Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik rij nu alweer een tijdje door een wijk in amsterdam en zie daar een aantal weken 2 supersporters buiten staan zonder hoest,dus het kan wel in amsterdamDie reakties van "je moet je motor niet in Amsterdam buiten laten staan" dragen ook echt iets bij NOT
Kut voor je, Rooie. Ik zal mijn ogen openhouden, als iedereen dat hier doet, wie weet...
Hij stond in de Pijp, op de hoek van de Tweede Jacob van Campen en de Eerste Sweelinckstraat. Ik heb mijn vorige CBR een jaar neergezet. Mijn motorzeil ligt nog bij mijn ouders, je weet hoe dat gaat, beter in het licht parkeren, onder dat zeil zetten, maar dat past niet in je tas, omdat je ook je reguliere jas bij je hebt etc. Ik heb rondgeinformeerd voor een stalling etc. etc. etc., kortom er is echt wel over nagedacht. Het is niet zo dat er klakkeloos een motor wordt neergezet aan een muuranker. Dat soort dingen allemaal. Dat zeil zou er naderhand overheen zijn gekomen als ik weer eens langs mijn ouderlijke dorp zou zijn gereden......dussssss.........
ach ja keuzes, jouw humble opinion is zeer begrijpelijk. Ik wil gewoon niet in die angst niet een mooie motor kunnen rijden terwijl het leven door gaat en ik niet de luxe heb van een garage, zoals de meeste mensen in Amsterdam, dus ging ik de gok aan. Ach ja, keuzes zoals ik al zei
En hoe zit het dan met alle motors die uit de stalling gepikt worden in dit topic moet je hem daar dan ook niet inzetten??Dat je een oud brik niet meer buiten durft te laten staan vind ik ooit overdreven (óók al worden die óók wel "geleend" zonder terug te brengen), maar zó'n fiets zet je (IMHO) toch niet buiten onder een zeiltje op een openbare locatie (de straat) neer?
't Is uiteraard van de zotte dat dat niet meer kan tegenwoordig maar da's helaas een gegeven feit met de huidige mentaliteit van een aantal mensen.
Uiteraard wél véél succes met terugvinden/terugkrijgen én ik hoop dat je fiets, als ze 'm terugvinden, ook nog in de staat is zoals 'ie was als dat 'ie was toen 'ie geleend werd.
[edit]En ik mág aannemen dat 'ie verzekerd is/was tegen diefstal anders is het nóg "zuurder".[/edit]