Forumsoftware bugs en wensen deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe krijg ik "Mijn Favoriete onderwerpen" weer bovenaan mijn scherm, en de "Aktieve onderwerpen" daaronder?

Is logischer om je favorieten bovenaan te hebben staan, zoals het altijd was lijkt me.

Waarom is die volgorde veranderd?

Hoe krijg ik "Mijn Favoriete onderwerpen" weer bovenaan mijn scherm, en de "Aktieve onderwerpen" daaronder?

Is logischer om je favorieten bovenaan te hebben staan, zoals het altijd was lijkt me.

Waarom is die volgorde veranderd?
Die volgorde is idd veranderd, we kijken even of we het zo laten, dat we het terugdraaien of dat we het instelbaar maken.

Die volgorde is idd veranderd, we kijken even of we het zo laten, dat we het terugdraaien of dat we het instelbaar maken.

Deze huidige volgorde is toch onlogisch. Iemand wil zijn favorieten toch bovenaan hebben staan, dat zijn immers de topics die het frequentst geraadpleegd worden...

Met welke logica is dit gewijzigd, wat is de achterliggende gedachte daarbij geweest?

IDD.

Gaat voor die lui (waaronder jouzelf) best een hoop tijd in zitten en dat is allemaal (financieel) onbetaalde tijd. Neemt overigens niet weg dat 't gewoon een leuke hobby kan zijn, dat "Modereren".

Zeker, en je leert nog eens iemand kennen als er een crewmeet gehouden word O-) *D

Bedoel je daarmee dat er mods tussen zitten die het wel doen om er zelf beter van te worden?

Absoluut, die spammen zichzelf een ongeluk, die bouwen een heel imperium op onderhand, allemaal dankzij M-F !! Echt... niet normaal mee.
Ik leerde er 1 kennen, toen reed ie een Opeltje. Tegenwoordig een vette Mercedes, echt niet normaal !!

zo zo Mr. Chiquita....

Ik ben blijkbaar niet de enige die de "ouwe" Mijn MF terug wilt...
Begint toch stiekem een goeie argument te worden ;)

zo zo Mr. Chiquita....

Ik ben blijkbaar niet de enige die de "ouwe" Mijn MF terug wilt...
Begint toch stiekem een goeie argument te worden ;)

Gast....een avatar met een petje op in de auto ...

Denk je nou echt dat je reactie hier dan serieus genomen gaat worden.... ?? _O-

Laatst bewerkt:
nee joh.... klagen is leuker ;)

hoe kom ik anders aan de slimme posts van Baksteen?
:+

Maar ff serieus, onze ervaring is dat veranderingen in eerste instantie altijd ff wennen zijn. Ik houd ook mijn hart vast voor de grotere veranderingen die we nog in petto hebben ;) maar dat kan ons er natuurlijk niet van weerhouden aanpassingen door te voeren. Doel is natuurlijk wel altijd dat dingen beter worden :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan