Tank ziet er zo uit:
[afbeelding]
Verder een ander kontje (zonder gaten aan de zijkanten) en ingekortte achterknippers knippers in "Henri-stijl" gemonteerd:
[afbeelding]
Ach, beter idee goed gejat dan zelf fout bedacht.....
Staat wel veel mooier die ingekorte achterknippers. En het flexibele deel wordt toch rot. Ik had deze als "flexibele deel is verrot maar nooit weggooien" knippers nog liggen.
[afbeelding]
Hallo Henri,Hee Kees,
Lees je vorderingen nu pas, ziet er goed uit
Die tank zou ik maar gewoon laten liggen tot je hem kan gebruiken, soms kun je ze voor niets van iemand krijgen (we hebben niet zo'n gewild type als de GS), tenzij je hem nu nodig hebt, dan zou ik er ook voor gaan
Wel een leuek ES voor wie 'em niet kende. Ik kreeg deze link van Katana Peter:
http://www.oldskoolperformance.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=1833
Rechter spiegel zou geweldig zijn. Bedankt! PM gestuurd.Hahaha, een spiegel heb ik weer, even je adres pm-en en ik stuur m zo op, in ruil voor die prima gedore, wij zijn er blij mee....
Zou een ruil topic wat zijn voor MF ?
Ik kwam hier even koekeloeren, goed bezig Kees.
En een ruil topic
Hulp-, weggeef- en kringlooptopic!
Duh, dat heb ik weer, nog nooit gezien....leuk dat dat er is.
Kees, de spiegel gaat maandag op de post.
Ha Marcel, dat weet ik echt niet uit mijn hoofd, dan moet ik vanavond even zoeken. Je hoort het van me. Het gaat over onderdeel 3 neem ik aanHa Kees, we zijn nog op zoek naar het achterste, metalen deel van het binnenspatbord, heb jij dat toevallig nog over? Het deel waar het kontje op vastgeschroefd zit. gr. marcel
Helaas nog niet gevonden. Zal zaterdag nog eens goed door alle bende zoeken.....Ha Kees, we zijn nog op zoek naar het achterste, metalen deel van het binnenspatbord, heb jij dat toevallig nog over? Het deel waar het kontje op vastgeschroefd zit. gr. marcel