Fodsports Igo primo

Pondje

Rookie
7 dec 2016
13
0
Soest
Dit onderwerp is al eens aangeroerd, maar ik heb nog een specifieke vraag.
Recent een chinese GPS gekocht met kaarten van europa voor nog geen 100 euro.
Echter de stem is engels en de snelheden worden aangegeven in Miles/h ipv Km/h.
Weet iemand waar ik een nederlandse stem kan downloaden en hoe ik de metrie kan wijzigen?

Erwin *O*
 
Oh, en ook niet onbelangrijk, in welke map moet ik dit stambestanden plaatsen?

Erwin
 
Stembestandje uiteraard!
Autocorrectie blijft een irritante optie die ik maar niet verwijderd krijg.

Erwin
 
WAt voor chinees heb je gekocht? In de meeste navi-software kun je uiteraard de instellingen wijzigen zodat ze ook Km weergeven ipv Miles.

Er is hier op MF al veel geschreven over chinese navi's. De meeste van ons zetter er Igo Primo op of de speciale motorversie die door een Mf'er is ontwikkeld. Veel info over deze zaken kun je vinden op:

Navigatie: Chinese meuk (Peaklife, Rage, Mappy, etc)
iGO Primo 2.4 Motorcycle Edition

Even inlezen en er gaat een wereld voor je open!


Ow ja, welkom op MF!
 
Het is een Fodsportseen Windows CE device met Igo primo als software.
Mekago lijkt er het meeste op.
Map voor de kaarten is snel gevonden, maar de kaarten zijn van 2016, dus up-to-date.
Nu nog een nederlands stembestandje ergens(internetsite?) kunnen downloaden en advies in welke map ik deze dan moet plaatsen.
Wie kan mij hierover informeren

Erwin
 
Het is een Fodsportseen Windows CE device met Igo primo als software.
Mekago lijkt er het meeste op.
Map voor de kaarten is snel gevonden, maar de kaarten zijn van 2016, dus up-to-date.
Nu nog een nederlands stembestandje ergens(internetsite?) kunnen downloaden en advies in welke map ik deze dan moet plaatsen.
Wie kan mij hierover informeren

Erwin

Er is hier op MF al veel geschreven over chinese navi's. Veel info over deze zaken kun je vinden op:

Navigatie: Chinese meuk (Peaklife, Rage, Mappy, etc)
iGO Primo 2.4 Motorcycle Edition

Even inlezen en er gaat een wereld voor je open!
 
Laatst bewerkt:
Maar dus niet de info die ik vraag:
-Stembestandjes en waar te vinden op internet en waar te plaatsen in welke map van GPS-device.

Erwin
 
Waar kan ik kaartupdates vinden, want via de aangegeven website: www.naviextras.com kom ik er niet in, want mijn merk device, zijnde FODSPORTS wordt niet herkend.
Overigens de andere merknamen bv RAGE ook niet.
 
Als je nou eens gaat zoeken in die genoemde topics en eventueel je vraag daar stelt word je vast snel geholpen.
 
Beste borisz

Daar staat het antwoord dus niet tussen, want daar heb ik echt gekeken.
 
Heb de motoredition erop gezet en gelijk het probleem van km/miles en nederlandse stem opgelost!!!!
Nu nog kaartupdates, waar de kaarten die erop staan zijn van Q4 2015.

Bedankt boriszzzzz
 
Heb de motoredition erop gezet en gelijk het probleem van km/miles en nederlandse stem opgelost!!!!
Nu nog kaartupdates, waar de kaarten die erop staan zijn van Q4 2015.

Bedankt boriszzzzz

Mooi dat het gelukt is en ook mooi dat je dat ff laat weten. Veel plezier ermee! :t :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan