FZR1000 onderdelen (o.a. complete achterwielophanging)

Tinusjeuh

Die hard MF'er
26 aug 2005
877
0
Oss
Omdat ik nog veel onderdelen heb liggen waag ik er nog maar een keer een verkooptopic aan.

Om te beginnen heb ik een complete achterwielophanging met wiel en alles wat erbij hoort.

Mag compleet weg voor €300,-

Wat zit erbij:
- achterwiel
- remklauw met houder, rempomp en reservoir
- achterveer met linksysteem
- tandwielhouder
- stootrubbers
- achteras
- kettingkast
- brugas met lagerkappen
- alle boutjes, ringen en moeren

Met de achterband moet je niet meer gaan rijden, maar oproken om je project te dopen is ook leuk *D

385385050.jpg
[/URL]

385385048.jpg
[/URL]

385385047.jpg
[/URL]

385385045.jpg
[/URL]

Ook heb ik een bijzondere zelfbouw uitlaat.

Het gaat hier om een complete set om je FZR om te bouwen naar tail-exhaust. De demper wordt in een aangepast subframe gehangen en op de linkpijp aangesloten. Er zijn beugeltjes, blokjes en hitteschildjes bij om te zorgen dat elektronica niet te warm wordt en het CDI moet worden verplaatst. Alles om dit voor elkaar te krijgen zit erbij en er hoeft niets aan de motor veranderd te worden. Het achterlicht is verplaatst en vervangen door een LED variant. De buddyseat is ook voorzien van een hitteschild.

Completer kan niet:

- demper
- linkpijp
- subframe
- zijkappen
- middenkapje met achterlicht
- buddyseat met hitteschilden (wel een slechte hoes)
- CDI houder voor plaatsing voor de accu
- kentekenplaathouder
- aangepaste bijrijder voetsteunen
(volgens mij zitten er zelfs nog knipperlichten bij)

Ik laat de foto's de rest doen ;-)

367904922.jpg
[/URL]

367904918.jpg
[/URL]

367904914.jpg
[/URL]

367904911.jpg
[/URL]

367904903.jpg
[/URL]

367904898.jpg
[/URL]

En dan voor het geluid wattie maakt (helaas alleen als link):



Verder heb ik de volgende onderdelen die weg mogen:

compleet achterremsysteem

binnenkuipdeel

zijkuipdelen

originele demper

kapjes

dogbones

standaard

tailgaurd/undertail

luchtfilterbox

achterveer met linksysteem

wat elektronica

stadslichtje

topkuip

zijkapjes voor in topkuip

achterlichten

knipperlichten

EXUP motor

Knipperlicht relais

Stuurbediening rechts (kill-switch en start-knop)

Bobines (met die kap) met bougiekabels


updates en foto's volgen zo snel mogelijk

De prijzen zijn richtprijzen, een bod uitbrengen mag uiteraard ook.
 
Laatst bewerkt:
Wat is de inbouwmaat van de achterbrug en lengte van hart frame-as tot achterwiel-as?
Je hebt geluk :p

De hart op hart afstand van de brug- en achteras is 510mm. De brug is 245 breed waar hij tussen het frame in moet komen te zitten. De brugas is om en nabij de 20mm dik.

Hoop dat je hier wat mee kunt!
 
Je hebt geluk :p

De hart op hart afstand van de brug- en achteras is 510mm. De brug is 245 breed waar hij tussen het frame in moet komen te zitten. De brugas is om en nabij de 20mm dik.

Hoop dat je hier wat mee kunt!


Ok, is voor mijn buurman die gaat zijn bol dor ombouwen en zoekt zoiets, ga het hem morgen even laten weten!
 
Yo..

Je had mij gepmed over een eventueel voorspatbordje.. ik zie nu dat je ook een Achterremschijf heb liggen. Past deze ook op een 1992/93 er FZR 1000? En is die recht? Hoeveel mm is die achterremschijf?
 
Yo..

Je had mij gepmed over een eventueel voorspatbordje.. ik zie nu dat je ook een Achterremschijf heb liggen. Past deze ook op een 1992/93 er FZR 1000? En is die recht? Hoeveel mm is die achterremschijf?
Je hebt een PM terug!

De achterschijf is gewoon goed en dus recht. Hij is bij mijn weten nog dik genoeg, maar ik weet de dikte zo uiteraard niet. Dat zal ik ook vandaag of morgen even opmeten
 
Right back at ya...

En die uitlaat is wel gaaf.. Alleen ik vind het iets teveel werk.. ;)

Hou het wel bij m'n carbon uitlaatdempertje..
 
Right back at ya...

En die uitlaat is wel gaaf.. Alleen ik vind het iets teveel werk.. ;)

Hou het wel bij m'n carbon uitlaatdempertje..
Hoezo, je hoeft alleen het complete subframe maar even om te wisselen! Alles zit erbij en je kan het zo in een keer op de motor zetten ;)
 
Laatst bewerkt:
Past die achterveer ook op een YZF 750R uit 1993? Alvast bedankt. :)
Heb je toevallig maten van een YZF 750 achterveer? Dan meet ik het even voor je op. Ik zal ook eens wat rondvragen en kijken of ik dat kan achterhalen.
 
Laatst bewerkt:
Past die achterveer ook op een YZF 750R uit 1993? Alvast bedankt. :)
Hey Bas,

De achterveer is 340mm lang (hart op hart), de vork (onder) is 30mm breed en aan de bovenkant is het boutgat 47mm breed. Ik heb er ook nog een link-stuk bij als je dit nodig hebt.

Hoor wel even van je of je hier iets mee kunt!
 
Heb je een hoop uit- en opgezocht en dan hoor je niets, als ik iets niet vind kunnen! :(

Wie kan ik nog uit de brand helpen met wat onderdelen?!

Onderdelenlijst is ook weer geupdate!

CDI, kabelboom, spatbord, remschijf achter en koppelingspomp met koppelingscylinder (die op het blok zit) zijn weg.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan