Ik zal mijn ogen openhouden, als iedereen dat hier doet, wie weet...

Die reakties van "je moet je motor niet in Amsterdam buiten laten staan" dragen ook echt iets bij NOT |(

Kut voor je, Rooie. Ik zal mijn ogen openhouden, als iedereen dat hier doet, wie weet...
ik rij nu alweer een tijdje door een wijk in amsterdam en zie daar een aantal weken 2 supersporters buiten staan zonder hoest,dus het kan wel in amsterdam

@rooie
ik leef met je mee

Op de overtoom heeft ook jaren een gele R6 gestaan.. verbaasde me altijd dat ie niet verdween..

Nu issie weg.. maar kan ook verkocht zijn oid..

Anyway, het is mooi zuur -O- -O- Van de week hebben ze bij m'n vriendin ook alles leeggehaald :(

Succes!

Dank jullie allemaal voor het medeleven! Inderdaad, je moet je motor gewoon buiten kunnen zetten vind ik, principe van vrijheid en je werkt hard voor de dingen die je graag wil hebben. Andere mensen moeten gewoon van je spullen afblijven. Maar cbr 600F stond vorig jaar altijd buiten, geen centje last. Bij mij in de straat staan trouwens 8 motoren oid, dus ja......lijkt wel steeds gekker te worden overal met inbraken en diefstal....als ik ze tegen kom jonguh, kennen ze ghek zen of nie!

Hij stond in de Pijp, op de hoek van de Tweede Jacob van Campen en de Eerste Sweelinckstraat. Ik heb mijn vorige CBR een jaar neergezet. Mijn motorzeil ligt nog bij mijn ouders, je weet hoe dat gaat, beter in het licht parkeren, onder dat zeil zetten, maar dat past niet in je tas, omdat je ook je reguliere jas bij je hebt etc. Ik heb rondgeinformeerd voor een stalling etc. etc. etc., kortom er is echt wel over nagedacht. Het is niet zo dat er klakkeloos een motor wordt neergezet aan een muuranker. Dat soort dingen allemaal. Dat zeil zou er naderhand overheen zijn gekomen als ik weer eens langs mijn ouderlijke dorp zou zijn gereden......dussssss.........

Dat je een oud brik niet meer buiten durft te laten staan vind ik ooit overdreven (óók al worden die óók wel "geleend" zonder terug te brengen), maar zó'n fiets zet je (IMHO) toch niet buiten onder een zeiltje op een openbare locatie (de straat) neer?

't Is uiteraard van de zotte dat dat niet meer kan tegenwoordig maar da's helaas een gegeven feit met de huidige mentaliteit van een aantal mensen.

Uiteraard wél véél succes met terugvinden/terugkrijgen én ik hoop dat je fiets, als ze 'm terugvinden, ook nog in de staat is zoals 'ie was als dat 'ie was toen 'ie geleend werd.

[edit]En ik mág aannemen dat 'ie verzekerd is/was tegen diefstal anders is het nóg "zuurder".[/edit]

Laatst bewerkt:
ach ja keuzes, jouw humble opinion is zeer begrijpelijk. Ik wil gewoon niet in die angst niet een mooie motor kunnen rijden terwijl het leven door gaat en ik niet de luxe heb van een garage, zoals de meeste mensen in Amsterdam, dus ging ik de gok aan. Ach ja, keuzes zoals ik al zei :)

ach ja keuzes, jouw humble opinion is zeer begrijpelijk. Ik wil gewoon niet in die angst niet een mooie motor kunnen rijden terwijl het leven door gaat en ik niet de luxe heb van een garage, zoals de meeste mensen in Amsterdam, dus ging ik de gok aan. Ach ja, keuzes zoals ik al zei :)

Begrijp me niet verkeerd, hè ... Ik vind het persoonlijk óók ronduit belachelijk dat zoiets niet (meer) mogelijk is en dat je dus eigenlijk niets moois mag/kunt bezitten als je in de situatie qua stalling zit zoals jij.

:)

[edit]Én aangezien dit je eerste post's op MF zijn: WELKOM :Y .... Een lullige reden om je aan te moeten melden, maar over een tijdje ben je over dit "klote-geintje" heen én post je gewoon vrolijk mee.[/edit]

Laatst bewerkt:
Sterkte ermee, was een zeer mooie fiets. Had em zien staan bij Motoport Hillegom en daar was ik vandaag nog even en ik zag hem al niet meer te koop. Zuur om te lezen dat ie nu al weer gestolen is. Nogmaals sterkte en ik hoop op een goede afloop voor je.

alsof de dieven getipt zijn door de verkopers

sterkte ermee en dat ie maar heelhuids terugkeert

PS: zet een zoekwekker

Wat een F*ck*d up &^$&%^$(&^%*gasten! Afblijven! Succes met de afhandeling!

Zuur man... 4 dagen en dan weg, dat is werkelijk sterk zeg! Hoop het zelf nooit mee te maken. :r Veel sterkte met de afwikkeling!

wat een mooie motor zeg :Y echt klote voor je .

Hoop dat ze em onbeschadigd terug vinden, maar vrees net zoals alle anderen het ergste . je moet je motor buiten kunnen stallen vindt ik ook maar helaas komen er steeds meer bendes naar Nederland inkopen doen. Maw het kan eigenlijk niet meer. :(

Laatst bewerkt:
Nee, inderdaad, kennelijk niet. Was laatst ook op tv geloof ik, in NL 1700 kleine en grotere bendes :) gezellig :)

Dat je een oud brik niet meer buiten durft te laten staan vind ik ooit overdreven (óók al worden die óók wel "geleend" zonder terug te brengen), maar zó'n fiets zet je (IMHO) toch niet buiten onder een zeiltje op een openbare locatie (de straat) neer?

't Is uiteraard van de zotte dat dat niet meer kan tegenwoordig maar da's helaas een gegeven feit met de huidige mentaliteit van een aantal mensen.

Uiteraard wél véél succes met terugvinden/terugkrijgen én ik hoop dat je fiets, als ze 'm terugvinden, ook nog in de staat is zoals 'ie was als dat 'ie was toen 'ie geleend werd.

[edit]En ik mág aannemen dat 'ie verzekerd is/was tegen diefstal anders is het nóg "zuurder".[/edit]
En hoe zit het dan met alle motors die uit de stalling gepikt worden in dit topic moet je hem daar dan ook niet inzetten??

als ze hem willen pakken ze hem toch!!!!je kan alleen vertragen en hopen dat je het ziet.
en dan flink meppen ;) ;) ;) ;) ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan