Geef mij maar Amsterdam 12!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wilde ff melden dat ik zondag (helaas) moet werken en dus niet mee kan rijden -O-

Maak er een mooie dag van zou ik zeggen en post de foto's in elk geval hier.

:W

Hey Tammie ....

Jij had mij eens twee delen van The 4400 gegeven.

Kun jij inmiddels aan deel 3 komen ?
En misschien ook al aan deel 3 van Lost ?

Thx.

Mocht iemand anders hier aan kunnen komen,
ook goed. :)

zelf geen ervaring hiermee, maaruh ... www.alluc.org misschien handig?

iedereen met zijn geluid hahaha.

ik zal wachten tot iedereen zijn brommert gestart heeft en daarna zal ik pas starten, hebben jullie toch even van je geluid kunnen genieten. Mogelijk kom Tha WiZZ met meer geluid ????

full

-O-

We hadden beter afgelopen zondag de viering kunnen doen...... -O-

Voor deze zondag sta ik ook op het werk ingeroosterd dus mee-eten zal ik zeker niet maar probeer wel het ritje te komen doen. En nu maar hopen dat het droog blijft.. :Y

full

Zo... ook nog iets uit "de oude doos" en mijn openingspost is compleet. :W

We hadden beter afgelopen zondag de viering kunnen doen...... -O-

Voor deze zondag sta ik ook op het werk ingeroosterd dus mee-eten zal ik zeker niet En nu maar hopen dat het droog blijft.. :Y

[afbeelding]

Waarom denk je dat we het deze zondag vieren!

:+

Laatst bewerkt:
Hier nog een foto uit de oude doos.

full

PS Ik vind die huis regels maar onzin hoor. Zo lijken we wel een kleuter school met al die regeltjes.

Voor de eerste keer de ring onveilig gemaakt samen met de Baba san en ivo

full

Hier nog een foto uit de oude doos.

[afbeelding]

PS Ik vind die huis regels maar onzin hoor. Zo lijken we wel een kleuter school met al die regeltjes.

zeikerd.

Beetje veiligheid mag wel in acht worden genomen.

Laatst bewerkt:
zeikerd.

Beetje veiligheid mag wel in acht worden genomen.

Tuurlijk mag een beetje veiligheid wel in acht genomen worden, maar zeg dat gewoon tegen mensen die voor het eerst mee gaan rijden hoeft toch niet meteen in de begin post te staan. Staat vind ik nog al knullig ma ja dat is maar de mening van een zeikerd.

Tuurlijk mag een beetje veiligheid wel in acht genomen worden, maar zeg dat gewoon tegen mensen die voor het eerst mee gaan rijden hoeft toch niet meteen in de begin post te staan. Staat vind ik nog al knullig ma ja dat is maar de mening van een zeikerd.

welnee, 't gaat er gewoon om dat we niemand kwijt kunnen raken, je was er zelf bij dat daar in het verleden genoeg discussies over zijn geweest en is dat dat te vaak is gebeurd (is jou ook al overkomen, vond je dat niet vervelend dan?)
en om te voorkomen dat we het meerdere keren moeten uitleggen, voor de handigheid maar ff gepost, lijkt me niet iets waar je je echt aan hoeft te storen, toch? ;)

Ach je kunt je aan zoveel storen. Overal gelden "handigheidjes/regels" en keer aan herrinerd worden is niks mis mee. Zeker niet met het aantal mensen dat zich meld om ook mee te gaan.

Hopelijk kan het zondag doorgaan iig :)

Laatst bewerkt:
Ik snap het wel en weet precies wat je bedoelt en ja vervelend ja tuurlijk op het moment was het irritant maar is niet iets waar ik me nu nog echt druk om kan maken. Ik bedoel het ook niet als geziek maar vond het een beetje knullig staan dus vandaar.

Grtz Rob

Ach het zijn niet echt regels volgens mij. Misschien is "gedragscodes" of "afspraken" een beter woord.

Denken we dat het ritje doorgaat mensen? "t lijkt klote weer te gaan worden -O-

Ze voorspellen hagel :( en maandag natte sneeuw.......

Dju wat spuugt de 1000 vlammen..............

Heavyr : Op circuit word ook goed uitgelegd wat de vlaggen betekenen en zijn er ook boel regels (niet steken, etc. ) .. Knullig misschien om steeds te herhalen maar wel ok.

niks mis mee om ff in een beginpost te vertellen hoe je het wilt hebben i.v.m veiligheid en mensen kwijtraken?

leuke site trouwens, dat alluc.org. Alleen een beetje jammer dat ik die films niet op mij werk kan bekijken :)

niks mis mee om ff in een beginpost te vertellen hoe je het wilt hebben i.v.m veiligheid en mensen kwijtraken?

leuke site trouwens, dat alluc.org. Alleen een beetje jammer dat ik die films niet op mij werk kan bekijken :)

Dat laatste zeg je goed Peter.
Je kwam daar toch om te werken, of heb ik je gistermorgen weer niet begrepen.

Maar klopt IBM heeft de pc's helemaal dicht gegooid heb een cd in de pc maar kan geen fils ermee afdraaien, ook niet van leveranciers.

Mooooggguuuh MFA,

Zijn er nog mensen die zometeen een ritje willen maken, beetje richting het strand?
Ik wilde zometeen met me meissie ff een beetje 'touren' dus als er nog mensen willen aansluiten, be my guest en laat het ff weten.

Maar klopt IBM heeft de pc's helemaal dicht gegooid heb een cd in de pc maar kan geen fils ermee afdraaien, ook niet van leveranciers.

Kun je een text bestandje aanmaken ?
command.com in zetten, opslaan en bestandje renamen naar extensie .bat

je weet soms niet hoe een koe een haas vangt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan