mean-machine
uut Ee
Ik lees op motor.nl een artikel over een max van 95db voor bepaalde wegen in Oostenrijk. zie Oostenrijk 95dB
Op het kaartje is te zien om welke wegen het gaat. Kaartje
Je mag ook verwachten dat als dit blijkt te werken, dat er (veel) meer wegen onder dit regime gaan komen.
Dan kan je in de toekomst met je open pijp Harley alleen nog op de Autobahn!
Maar nu vraag ik mij af hoe wordt dat precies bepaald of je er wel of niet aan voldoet. Om €220 euries kwijt te raken, daar zit je natuurlijk niet op te wachten.
Bijv mijn FZ produceert stationair 94 dB. Rijdend is voor mijn FZ de geluidsdruk niet geregistreerd. Maar dat zal dan rijdend echt wel boven 95dB uitkomen.............???
Iemand enig idee hoe dat dit precies werkt? (of heb ik geluk dat mijn semi-oldtimer aan deze limiet ontkomt?)
Op het kaartje is te zien om welke wegen het gaat. Kaartje
Je mag ook verwachten dat als dit blijkt te werken, dat er (veel) meer wegen onder dit regime gaan komen.
Dan kan je in de toekomst met je open pijp Harley alleen nog op de Autobahn!
Maar nu vraag ik mij af hoe wordt dat precies bepaald of je er wel of niet aan voldoet. Om €220 euries kwijt te raken, daar zit je natuurlijk niet op te wachten.
Bijv mijn FZ produceert stationair 94 dB. Rijdend is voor mijn FZ de geluidsdruk niet geregistreerd. Maar dat zal dan rijdend echt wel boven 95dB uitkomen.............???
Iemand enig idee hoe dat dit precies werkt? (of heb ik geluk dat mijn semi-oldtimer aan deze limiet ontkomt?)
Laatst bewerkt: