IKEA is ook opengoedemorgen MFA
balen dit
In plaats van een heerlijk zondagje op de motor met een groep gezellige mensen en veel lachen wordt het n u een saaie regenachtige kut dag waarin ik het hele huis kangaan schoonmaken, boodschappen doen, en kan wachten tot ik morgen weer kan gaan werken...dus wat ik al zei....balen
Have fun iedereen vanaaf....
Laat je niet voor de gek houden. De 'voorspelling' laat alleen de bestaande bewolking/regen zien en die schuift vervolgens mee met de wind. De nieuwe bewolking/regen die de komende uren ontstaat zie je daar niet op.Er zijn verschillende van die site's.. en als ik deze bekijk, blijft het de rest van de dag dit prachtige voorjaarsweer.
Balen dat ik niet kan rijden.
Ander keertje weer.
het is nu bijna 15:00 en tot nu toe heb ik alleen nog maar zonneschijn en droge wegen gezien...we hadden nu allang een relaxte rit achter de rug kunnen hebben en aan de chocomel in een cafe'tje kunnen zitten...
K*T weersvoorspellingen ook...heel de rit in het water gevallen...en dat zelfs zonder water!had me er best op verheugd
wie gaan er vanavond nog naar Rancho's??? (of is dat ook in het "water"gevallen)
het is nu bijna 15:00 en tot nu toe heb ik alleen nog maar zonneschijn en droge wegen gezien...we hadden nu allang een relaxte rit achter de rug kunnen hebben en aan de chocomel in een cafe'tje kunnen zitten...
K*T weersvoorspellingen ook...heel de rit in het water gevallen...en dat zelfs zonder water!had me er best op verheugd
wie gaan er vanavond nog naar Rancho's??? (of is dat ook in het "water"gevallen)
Klinkt serieus, is er nog een dresscode?Ik ga nu scheren en douchen om me klaar te maken voor FS.
Klinkt serieus, is er nog een dresscode?
waarom kom je dan niet alsnog naar de Rancho's...?wat een baaldag. Had me echt verheugd op een ritje...
tot nu toe gadaan vandaag:
1) vloer gedweild
2) badkamer en toilet schoon gemaakt
3) keuken schoon gemaakt
4) mij verveelt
en wat mag ik nu nog gaan doen? booedschappen en koken...jippie...
Naga ff niet blij....
ja diecrt nadat ik had gepost begon het te hagelenHet hagelt nu hier in Amsterdam en geen kleintjes..
Ik wacht op je sato pics