Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Flevoland topic Deel 6!

• Onderwerp starter Onderwerp starter *Aphrodite*
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien ook een goed idee om ook die meetings/wedstijden/ritjes/tourtochten/vakanties op de site van Mark te zetten. Aanmelden kan dan via een formuliertje ofzo.

Ik was al bezig met een site in elkaar te zetten zodat we hier de info op kunnen zetten.

Helemaal mee eens! 't Begon juist leuk te worden door de diverse ritjes en meetingen (vrijdagavond) die zelfs uitgroeiden tot wekelijks terugkerende gebeurtenissen.
Al met al lijkt het er nu op of we op de vrijdagavond ff samenkomen, daar het grootste deel van de tijd staan te ouwehoeren, en verder de hele week alleen maar proberen zo snel mogelijk een topic vol te lullen. (Waarbij als het even kan nog een paar posts met een mooi getalletje worden meegepikt)
't Is gewoon in- en intriest.
Ik denk dat ik m'n motor maar ga verkopen.. Vrijdagavond beetje ouwehoeren, de rest van de week hier maar een beetje onzin uit zitten kramen etc. Ja.. dat lijkt me wel wat!

Om Voronwë te quoten:

Go V-Ray! Go V-Ray!

Weet alleen dus echt niet meer waar ik die post van hem ongeveer terug zou kunnen vinden. Juist ja, door alle bullshit!

Anyway, om weer even een beetje ontopic (Waar was wat te doen ) te komen: Ben net ff bezig geweest met m'n gescheurde kuipdeel. Ik hoop dat ik het zo goed gedaan heb, en dat de boel mooi droogt:

Ik kan kijken voor iets waarmee iedereen onzin naar elkaar kunnen spuien waarvan de rest geen last heeft. Maar het is altijd nog de mensen zelf die het doen.

Ging jij niet iets regelen om de onzin uit te kunnen spuien?

Om Voronwë te quoten:

Go V-Ray! Go V-Ray!

Weet alleen dus echt niet meer waar ik die post van hem ongeveer terug zou kunnen vinden. Juist ja, door alle bullshit!

Het was:

Go V-Ray Go
Go V-Ray Go
Go V-Ray Go
Go V-Ray Go
Go V-Ray Go
Go V-Ray Go
Go V-Ray Go
Go V-Ray Go

En om Don ook te quoten:

V-Ray V-Ray He's our Man
If He can't do it, No-one can

Als Ray nu maar niet naast zijn motorlaarzen gat lopen door al die veren in zijn kont!

indd v_ray ik ben er niet vaak en als ik dr bent zit ik ik weet niet hoeveel pagina's giga onzin door te nemen en dan denk ik kom is met leuke dingen dan te kijken wie welke post heeft oke ik keek er laatst ook naar maar ze werken het hele deel vol met onzin daar heb je msn voor vind ik

@jethro

Waarmee plak je je kuipdelen aan elkaar? Is dat tape of een epoxy/polyester-hars?

@jehtro: heb je de buitenkant ook gedaan?

Nee, want op zich valt het wel mee met de scheur. Dus die ga ik gewoon zo mooi mogelijk proberen bij te stippen met een lakstift. 't is gewoon net ff een rotschade, niet de moeite om te laten doen, dus dan maar zelf klooien

He mensen,

Ik ben het er stiekem ook mee eens.

Ook nu begint de onzin alweer.
V-Ray een beetje de hemel in prijzen...

Straks krijgt ie nog (meer ) capsones.

Misschien ook een goed idee om ook die meetings/wedstijden/ritjes/tourtochten/vakanties op de site van Mark te zetten. Aanmelden kan dan via een formuliertje ofzo.

Da's een goed idee, dan hoeft niemand meer te zoeken tussen ladingen onzin, en kunnen we toch lekker doorgaan hier

Het inpikken van "mooie" posts is inderdaad iets wat we maar af moeten schaffen.
Als jij je motor verkoopt, heb je ook niets meer op het Motor-Forum te zoeken...
Jammer, het was wel gezellig...

Wat het terugzoeken betreft, er ligt al een aanvraag om IN topics te kunnen zoeken...

@Voronwë:
Volgens mij kan Jethro de ducktape wel gebruiken.

@jethro

Waarmee plak je je kuipdelen aan elkaar? Is dat tape of een epoxy/polyester-hars?

Ducktape dus...

Wel jammer dat we 4 pagina's nodig hebben om het topic weer op orde te krijgen...

Sinds wanneer bepaal jij dat?

[edit ]Sorry, waarschijnlijk jouw post verkeerd begrepen wat betreft de ducktape [/edit]

@ jethro: is dicht plamuren en overspuiten geen optie??
Ehm.. en hoe duur denk je dat dat gaat worden dan? Nee, ik geloof het wel hoor.. Als de boel maar weer goed vast zit, dan probeer ik het gewoon zo netjes mogelijk bij te werken en dan geloof ik het wel. Ik ga niet een kuipdeel laten spuiten voor een scheurtje van 10cm. Moet ik ook weer nieuwe stickers halen enzo, en daar heb ik dus helemaal geen zin in

@Joop & Minotaur: Ik heb nu voor welgeteld € 12,50 een polyester reparatiekitje gehaald waar dus 2 matjes polyester, hars en harderpasta in zit en een wit metallic lakstiftje

[me]Jethro vind het wel best zo! [/me]

Laatst bewerkt:
@jethro: ik kon op de foto's niet goed beoordelen hoe groot de scheur was, maar je hebt gelijk voor een scheurtje van 10 cm is het hele kuipdeel overspuiten een beetje te.

Dicht plamuren van de scheur heeft geen zin op deze manier!! de scheur zal altijd een beetje blijven bewegen en dan krijg je alsnog weer die scheur te zien!! als je het goed wil doe dan moet je hem aan bijde kanten behandelen en opnieuw spuiten!!

Maar inderdaad voor een kleine scheur zou ik dat ook niet zo gouw doen!!

Ben blij trouwens als het weer een beetje ontopic hier word!! heb de laatse tijd ook niks meer gepost hier omdat het eigenlijk toch nergens over ging!

He dave hij probeert ook niet zijn schuur dicht te plamuren hoor
maar een scheur in zijn kuip
[edit]je zag het zelf al[/edit]

*
Wie gaat er nou 10 juli rijden???
*
wie gaat er aankomend weekend naar zandvoort voor de sprints?
*
Wie gaan er naar parijs voor een dag of 2 dagen??
*
Wie gaat mij geld geven???

He dave hij probeert ook niet zijn schuur dicht te plamuren hoor
maar een scheur in zijn kuip
[edit]je zag het zelf al[/edit]

Trust my!! lukt niet!! gaat op ten duur er weer uit of er ontstaat weer een scheur in de plamuur! en zeker als hij met 160 a 200 rond rijd!! dan gaan de kuip delen lekker heen en weer!

Status
Niet open voor verdere reacties.