Met dank aan...
Ja Nol, je bent een fijne vent!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Met dank aan...
Ja, helaas wel!
Was op het kruispunt Rembrandtlaan-Oosteinde in Voorburg. Een automobilist zag me door laaghangende zon niet aankomen en stak over ...
6 weken ziekenhuis, waarvan 2 weken IC voor gekneusde en ingeklapte long, bloeduitstorting in longen, 3 plaatsen bekken ingescheurd, 4 ribben gebroken, sleutelbeen uit de kom en lieve motortje total loss, verder nix ... (!)
Gaat gelukkig de goeie kant op (met dagelijks fysiotherapie).
Van de zomer hoop ik weer te kunnen rijden!
Op dinsdag 11 februari 2003 10:00 schreef Investig8or het volgende:
ik zit te wachten op een foto van de tiger versie.....
(en iemand die die tiger wil verkopen natuurlijk )
Misschien kunnen we eens met een groep blades gaan rijden?
Nog een week of 2, dan hoop ik ook mijn Blade te kunnen showen En toeren met andere Blade rijders lijkt me heel leuk.
Ik hou op dit moment inderdaad het 'wat is er te doen' forum in de gaten, want het lijkt me heerlijk om te toeren met andere enthousiaste motorrijders. Heb je toevallig de URL van deze Fireblade club voor me ?Op zondag 02 maart 2003 11:00 schreef Blade10 het volgende:Als je wilt toeren met je Blade kun je natuurlijk ook lid worden van de Bladerunners, de Nederlandse Fireblade club...
Ik hou op dit moment inderdaad het 'wat is er te doen' forum in de gaten, want het lijkt me heerlijk om te toeren met andere enthousiaste motorrijders. Heb je toevallig de URL van deze Fireblade club voor me ?
Dr zijn toch minder Blade-rijders als Gixxer rijders he?
whahahaha
Hij is nog niet helemaal af maar ja hier toch een paar foto's.
Komt nog een hotcam demper onder 20 maart!!!!!!
[...pics...]
Dit is'm mijn nieuwe Blade.
Ik heb hem nou anderhalve maand, ongeveer 14oo km
[... piccie ...]
Vraagje aan de blade-rijders (ik wil er ook graag ooit 1): Heeft alleen model '94 de dubbele koplampen achter een ruitje (zoals de tiger op pagina 2), ik vind dat hoekige ruitje van de nieuwe niet zo.. En hoe zit dat met de uitlaat? Ik zie soms blades met de pijp onder het kontje (maar weet nu eigelijk nit wat ik mooier vind).
Koz