MotoX
Die hard MF'er
De kans dat er een kuipje/ruitje op komt acht ik erg klein,
Ja, maar ik ben gewoon benieuwd of het scheelt in verbruik/bereik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De kans dat er een kuipje/ruitje op komt acht ik erg klein,
Ja, maar ik ben gewoon benieuwd of het scheelt in verbruik/bereik
Ook heb ik laatst een stukje over de dijken gereden in de buurt van Culemborg samen met een Zero SR eigenaar. Dat was erg leuk want inhouden hoeft niet, je maakt toch geen herrie. De bordjes die motorfiets eigenaren manen tot rust waren niet voor ons!
Ja, maar ik ben gewoon benieuwd of het scheelt in verbruik/bereik
Andrea Ianonne haalde laatst 344.7km/h in de MotoGP.Dat is we interessant inderdaad. Misschien hebben ze bij Brammo daar wel een antwoord op, hebben ze vast wel mee getest. Volle kuip zal in ieder geval helpen, racemotoren hebben die niet voor niets natuurlijk.
Zijn er al mensen die wat over het snelweg verbruik weten naast de fabriekscijfers. Zit het als een optie te overwegen voor een rit van 60km snelweg+10km binnendoor. 2x per dag met 8 uur ertussen.
Zijn er al mensen die wat over het snelweg verbruik weten naast de fabriekscijfers. Zit het als een optie te overwegen voor een rit van 60km snelweg+10km binnendoor. 2x per dag met 8 uur ertussen.
zeker !! ik moet eerst nog van ze weten of ze aan inruil doen...De Brammo heeft een iets sportievere zit.
Dus: stepjes iets hoger en naar achter, stuur iets lager. Scheelt niet heel veel met de Zero trouwens (heb ik wel eens een dagje gehuurd via promotor)
Misschien qua houding dus iets minder comfortabel voor de knieën maar wel beter om de knie aan de grond te kunnen krijgen (betere "Lean Angle")
En omdat je na ongeveer 100km toch weer een paar uur moet bijladen zul je nooit last krijgen van stramme ledematen...
Brammo prijsverlaging is trouwens tijdelijk dus maak tijd voor een proefritje!
Ik rij 65 km snelweg naar mn werk. Omdat het eerste stuk 130 km/u is gaat het natuurlijk zwaar ten koste van de lading. Verderop zitten er stukken 100km tussen met veel verkeer. Ik kom aan op mn werk met zo'n 25% over. (daar gaat ie aan t stopcontact)
Als ik verder weg zou werken zou ik 't eerste stuk wat rustiger aan doen. Binnenkort een keer naar mn zus, die zit 135 km hiervandaan, ik ga dan wél binnendoor, snelweg is 155 km, dat ga ik dus niet halen zonder bijladen. Maarja motorrijden is tóch veel leuker via binnenwegen
Voor woon-werk zou ik trouwens nog eerder de e-rockit willen proberen. Misschien dat ik die eens een weekje ga leasen, om te kijken of dat wat voor me is.
Die e-rockit ziet er erg leuk uit! (http/www.erockit.nu/)
Leuk gevonden dat je moet trappen in plaats van een gashendel te gebruiken.
Maar als je hem op praktische zaken vergelijkt met de Brammo dan valt het wel wat tegen:
----------- Brammo Empulse --- E-rockit
Bereik: ----- 100-130km --------- 50-70km
Topsnelheid: 170km/h ------------ 85km/h
Prijs: ------- €12700 (tijdelijk)---- €13500
Dealers: ---- Ja ----------------- JA (in Helmond )
Duozit: ----- Ja ----------------- Nee
Baggage: --- Ja ----------------- Nee
Die e-rockit is een leuke aanvulling voor mensen met genoeg ruimte in een garage...
Voor woon-werk lijkt hij me minder geschikt
Afspreken bij een laadpaal, 2 uur koffie drinken en dan weer naar huisGaaf! We kunnen al bijna een Empulse ride gaan organiseren
Gaaf! We kunnen al bijna een Empulse ride gaan organiseren
Of een circuitdag!
Volgend jaar bij de Landelijke Motordagen op Assen een groepje op de baan krijgen.