Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Geef mij maar Amsterdam 12!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
wanneer komen er dan foto's van je fiets, wat je er allemaal aan versleuld had.
balen dat we niet gaan rijden morgen, kijk morgen wel op het forum als er nog iets bij gegesled is, oja waar halen jullie kuip delen vandaan, ben namelijk nog op zoek naar een stuurkuipje+lichtunit.

Moguh MFA

Mijn grote teen zegt me dat er niet gereden gaat worden

Helaas maar het is niet anders.

Dus ben ik om half 5 op FS bij de Burger King!
Kunnen we ff bij kletsen en dan om half 6 lekker en gezellig eten.

Tot zo!

Goedemorgie 2-jarig bestaan MFA

Tot vanmiddag

Jammer van dit weertje

goedemorgen MFA

balen dit
In plaats van een heerlijk zondagje op de motor met een groep gezellige mensen en veel lachen wordt het n u een saaie regenachtige kut dag waarin ik het hele huis kangaan schoonmaken, boodschappen doen, en kan wachten tot ik morgen weer kan gaan werken...dus wat ik al zei....balen

Have fun iedereen vanaaf....

IKEA is ook open

Tot vanmiddag MFA

GEFELICITEERD MFA

dat we nog vele jaren alles binnen en buiten de ring onveilig mogen maken met leuke ritten !

kweetnie.., ik denk dat ik zo toch ff kort een rondje doe, nu het nog rustig is daarboven...
zie jullie iig vanmiddag

Laatst bewerkt:
wij gan nog ff rijden, zijn er ook nog anderen. we kijken wel bij de fs als er nog mensen zijn. het is nu tenslotte mooi weer nog, en laten we het wagen zolang het mooi blijft.

Er zijn verschillende van die site's.. en als ik deze bekijk, blijft het de rest van de dag dit prachtige voorjaarsweer.

Balen dat ik niet kan rijden.

Ander keertje weer.

Er zijn verschillende van die site's.. en als ik deze bekijk, blijft het de rest van de dag dit prachtige voorjaarsweer.

Balen dat ik niet kan rijden.

Ander keertje weer.
Laat je niet voor de gek houden. De 'voorspelling' laat alleen de bestaande bewolking/regen zien en die schuift vervolgens mee met de wind. De nieuwe bewolking/regen die de komende uren ontstaat zie je daar niet op.

Het kaartje laat alleen de buien zien, niet de bewolking oid. In het benelux kaartje en het europa kaartje kan je wel zien dat er in redelijk rap tempo storingen aankomen vanuit Engeland. Zag ook de windsnelheden(kracht 6 met stoten rond de 70 km/uur) en temp (rond 8,5 graad).

Dus een hoop info waar je veel aan hebt, maar mijn conclusie was: dat wordt niet rijden voor mij, maar ik ben dan ook een watje

het is nu bijna 15:00 en tot nu toe heb ik alleen nog maar zonneschijn en droge wegen gezien...we hadden nu allang een relaxte rit achter de rug kunnen hebben en aan de chocomel in een cafe'tje kunnen zitten...

K*T weersvoorspellingen ook...heel de rit in het water gevallen...en dat zelfs zonder water! had me er best op verheugd

wie gaan er vanavond nog naar Rancho's??? (of is dat ook in het "water"gevallen)

Nee natuurlijk niet! Er komen evengoed zo'n 10 personen.

En met deze wind is het niet echt lekker rijden.

Ik ga nu scheren en douchen om me klaar te maken voor FS.
Ik twijfel niet dat het een gezellige avond word.

Het hagelt nu hier in Amsterdam en geen kleintjes..
Vanavond geen rancho for me, moet leren voor tentamens, en ook geen tijd gehad voor een ritje vanmiddag

Ik wacht op je sato pics

wat een baaldag. Had me echt verheugd op een ritje...
tot nu toe gadaan vandaag:
1) vloer gedweild
2) badkamer en toilet schoon gemaakt
3) keuken schoon gemaakt

4) mij verveelt

en wat mag ik nu nog gaan doen? booedschappen en koken...jippie...

Naga ff niet blij....

waarom kom je dan niet alsnog naar de Rancho's...?

ik heb een soortgelijke dag achter de rug maar we gaan nu gezellig doen tot zo
Het hagelt nu hier in Amsterdam en geen kleintjes..
Ik wacht op je sato pics
ja diecrt nadat ik had gepost begon het te hagelen

ik post vanavond laat wel wat foto's

Laatst bewerkt:
Ik wil iedereen bedanken voor een hele gezellige avond.
Ik heb het weer super gezellig gehad het was weer als van ouds, helaas moest ik het iets vroeger afbreken want ik voelde me even helemaal inzakken.
Hoop dat de rest nog een goede afsluiting heeft gehad.

Iedereen wel truste en tot snel

Zoooo,

Mensen wat heb ik lekker gegeten, en veel ook .... Maar gelukkig niet alleen Hé Andy
Was rete gezellig enne de 2 jaar is een fijt Jammer dat er geen rit was, maar de avond
maakte alles weer goed. Hopen dat er snel wat foto's komen ... Enne wil ze ook wel in
mn mail ontvangen.

@Andy, door alle gezelligheid vergeten te vragen, kun je nog seizoen 1 en 2 voor moi
regelen van Battlestar G ... Thanx.

Tot laterzzz allen.

X

bedankt voor een fijne avond mensen! was gezellig, heb weer eens lekker kunnen lachen
kom maar op met die piccies!

Was zeker een top-avond. Leuk jullie eens IRL te zien.
Volgende keer wel wat meer motoren, hoop ik

Status
Niet open voor verdere reacties.