Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Forumsoftware bugs en wensen deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komt doordat je het beeld in je browser vergroot hebt.
Ik heb zelf het beeld op 150% staan en bij mij ziet de "Bekijk reactie" pagina er zo uit in IE10:

Ik zie bij mij echter dat de lay-out al scheef gaat als je op 105% zit te kijken, dus misschien heb je ooit tegelijkertijd de Ctrl-toets ingerukt en je muiswieltje een klikje omhoog gerold.
Oplossing: Ctrl + 0 → beeld weer op 100%

Goeden avond

Ik ben net bezig geweest mijn prive berichten lijst op te schonen, dat heeft even mogen duren daar mijn pc niet de snelste is
Nu is mijn vraag: Is het mogelijk meerdere privediscussies te selecteren om deze in 1x te kunnen verwijderen ipv 1 per keer? (bijvoorbeeld net als het opschonen van de favorietenlijst, dat je ze aan kan vinken)

Bij voorbaat dank voor een reaktie.

Greetz GB

Misschien is dit al eerder gemeld, maar in de iphone app van motorforum krijg ik niks te zien bij: motoren te koop. Voor de rest werkt de app prima waarvoor dank.

Nee, dat is niet mogelijk.

Ik heb last van die NS reclame, staat regelmatig over de topiclijst heen en is niet weg te klikken, staat dus niet netjes aan de zijkant vh forum maar over de layout heen.
Dit is dus op een ipad, voorheen nooit problemen gehad.

Goedemorgen

Vraagje m.b.t. motorshopper ?
Heb er niks over terug kunnen vinden of ik heb eroverheen gelezen.

Ik wil graag een advertentie aanmaken voor mijn motor maar kom niet verder na het aangeven van type/bouwjaar/kleur.
Heb al eerder 1 advertentie aangemaakt en die is verwijderd blijkbaar ?
Doe ik wat fout ?

Wil graag me motor te koop hebben

Hey! Is die bug er nog steeds? (Zie ook Motorshopper feedback.)

Laatst bewerkt:
is het ook mogelijk om een optie in te bouwen dat je bijv kan aangeven dat je bepaalde topics niet meer wilt zien waar in je gereageerd hebt? (dus weg vinken uit je lijst van topics waar je op gereageerd hebt)

Als voorbeeld: op facebook kan je reageren op een bericht van iemand. Maar je kan dan op een gegeven moment ook aangeven van, "geen meldingen meer krijgen".

Dat lijkt me ook wel een goeie, er wil nog wel eens een topic ontsporen en dan ben ik er snel klaar mee.

[me="Bahco"]wil sommige topics ook ontvrienden.[/me]

Om eerlijk te zijn wil ik die optie zelf ook Zet ik op het lijstje. Weet niet wat er met dat lijstje gedaan gaat/kan worden, maar ik zet het er iig op

De reclame voor CB wordt te groot weergegeven:

Ik krijg net via Firefox een melding dat MF gerapporteerd staat als "aanvalsite"
Misschien handig om te checken of dit terecht is of niet?

Edit: Zie net dat het al gemeld en in behandeling is.

Laatst bewerkt:
Ook een andere "aanbieder" heeft een irritante manier van adverteren:

Terwijl je verwacht in de rechterbovenhoek een kruisje te vinden staat hier een "info" vlaggetje, dus wegkrijgen doe je dat stuk reclame niet

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.