Je hebt de update die op de homepage staat totaal niet gelezen dus?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt de update die op de homepage staat totaal niet gelezen dus?
Kijk eens hier: [Update] Aanpassingen aan Mijn M-F en Te Koop: MotorenHoe krijg ik "Mijn Favoriete onderwerpen" weer bovenaan mijn scherm, en de "Aktieve onderwerpen" daaronder?
Is logischer om je favorieten bovenaan te hebben staan, zoals het altijd was lijkt me.
Waarom is die volgorde veranderd?
Die volgorde is idd veranderd, we kijken even of we het zo laten, dat we het terugdraaien of dat we het instelbaar maken.Hoe krijg ik "Mijn Favoriete onderwerpen" weer bovenaan mijn scherm, en de "Aktieve onderwerpen" daaronder?
Is logischer om je favorieten bovenaan te hebben staan, zoals het altijd was lijkt me.
Waarom is die volgorde veranderd?
Die volgorde is idd veranderd, we kijken even of we het zo laten, dat we het terugdraaien of dat we het instelbaar maken.
Draai het maar weer om wat mij betreft.Die volgorde is idd veranderd, we kijken even of we het zo laten, dat we het terugdraaien of dat we het instelbaar maken.
Draai het maar weer om wat mij betreft.
ik vind het ook niet echt fijnDraai het maar weer om wat mij betreft.
IDD.
Gaat voor die lui (waaronder jouzelf) best een hoop tijd in zitten en dat is allemaal (financieel) onbetaalde tijd. Neemt overigens niet weg dat 't gewoon een leuke hobby kan zijn, dat "Modereren".
Bedoel je daarmee dat er mods tussen zitten die het wel doen om er zelf beter van te worden?
Zeker, en je leert nog eens iemand kennen als er een crewmeet gehouden word
In bovenstaand geval zou hij zeker op mijn klandizie kunnen rekenen, ware het niet dat ik in Vietnam woon.
Iets met groen?
Zeker, en je leert nog eens iemand kennen als er een crewmeet gehouden word
Die volgorde is idd veranderd, we kijken even of we het zo laten, dat we het terugdraaien of dat we het instelbaar maken.
zo zo Mr. Chiquita....
Ik ben blijkbaar niet de enige die de "ouwe" Mijn MF terug wilt...
Begint toch stiekem een goeie argument te worden
Gast....een avatar met een petje op in de auto ...
Denk je nou echt dat je reactie hier dan serieus genomen gaat worden.... ??
Gast....een avatar met een petje op in de auto ...
Denk je nou echt dat je reactie hier dan serieus genomen gaat worden.... ??
nee joh.... klagen is leukerzo zo Mr. Nachtmaggie,
Je bent niet de enige, maar volgens mij moet je eens wat beter lezen ipv alleen klagen
nee joh.... klagen is leuker
hoe kom ik anders aan de slimme posts van Baksteen?
Serieus?Maar dan bedoel ik nu 's een keer niet Martell die zichzelf onder de tafel gezopen had.