Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jeej Zat al te kijken of ik je nog zag, maar t was beetje te druk Wel cool dat mn helm zo opvalt, in t zuiden vonden ze m 'blits hoor'Gisteren waren er 9 motoren aanwezig....
Als het weer lekker zit, zal er vaker bij FS afspreken, dus gewoon hier goed bijhouden.Naar mijn idee heeft Insane ook lekker wezen knallen met mij achterop
Idd was het gezellig Ik zit nu op mijn werk en zal vanavond de foto's naar je mailen
@ Priary: IK HEB JE GESPOT VANMORGEN om 08.21 uur op A7. Je viel mij meteen op met je nieuwe helm Het werkt dus wel...maar ik kon Capo niet opmerken
@ de rest: goedemorge MFA
Welkom bij de club. ik had je toch altijd al gezegd dat een V Twin beter is !!Hmm,
Naar aanleiding van de foto's heb ik het idee dat als ik zou meerijden, ik de boel alleen maar zou stagneren met mijn ploffer.
Da's het enige nadeel van een V twin.
Helaas niet Ze moesten het verbieden, op mooie dagen zoals deze te moeten werkenmooie pic's Hummer, goeie actiefoto's
zijn er nog mensen vrij vandaag?
zijn er nog mensen vrij vandaag?
Ik ben vanaf 15:00 vrij...als men wilt ...kan dat...Iemand nog rijden vandaag. (niet te laat op de avond.) ik heb een afspraak om 20:00 en moet dus 19:15 weer mijn motor dumpen in Amstelveen. Iemand die al eerder vanmiddag (17:00 ? 18:00) tijd heeft ?
Ik ben vanaf 15:00 vrij...als men wilt ...kan dat...
alleen wel rustig aan vanwege m'n pols
hij ook, zie je hem rustig aan doen? [afbeelding]
Vanaf 1500u vrij........ Dat wil ik ook..
Dju zit ik hier naar me nieuwe helm te staren... Ligt eraan hoelaat jullie waar afsperken, misschien kan ik wat eerder weg glippen om sowieso even hoi te komen zeggen.
maar als de promotie dadelijk door zet begin ik gewoon om 600u en kan ik 8 uurtjes later naar huis
Slaap korte uren Maar 6u is idd vroeg, ben om 5.30u klaar wakker. Word toch 6.30/7.00u voor ik op werk ben.
Je had nog mailtje terug btw
Zoiets hou ik dit niet vol
Half 11 erin, half 7 er weer uit, lekker 8 uur slaap. Ook in t weekend, moet ik alleen nog aan wennen, was eerst altijd pas rond 11 uur er uit, of nog later, nu om half 9 is het al uit slapen... Dan heb ik om 1 uur t idee dat het al 5 uur is. Tis voor mij zo net of het weekend een vakantie is, zo lang duurt het
Iemand nog rijden vandaag. (niet te laat op de avond.) ik heb een afspraak om 20:00 en moet dus 19:15 weer mijn motor dumpen in Amstelveen. Iemand die al eerder vanmiddag (17:00 ? 18:00) tijd heeft ?
0618113618 (sms werkt t best denk ik)
Ik ben vanaf 15:00 vrij...als men wilt ...kan dat...
alleen wel rustig aan vanwege m'n pols
Daarnet was ik trouwens bijna op mijn bek gegaan bij het tankstation toen ik mijn motor op de jiffy zette. De ondergrond was spekglad, nog nooit zo erg meegemaakt. Ik heb hem wel gewoon overeind kunnen houden maar jammergenoeg wel 2 sleutelkrasjes in de lak omdat ik mijn sleuteltje in mijn hand had