Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Woon je in Zweden
Ik zit nog even op een zekerheidje van Nationale Nederlanden te wachten, maar als die over de brug komt ga ik hem misschien wel even bekijken. Wel een proefrit van minimaal een half uur. ( Accu )Voor degene(n) die voor betrekkelijk weinig nog op zoek zijn naar een Brammo kwam ik deze tegen;
Ik zit nog even op een zekerheidje van Nationale Nederlanden te wachten,....
.....Ik zit nog even op een zekerheidje van Nationale Nederlanden te wachten, maar als die over de brug komt ga ik hem misschien wel even bekijken. Wel een proefrit van minimaal een half uur. ( Accu )....
...de uiterst merkwaardige zitpositie; hij is heel smal en hoog, de voetsteunen staan uitzonderlijk laag en dat rijdt apart...
@ondertitel. Een bedrag met vier nullen.Verklaar u nader
Interessant.Ik heb ooit een stukje gereden met zo’n Inertia, dit is de Plus versie. De gewone Inertia heeft slechts 3 kWh, de Plus heeft het dubbele, maar ook dat houdt niet over.
Waar ik niet aan kon wennen was de uiterst merkwaardige zitpositie; hij is heel smal en hoog, de voetsteunen staan uitzonderlijk laag en dat rijdt apart...
al voorkeur? die Johammer ziet er waanzinnig uit, leuk hebbeding.Misschien al voorbijgekomen, maar ik zit me nu serieus te oriënteren door 'die gek' op Marktplaats.
Elektrische motorfiets kopen? | Electric Motorcycles Nederland
Ja, eentje die ik al vaker zag en dacht. Maar dan zit ik in het verkeerde topic.al voorkeur? die Johammer ziet er waanzinnig uit, leuk hebbeding.
Die komt denk ik uit de huurvloot/demovloot?( Energica Ego uit 2018 met € 10.824 korting )
Het is een beetje creatief boekhouden dan.Die komt denk ik uit de huurvloot/demovloot?
Er staan Energica’s bij die minder kosten dan de duurdere Zero modellen.....Die komt denk ik uit de huurvloot/demovloot?....
Die Brammo heet natuurlijk Enertia.Er staan Energica’s bij die minder kosten dan de duurdere Zero modellen.
Zelf denk ik dat je een elektrische motor heel goed gebruikt kunt kopen, ook een demo zou ik zo nemen.
Hij is verkocht zie ik inmiddels.Voor degene(n) die voor betrekkelijk weinig nog op zoek zijn naar een Brammo kwam ik deze tegen;
https://link.marktplaats.nl/m1269221769
Hij is verkocht zie ik inmiddels.
De tweedehands markt begint wel interessanter te worden.
Laadkabel en je bent klaar. Ojah natuurlijk ook nog ff een pasje uitzoekenzo, de kogel is door de kerk.
over een week mag ik mijn Brammo Empulse R welkom gaan heten.
daarna nog ermee naar het RDW.
Mooie schade vrije motor met weinig kilometers onder de sloffen.
Nu nog uitzoeken hoe ik kan gaan laden bij de palen, er zit alleen een 240v stekker + Brammo lader bij