En opgelost!
Merci MGG, dat was't inderdaad.
Probeer eens ctrl+ of ctrl- ?
Ik heb dat ook bij bvb bekijk reactie en mijn scherm staat op 105%
Nee, dat is niet mogelijk.Goeden avond
Ik ben net bezig geweest mijn prive berichten lijst op te schonen, dat heeft even mogen duren daar mijn pc niet de snelste is
Nu is mijn vraag: Is het mogelijk meerdere privediscussies te selecteren om deze in 1x te kunnen verwijderen ipv 1 per keer? (bijvoorbeeld net als het opschonen van de favorietenlijst, dat je ze aan kan vinken)
Bij voorbaat dank voor een reaktie.
Greetz GB
Wij hebben de app niet zelf ontwikkeld, maar dit klopt idd doordat het TKM-subforum qua werking is veranderd.Misschien is dit al eerder gemeld, maar in de iphone app van motorforum krijg ik niks te zien bij: motoren te koop. Voor de rest werkt de app prima waarvoor dank.
Hey! Is die bug er nog steeds?Goedemorgen
Vraagje m.b.t. motorshopper ?
Heb er niks over terug kunnen vinden of ik heb eroverheen gelezen.
Ik wil graag een advertentie aanmaken voor mijn motor maar kom niet verder na het aangeven van type/bouwjaar/kleur.
Heb al eerder 1 advertentie aangemaakt en die is verwijderd blijkbaar ?
Doe ik wat fout ?
Wil graag me motor te koop hebben
Zelfde probleem inderdaad.
Kan niet op verder drukken
Dat lijkt me ook wel een goeie, er wil nog wel eens een topic ontsporen en dan ben ik er snel klaar mee.is het ook mogelijk om een optie in te bouwen dat je bijv kan aangeven dat je bepaalde topics niet meer wilt zien waar in je gereageerd hebt? (dus weg vinken uit je lijst van topics waar je op gereageerd hebt)
Als voorbeeld: op facebook kan je reageren op een bericht van iemand. Maar je kan dan op een gegeven moment ook aangeven van, "geen meldingen meer krijgen".
is het ook mogelijk om een optie in te bouwen dat je bijv kan aangeven dat je bepaalde topics niet meer wilt zien waar in je gereageerd hebt? (dus weg vinken uit je lijst van topics waar je op gereageerd hebt)
Als voorbeeld: op facebook kan je reageren op een bericht van iemand. Maar je kan dan op een gegeven moment ook aangeven van, "geen meldingen meer krijgen".
ontvrienden
[me="Bahco"]wil sommige topics ook ontvrienden.[/me]