En verwarmd vest zonder verwarmde handschoenen, krijg je dan toch koude handen?Handschoenen in combi met vest werkt het lekkerst.
Dat hangt er van af hoe goed de doorbloeding in je handen is. Bij mij is die blijkbaar goed, ik heb voldoende aan een verwarmd vest, zelfs zonder mouwen. Daardoor verwarmde nek, rug en buik en dan heb ik het verder niet koud. Maar dat is niet voor iedereen genoeg.En verwarmd vest zonder verwarmde handschoenen, krijg je dan toch koude handen?
Stroom(voltage) x ampère = watt.Waarom vermoed je dat?
Stroom wordt gemeten in Ampère...Stroom x ampère = watt.
Stroomsterkte is voltage in de volksmond.Stroom wordt gemeten in Ampère...
Volt x Ampère = Watt
Nee, is echt K-met-P. Het is genoeg voor op de fiets, letterlijk een fiets. Ik weet het, want ik heb het geprobeerd. Op de motor heb je echt 12V nodig, naar mijn mening.Worden de handschoenen niet goed warm met de accupacks?
Heb anders al vele jaren de gerbings met batterijen, rij het hele jaar door en mijn handen is het enigste waar ik last van krijg als het onder het vriespunt gaat, batterijen gaan toch een koppel uur mee, voor mij genoeg voor een week woon/werk verkeer, heb de aansluiting ook op de moto zitten, maar nog nooit niet gebruiktNee, is echt K-met-P. Het is genoeg voor op de fiets, letterlijk een fiets. Ik weet het, want ik heb het geprobeerd. Op de motor heb je echt 12V nodig, naar mijn mening.
Minder gedoe met kabels? Maar blijkbaar is niet iedereen het daar over eens.Hoeveel amp kan een accupack leveren voor hoe lang?
En op de terugweg naar huis hebben zedan nog genoeg power over om je niet bevroren terug te rijden.
Je hebt 12v op je motorfiets waarom zou je dan met accu,s gaan prutsen?
Die ook nog minder capaciteit hebben als het vriest..
7V volgens 1Ah, 2Ah + 3Ah Battery KIT | GerbingBedoel je kits met meer vermogen of wil je gewoon 3 of 4 setjes accu?
Zou altijd voor vaste voeding kiezen.
Dat is 12v ipv 5v die de accupacks geven.