Gerbing ergens passen? Nergens op voorraad?

• Onderwerp starter Onderwerp starter KvM
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Zeker. Maar ik doelde op het alleen gebruiken van handschoenen. Dan moet er een kabel door je mouw. Zo'n kabel zit ook al in je vest. Scheelt aansluit gedoe.

En verwarmd vest zonder verwarmde handschoenen, krijg je dan toch koude handen?
Dat hangt er van af hoe goed de doorbloeding in je handen is. Bij mij is die blijkbaar goed, ik heb voldoende aan een verwarmd vest, zelfs zonder mouwen. Daardoor verwarmde nek, rug en buik en dan heb ik het verder niet koud. Maar dat is niet voor iedereen genoeg.

Dus koop eerst een verwarmde binnenjas en kijk hoe dat gaat.

Zijn de batterij kits voor handschoenen ergens voor een redelijke prijs te krijgen?

En waarom is de capaciteit zo laag?
De capaciteit (1 tot 3 Ah) is lager dan wat een moderne telefoon heeft.

Laatst bewerkt:
Bedoel je kits met meer vermogen of wil je gewoon 3 of 4 setjes accu?
Zou altijd voor vaste voeding kiezen.
Dat is 12v ipv 5v die de accupacks geven.

Eén setje leek me wel voldoende.
Vaste voeding lijkt me nogal geklooi met kabeltjes. Worden de handschoenen niet goed warm met de accupacks?

Ik heb een donkerblauw vermoeden van niet.

Hoeveel amp kan een accupack leveren voor hoe lang?
En op de terugweg naar huis hebben zedan nog genoeg power over om je niet bevroren terug te rijden.
Je hebt 12v op je motorfiets waarom zou je dan met accu,s gaan prutsen?
Die ook nog minder capaciteit hebben als het vriest..

Nee, is echt K-met-P. Het is genoeg voor op de fiets, letterlijk een fiets. Ik weet het, want ik heb het geprobeerd. Op de motor heb je echt 12V nodig, naar mijn mening.
Heb anders al vele jaren de gerbings met batterijen, rij het hele jaar door en mijn handen is het enigste waar ik last van krijg als het onder het vriespunt gaat, batterijen gaan toch een koppel uur mee, voor mij genoeg voor een week woon/werk verkeer, heb de aansluiting ook op de moto zitten, maar nog nooit niet gebruikt

Hoeveel amp kan een accupack leveren voor hoe lang?
En op de terugweg naar huis hebben zedan nog genoeg power over om je niet bevroren terug te rijden.
Je hebt 12v op je motorfiets waarom zou je dan met accu,s gaan prutsen?
Die ook nog minder capaciteit hebben als het vriest..
Minder gedoe met kabels? Maar blijkbaar is niet iedereen het daar over eens.
Er zijn packs van 1, 2 en 3 Ah, volgens Gerbing gaat die eerste een uur mee op de hoogste stand en drie uur op de laagste stand.

Terug
Bovenaan Onderaan