Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Henry, Het complete plaatje "klopt" wel zo naar mijn idee. En het verhogen is inderdaad niet moeilijk. Zeker niet omdat ik het zelf niet hoefde te lassen. Dus alleen maar even ertussen schroeven. Bedankt voor je uitleg.Ziet er erg goed uit complete plaatje vind ik mooi.
best makkelijk hè, dat verhogen
Knippers voor die je hier ziet zijn zo te koop.........geweest. In enkele landen hiermee geleverd, in andere landen met knipperstokken a la ES. Omdat ze niet meer nieuw te koop zijn via ebay engeland gekocht.Knippers doen 'm goed
Zijn die zo te koop?
Het is een bijzondere unieke fiets, je ziet ze zeker niet veel en je maakt hem alleen mooier en beter met behoudt van het origineel.
Eh, nee d'r is ter hier een die wil dat ik in m'n eigen bed slaap. Enne 't is geen pyjama maar een overhemd (geweest dan....)Overnacht jij op de motor? Je had je pyjama mogen opvouwen voor de foto.
Kon ik kopen voor weinig, dus maar gedaan want ik vind 'em ook wel leuk. En het rijdt ook wel leuk. Nu ben ik bezig met onderhoud, begonnen om de beruchte nokkenassen van de V-4 eens te bekijken en dan kleppen stellen.Leuke motor