Even voorstellen, een nieuwe naked: Brammo Empulse

is een mogelijkheid om de accu s en jezelf te beschermen tegen de kou als het gaat winteren.
maar gaat het bij 120 km niet klapperen en krijg je geen slijt sporen op het frame en de kunststof delen?
misschien handig om na verloop van tijd een beoordeling te geven. Ben benieuwd.
 
Ik ga wat meer betalen maar dan heb ik wel een empulse R.
hopelijk half Mei met het ding de weg op.
 
Voor degene(n) die voor betrekkelijk weinig nog op zoek zijn naar een Brammo kwam ik deze tegen;
Ik zit nog even op een zekerheidje van Nationale Nederlanden te wachten, maar als die over de brug komt ga ik hem misschien wel even bekijken. :9 Wel een proefrit van minimaal een half uur. ( Accu )
 
.....Ik zit nog even op een zekerheidje van Nationale Nederlanden te wachten, maar als die over de brug komt ga ik hem misschien wel even bekijken. :9 Wel een proefrit van minimaal een half uur. ( Accu )....

Ik heb ooit een stukje gereden met zo’n Inertia, dit is de Plus versie. De gewone Inertia heeft slechts 3 kWh, de Plus heeft het dubbele, maar ook dat houdt niet over.
Waar ik niet aan kon wennen was de uiterst merkwaardige zitpositie; hij is heel smal en hoog, de voetsteunen staan uitzonderlijk laag en dat rijdt apart...
 
Laatst bewerkt:
...de uiterst merkwaardige zitpositie; hij is heel smal en hoog, de voetsteunen staan uitzonderlijk laag en dat rijdt apart...

Dat klinkt een beetje als een motorfiets/fiets mix.
Zou dus ook voor langere mensen geschikt zijn?
 
Verklaar u nader :?
@ondertitel. Een bedrag met vier nullen. :+
Ik heb ooit een stukje gereden met zo’n Inertia, dit is de Plus versie. De gewone Inertia heeft slechts 3 kWh, de Plus heeft het dubbele, maar ook dat houdt niet over.
Waar ik niet aan kon wennen was de uiterst merkwaardige zitpositie; hij is heel smal en hoog, de voetsteunen staan uitzonderlijk laag en dat rijdt apart...
Interessant. :Y
Ik hoop dit jaar nog dichter bij het werk te wonen, rij nu 50+ kilometer per dag met de motor.
Al is dat laatste meestal ook weer erg leuk. O-)
 
Laatst bewerkt:
:t al voorkeur? die Johammer ziet er waanzinnig uit, leuk hebbeding.
Ja, eentje die ik al vaker zag en :9 dacht. Maar dan zit ik in het verkeerde topic.
En voor het doel, kort toekomstig woon~werk secundair, is het model ook niet handig. :+
( Energica Ego uit 2018 met € 10.824 korting :? )

Maar de prijs blijft uiteraard niet in verhouding tot de Brammo op Marktplaats.
Wel fijn als iets met garantie geleverd wordt van enkele jaren.
Dat is met tweedehands weer wat minder. :Y
 
Laatst bewerkt:
Zolang hij er goed uitziet... Hij zal geen last hebben van dat er met een koude motor mee geragd is :P
Die Brammo heeft wel een ketting en een schakelbak... vind ik wel een nadeel.
 
Die komt denk ik uit de huurvloot/demovloot?
Het is een beetje creatief boekhouden dan. :Y ;)
Vijftien keuzemogelijkheden, tien in de aanbieding, vijf verkocht, drie gereserveerd.
Dus nog drie topdeals.. dat is best cashen op de nieuwprijs. :o

Volgens een artikel in de MotoPlus met de CEO heeft Energica nu wereldwijd (pas) 100 stuks verkocht. :)

Edit.. even scrollen naar beneden..

Ik denk dat de drie onderste de nieuwe modellen zijn, de andere reeds 'het vorige' model.
En de EGO staat er behalve een 2017 model eigenlijk helemaal niet bij.
 
Laatst bewerkt:
Die Brammo heet natuurlijk Enertia.Er staan Energica’s bij die minder kosten dan de duurdere Zero modellen.

Zelf denk ik dat je een elektrische motor heel goed gebruikt kunt kopen, ook een demo zou ik zo nemen.

Dat zeg ik ook niet. Ik denk dat je best een elektrische motor gebruikt kan kopen. En (pers)demo zou ik meer moeite mee hebben. Maar dat zou ik ook hebben bij conventionele motoren.

Met de verkoop van de zeros gaat het volgens mij wel prima. Begin Vorig jaar stonden er even veel energicas op kenteken in Nederland dan dat ik demo's heb gezien. Hopelijk is dat nu wat meer geworden...

Ik heb zowel de EVA, EGO en de DSR gereden en het rijdt prima. De prijs vindt ik echter nog te fors in vergelijking met wat je krijgt voor die prijs op de conventionele markt. Maar ik hoop, en dat zal waarschijnlijk, snel gaan veranderen. Het wachten is op de eerste verbodenverklaring voor verbrandingsmotoren. Dan zal het rap gaan.
 
Laatst bewerkt:
zo, de kogel is door de kerk.

over een week mag ik mijn Brammo Empulse R welkom gaan heten.

daarna nog ermee naar het RDW.

Mooie schade vrije motor met weinig kilometers onder de sloffen.

Nu nog uitzoeken hoe ik kan gaan laden bij de palen, er zit alleen een 240v stekker + Brammo lader bij
 
zo, de kogel is door de kerk.

over een week mag ik mijn Brammo Empulse R welkom gaan heten.

daarna nog ermee naar het RDW.

Mooie schade vrije motor met weinig kilometers onder de sloffen.

Nu nog uitzoeken hoe ik kan gaan laden bij de palen, er zit alleen een 240v stekker + Brammo lader bij
Laadkabel en je bent klaar. Ojah natuurlijk ook nog ff een pasje uitzoeken :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan