Francesco ''Pecco'' Bagnaia

:] Regelmatig in de top 10 tijdens de test was niet verkeerd. Testen zeggen niet veel zeggen sommige, maar de snelheid was er wel en opvallend hoe snel die aanpast en ook behoorlijk de sporen gaf. Ik kan niet wachten.

Weet iemand de gedachte achter nummer 63?
Hij reed in M3 met #21, in M2 met #42 (=2x21, waarom Fuligni met #21 in M2 reed boven Bagnaia weet ik niet..) en MGP dus met #63 (= 3x21 : Morbidelli heeft #21 al bezet en Rins heeft de #42..)

Ik heb er wel vertrouwen in met Pecco in de MGP (dat had ik eigenlijk al voor hij naar M2 ging nav zijn verdiende (en verrassend snelle !) MGP-test na zijn 2 M3 wins op de Mahindra ;))
 
Eindelijk weer een paar echte karakters doorgestroomt naar de MotoGP. Bagnaia en Morbidelli :t
Go go go: rijd met lef en heb schijt aan de gevestigde orde.... a la Simoncelli.
 
Eindelijk weer een paar echte karakters doorgestroomt naar de MotoGP. Bagnaia en Morbidelli :t
Go go go: rijd met lef en heb schijt aan de gevestigde orde.... a la Simoncelli.
Italian style !!
Heb toch zeker die jongens op t lijstje staan om in de toekomst WK te gaan worden
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
ff Pecco weer in het blikveld bouncen,ik zie hem nog wel WK worden,misschien zelfs al dit jaar als Qatararo aan z’n traditionele slechte seizoenshelft begint.
Jlo 2.0 :+
 
Ik denk dan ook dat Fabio de beste coureur is, voor Marc en Pecco.
Waarom denk jij dat hij de beste is?
Zie jij dit?

Als MM op de beste fiets kan rijden en is fysiek in orde(mentaal ook :+ )is FQ nergens8-).
Hoe zie ik dit dan.....aan zijn CV;):+.

Je tegenstanders bepalen hoe goed je eigenlijk bent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan