Fazerrit - 25 maart - De eerste van 2012

Besteld, nu een oplossing vinden voor het vastmaken op de motor, zodat ik 'm niet kwijtraak de eerst rit.. :P

Het model FZS600 dat jij hebt heeft aan de voorkant van de kuip een mooi plat vlak. Stukje dubbelzijdige tape deed het bij mij altijd prima. Dan een ty-wrap door het gat (zit daar ook) en dan kan je daar het kettinkje aan hangen. Qua hoogte afstelling is dat platte vlak ook nog eens prima :P

Het model FZS600 dat jij hebt heeft aan de voorkant van de kuip een mooi plat vlak. Stukje dubbelzijdige tape deed het bij mij altijd prima. Dan een ty-wrap door het gat (zit daar ook) en dan kan je daar het kettinkje aan hangen. Qua hoogte afstelling is dat platte vlak ook nog eens prima :P

idd.. mijn cam hangt daar ook :)

Misschien ga ik er ook eentje bestellen, eigenlijk wel leuk. *D

Montage op de Ténéré moet wel lukken, zit een groot sleepoog tussen de vorkpoten waar van alles op geplakt kan worden. :+

Huh?? waar??
Onder de kuip??

Laatst bewerkt:
Huh?? waar??
Onder de kuip??

hier!

330909_10150832945380074_651970073_21288327_767694103_o.jpg

ow... daar.... maar dan gaat ie niet "mee" de bocht in....

ow... daar.... maar dan gaat ie niet "mee" de bocht in....

als je dat wilt dan moet ie ergens op je helm...

maar als je mm'n filmpjes ziet dan kijkt ie toch genoeg de bocht door, ligt er ook beetje aan of de lens beetje brede filmhoek heeft

Terug
Bovenaan Onderaan