Garage omg. Rotterdam gezocht

smeck

Professional idiot
6 jan 2015
8.130
10.787
Rdam
Ik merk dat de kleppen van mn Thunderace gesteld moeten gaan worden, maar met 2 project auto's, een projectmotor en een nieuw huis dat casco is opgeleverd heb ik er zelf geen tijd voor om te doen. Daarnaast gebruik ik de motor vrijwel dagelijks voor woon-werk verkeer dus ik wil het deze keer gewoon laten doen.
Alleen is mn vaste monteur de komende periode niet beschikbaar dus ik zoek een betrouwbare garage die geen hoofdprijzen rekent.
In het verleden wat dingen laten doen bij verschillende zaken, maar ik kreeg de fiets altijd terug met meer problemen en/of met een torenhoge rekening, dus nu op zoek naar een betrouwbare zaak/monteur die niet de hoofdprijs rekent.
 
Aad van Kekem in Ridderkerk..
Met de vorige motor altijd goede ervaringen mee gehad..


Website lijkt eruit te liggen. Maar zover ik weet is ie nog gewoon in bedrijf
 
Bij die eerste kom ik nooit van mn levensdagen ooit meer in de buurt...

carburateurs zouden volledig gereviseerd worden a €250,-
Uiteindelijk de fiets terug gekregen na 5 weken met een kapotte accu, benzineslangen die losschoten tijdens het rijden omdat ze niet waren vast gezet en te kort afgeknipt (zaten gloednieuwe slangen op) dus overal benzine over het blok, mn broek en de uitlaat, de vacuum slang scheurde af en uiteindelijk bleek dat ze alleen een busje carb cleaner erin hadden gespoten en de hele carburateurs niet eens hadden open gemaakt. Hoorde vervolgens ook verhalen van een vriend die er was geweest waarbij de achterband vervangen was, maar de moer van de achteras alleen handvast zat en er dus tijdens het rijden af viel, bijna samen met de achteras zelf.
 
Bij die eerste kom ik nooit van mn levensdagen ooit meer in de buurt...

carburateurs zouden volledig gereviseerd worden a €250,-
Uiteindelijk de fiets terug gekregen na 5 weken met een kapotte accu, benzineslangen die losschoten tijdens het rijden omdat ze niet waren vast gezet en te kort afgeknipt (zaten gloednieuwe slangen op) dus overal benzine over het blok, mn broek en de uitlaat, de vacuum slang scheurde af en uiteindelijk bleek dat ze alleen een busje carb cleaner erin hadden gespoten en de hele carburateurs niet eens hadden open gemaakt. Hoorde vervolgens ook verhalen van een vriend die er was geweest waarbij de achterband vervangen was, maar de moer van de achteras alleen handvast zat en er dus tijdens het rijden af viel, bijna samen met de achteras zelf.

Zo dan. B| Dat brengt inderdaad je vertrouwen in een zaak wel naar nieuwe dieptepunten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan