Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hey Tammie ....
Jij had mij eens twee delen van The 4400 gegeven.
Kun jij inmiddels aan deel 3 komen ?
En misschien ook al aan deel 3 van Lost ?
Thx.
Mocht iemand anders hier aan kunnen komen,
ook goed.
We hadden beter afgelopen zondag de viering kunnen doen......
Voor deze zondag sta ik ook op het werk ingeroosterd dus mee-eten zal ik zeker niet En nu maar hopen dat het droog blijft..
[afbeelding]
Hier nog een foto uit de oude doos.
[afbeelding]
PS Ik vind die huis regels maar onzin hoor. Zo lijken we wel een kleuter school met al die regeltjes.
zeikerd.
Beetje veiligheid mag wel in acht worden genomen.
Tuurlijk mag een beetje veiligheid wel in acht genomen worden, maar zeg dat gewoon tegen mensen die voor het eerst mee gaan rijden hoeft toch niet meteen in de begin post te staan. Staat vind ik nog al knullig ma ja dat is maar de mening van een zeikerd.
zelf geen ervaring hiermee, maaruh ... www.alluc.org misschien handig?
Damn gast, echt goed .... Thanx, heb inmiddels al 3 afleveringen gezien van
Lost 3 .... Ga zo aflevering 4 van seizoen 3 kijken
niks mis mee om ff in een beginpost te vertellen hoe je het wilt hebben i.v.m veiligheid en mensen kwijtraken?
leuke site trouwens, dat alluc.org. Alleen een beetje jammer dat ik die films niet op mij werk kan bekijken
Maar klopt IBM heeft de pc's helemaal dicht gegooid heb een cd in de pc maar kan geen fils ermee afdraaien, ook niet van leveranciers.
Maar klopt IBM heeft de pc's helemaal dicht gegooid heb een cd in de pc maar kan geen fils ermee afdraaien, ook niet van leveranciers.