Geef mij maar Amsterdam deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
zin in zondag :Y
ziet er gezellig uit, gisteren, wou dat ik mee had gekunt..
nou ja, eind v/d week weer *O*
trouwens lekker weer vandaag, have a nice day all 8-)

Mrnd-x : Nee ik kwam er achter aan gevlogen, moest nog ff tanken. Heb der ook niet meer in kunnen halen en best aardig door gereden :P

Morgen all.

Goeiemorgen allen :W

Heb een gigantisch stijve nek en wat spierpijn in mijn schouders. Maar het was het waard. Nog even een leuk fotootje. Ik ben #99.

full

Oké, nog één dan. Samen met Linebacker #90 achter de man met de bal aan.
full

Gisteren waren er 9 motoren aanwezig....
Als het weer lekker zit, zal er vaker bij FS afspreken, dus gewoon hier goed bijhouden.Naar mijn idee heeft Insane ook lekker wezen knallen met mij achterop *O*
Idd was het gezellig :YIk zit nu op mijn werk en zal vanavond de foto's naar je mailen :Y

@ Priary: IK HEB JE GESPOT VANMORGEN om 08.21 uur op A7. *O* Je viel mij meteen op met je nieuwe helm :} Het werkt dus wel...maar ik kon Capo niet opmerken -O-

@ de rest: goedemorge MFA :W
Jeej *O* Zat al te kijken of ik je nog zag, maar t was beetje te druk -O- Wel cool dat mn helm zo opvalt, in t zuiden vonden ze m 'blits hoor' *D

Ik ging gewoon te snel voor Capo _O-

Hmm,

Naar aanleiding van de foto's heb ik het idee dat als ik zou meerijden, ik de boel alleen maar zou stagneren met mijn ploffer.
Da's het enige nadeel van een V twin.
Welkom bij de club. ik had je toch altijd al gezegd dat een V Twin beter is !! ;)

Horney : Mail word zo doorgestuurd , thanks voor aanvullen nog ;)

Prairy : Je was idd te snel vandaag........... gisteravond ook al op de 1000.. dju ;) :j

@ Hummer: wat prachtige actiefoto's :}

@ Priary: nee je moet niet naar me kijken als ik rijd, want je was bezig tussen de file's door aan het rijden ;)

@ Horney: Insane en ik balen dat we vandaag moeten werken, want we hadden het liefst weer gaan motorrijden -O-

Iemand nog rijden vandaag. (niet te laat op de avond.) ik heb een afspraak om 20:00 en moet dus 19:15 weer mijn motor dumpen in Amstelveen. Iemand die al eerder vanmiddag (17:00 ? 18:00) tijd heeft ?
0618113618 (sms werkt t best denk ik)

Laatst bewerkt:
zijn er nog mensen vrij vandaag?
Iemand nog rijden vandaag. (niet te laat op de avond.) ik heb een afspraak om 20:00 en moet dus 19:15 weer mijn motor dumpen in Amstelveen. Iemand die al eerder vanmiddag (17:00 ? 18:00) tijd heeft ?
Ik ben vanaf 15:00 vrij...als men wilt :] ...kan dat... *O*
alleen wel rustig aan vanwege m'n pols B|

Laatst bewerkt:
Vanaf 1500u vrij........ :X Dat wil ik ook..

Dju zit ik hier naar me nieuwe helm te staren... Ligt eraan hoelaat jullie waar afsperken, misschien kan ik wat eerder weg glippen om sowieso even hoi te komen zeggen.

maar als de promotie dadelijk door zet begin ik gewoon om 600u en kan ik 8 uurtjes later naar huis :)

Laatst bewerkt:
Vanaf 1500u vrij........ :X Dat wil ik ook..

Dju zit ik hier naar me nieuwe helm te staren... Ligt eraan hoelaat jullie waar afsperken, misschien kan ik wat eerder weg glippen om sowieso even hoi te komen zeggen.

maar als de promotie dadelijk door zet begin ik gewoon om 600u en kan ik 8 uurtjes later naar huis :)

dan moet je ook om 9 uur s'avonds er al in liggen... -O- ook niet alles denk ik..

Slaap korte uren :) Maar 6u is idd vroeg, ben om 5.30u klaar wakker. Word toch 6.30/7.00u voor ik op werk ben.

Je had nog mailtje terug btw :)

Zoiets hou ik dit niet vol :N
:^

Half 11 erin, half 7 er weer uit, lekker 8 uur slaap. Ook in t weekend, moet ik alleen nog aan wennen, was eerst altijd pas rond 11 uur er uit, of nog later, nu om half 9 is het al uit slapen... Dan heb ik om 1 uur t idee dat het al 5 uur is. Tis voor mij zo net of het weekend een vakantie is, zo lang duurt het :P

:^

Half 11 erin, half 7 er weer uit, lekker 8 uur slaap. Ook in t weekend, moet ik alleen nog aan wennen, was eerst altijd pas rond 11 uur er uit, of nog later, nu om half 9 is het al uit slapen... Dan heb ik om 1 uur t idee dat het al 5 uur is. Tis voor mij zo net of het weekend een vakantie is, zo lang duurt het :P

Fijn he dat ik je dagen zo lang laat duren _O-

:j

Half elf naar bed. 5.30u/6.00u wakker.

Was standaard vroeger. omdat dan de dieren gevoerd moesten worden en serres open gezet moesten worden ivm de bonen/tomaten/paprika, etc. Boeren leven was niet zo slecht "vroeger"...... toen sex nog vies was en roken gezond :+

0618113618 (sms werkt t best denk ik)

Ik ben vanaf 15:00 vrij...als men wilt :] ...kan dat... *O*
alleen wel rustig aan vanwege m'n pols B|

IK IK IK!!

Ik was vorige week zondag teruggekomen van een weekje snowboarden maar had nog teveel last van mijn pols (val op 1 na laatste dag) en knieband (2e dag) om lekker te kunnen rijden.
Vandaag op de naaimachine naar school geweest en ging pijnloos genoeg dus: what time and place?
Andy woont aardig bij mij in de buurt dus hier ergens meeten?

Bel anders ffies erover, werkt directer: Tel. 0649935454

Laatst bewerkt:
Daarnet was ik trouwens bijna op mijn bek gegaan bij het tankstation toen ik mijn motor op de jiffy zette. De ondergrond was spekglad, nog nooit zo erg meegemaakt. Ik heb hem wel gewoon overeind kunnen houden maar jammergenoeg wel 2 sleutelkrasjes in de lak omdat ik mijn sleuteltje in mijn hand had -O-

Net 800mg nurofen naar binnen gewerkt toen ik thuis kwam, oor ontsteking again. Ik ga plat....

veel rij plezier!

Daarnet was ik trouwens bijna op mijn bek gegaan bij het tankstation toen ik mijn motor op de jiffy zette. De ondergrond was spekglad, nog nooit zo erg meegemaakt. Ik heb hem wel gewoon overeind kunnen houden maar jammergenoeg wel 2 sleutelkrasjes in de lak omdat ik mijn sleuteltje in mijn hand had -O-

Nu is de hamvraag:

A. huissleutel
B. kontaktsleutel
c. engelse sleutel
d. dropsleutel

Voor het goede antwoordt ben ik straks... als in over een halfuur ofzo.... op FS te vinden.

Wie komt er nog méér :?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan