FZ_Ron

YZF_Ron

Die hard MF'er
25 sep 2005
332
0
Hoi,

Sinds deze zomer heb ik eindelijk een eigen motor.
Een Yamaha FZ 750 4cyl 100Pk 1989 in leuke kleur Grijs/Antraciet
Behalve de verlichting ziet deze motor echt niet sloom uit en rijd echt lekker.
Ligt goed in de bochjes. Niet te veel koppel in de lagere toeren maar va 6 a 7 duizend RPM wil ie best wel trekken. Een top van 230 red ie wel mischien wel meer, heb ik nog niet uitgeprobeerd.

Heb voorheen vaak een motor geleend van mijn schoonbroer, een Yamaha XT600, das leuk voor binnendoor en in het bos..
Ook afgelopen zomer een aantal weekjes van een goede vriend zijn XJR1300 uit 2003 mogen lenen. Ook lekker bakkie om te rijden, veel koppel waarmee je goed spiertjes krijgt...

Zelf ben ik een 35 jaar jonge man, getrouwd en twee kids.
De oudste wil altijd mee, heeft zelfs eigen motorjas en helm. Maar ze gaat nooit mee de autoweg op of langdurig toeren.

Tot nu toe heb ik altijd alleen getoerd, wil ook wel eens met een groepje meerijden. Maar geen gekke en onverantwoorde dingen doen, dan haak ik af en tuf ik wel rustig verder. Wil niet zeggen dat ik rechtop door de bochies ga....lol

Nog meer ? ?

Ik hou de toppics wel in de gaten waneer ere getourd wordt..anders zie ik t wel in me mail...

Groetjes.....Ron

PICS:
lukt nog niet...

:]
 
Hier mijn motor..

hoop dat de link werkt

full


:? werkt dus wel.. })
 
Laatst bewerkt:
:W

welkom


linkie doet het ondertussen dus wel :P
 
Laatst bewerkt:
idd...oefening baart kunst..

alvast iedereen bedankt voor het welkom.. :]
 
230 ook gehaald..op de teller...dan gaat de naald nog maar traag naar rechts..
en zijn de wegen hier nog te bochtig...Jammer dat ie in de lagere toeren niet zo hard trekt..
 
:9 :W Ja hoor...ook hier, net zoveel dat ik op Motor-forum.nl ben ben ik ook op motorforumlimburg.nl en op motornederland.nl
Heel af en toe ook op bikenet.nl

Hoe meer hoe beter...en mijn favoriet is......
MF en MFL :] :9~

(deze informatie is niet bedoeld als reclame middel of ter promotie van de genoemde websites) :( :X
 
eigenlijk niet :N maar ach..wat maakt t uit
eigenlijk kijk ik dagelijks ff op allemaal deze forums,fora of wat het veelvoud van forum ook maar is..even bekijken welke voor mij de "beste" is. Dat wil niet zeggen dat ik straks maar bij ene ga kijken, no way.



:9~ Maar ook MN is oke :Y
 
eigenlijk niet :N maar ach..wat maakt t uit
eigenlijk kijk ik dagelijks ff op allemaal deze forums,fora of wat het veelvoud van forum ook maar is..even bekijken welke voor mij de "beste" is. Dat wil niet zeggen dat ik straks maar bij ene ga kijken, no way.



:9~ Maar ook MN is oke :Y
 
250416


Tot nu toe heb ik altijd alleen getoerd, wil ook wel eens met een groepje meerijden. Maar geen gekke en onverantwoorde dingen doen, dan haak ik af en tuf ik wel rustig verder. Wil niet zeggen dat ik rechtop door de bochies ga....lol

Ah joh... Knalluh met dat ding, daar zijn ze voor... LOL :Y :] 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan