Euro Cup (ZAC) / vrij rijden bij RSZ

Zou je denken.
Ik vind het kut, kost me ruim een uur extra aan tijd voor die test terwijl ik het op 5min voor noppes kan.

Ook dan kan je een leuke strijd hebben.
Testen voor toegang is ook voor noppes, je moet alleen even naar de Vijverberg, en dan maar hopen dat uitslag binnenkomt, ik heb de uitslag van vorige week vrijdag nog steeds niet ..... Gelukkig deden ze daar zaterdag in Assen niet moeilijk over ..
 
Testen voor toegang is ook voor noppes, je moet alleen even naar de Vijverberg, en dan maar hopen dat uitslag binnenkomt, ik heb de uitslag van vorige week vrijdag nog steeds niet ..... Gelukkig deden ze daar zaterdag in Assen niet moeilijk over ..
“Even”… Ik kom met wat pech vrijdag 22:00 thuis, zaterdag zo rond 16:00 vertrekken. Dus afhankelijk van hoe vroeg ik zaterdag op sta dus zo’n 8u om in te laden, boodschappen, en alle overige zaken die ik te doen heb en nog een ruim uur ervan voor een spelletje verstop-het-wattenstaafje.

Maar goed, wat moet dat moet.
 
Laatst bewerkt:
Testen voor toegang is ook voor noppes, je moet alleen even naar de Vijverberg, en dan maar hopen dat uitslag binnenkomt, ik heb de uitslag van vorige week vrijdag nog steeds niet ..... Gelukkig deden ze daar zaterdag in Assen niet moeilijk over ..
“Even”… Ik kom met wat pech vrijdag 22:00 thuis, zaterdag zo rond 16:00 vertrekken. Dus afhankelijk van hoe vroeg ik zaterdag op sta dus zo’n 8u om in te laden, boodschappen, en alle overige zaken die ik te doen heb en nog een ruim uur voor een spelletje verstop-het-wattenstaafje.

Maar goed, wat moet dat moet.
Hier hetzelfde verhaal, zaterdagochtend rond 8 uur thuis, dan nog een paar uur slapen , motor inladen ,boodschappen doen etc.
Hoop dat er snel duidelijkheid is, en we zonder tests en bewijzen kunnen rijden anders mag mijn plekje de verkoop in....
 
Is toch duidelijk?

Kunt vinden wat je ervan vind.. Maar dit is het toegangsbeleid (geworden).
Ja, voor onze sport vind ik het ook een beetje onnodige rompslomp, magoed.. we hebben ermee te dealen..
 
Geen idee of het duidelijk is. Misschien kiest RSZ wel voor een event zonder publiek. Misschien zijn de regels dan anders. We zullen wel info ontvangen.

Ik zou niet eens weten waar je je gratis kan laten testen.
 
Geen idee of het duidelijk is.
Zover ik begrijp is dit algemeen toegangsbeleid van het circuit...
Ik zou niet eens weten waar je je gratis kan laten testen.
 
Nou mail van Frank:

Beste ZAC racers,

Gistermiddag ontvingen wij van het TT Circuit Assen bericht over de nieuwe ‘versoepelingen’:

Op basis van een bewijs van vaccinatie of een negatieve test kunnen we op Assen binnen de hekken weer terug naar ‘normaal’.

Het circuit zal dit beleid vanaf 8 juli 2021 gaan handhaven met de CoronaCheck App van de Nederlandse overheid.

Deze App geeft jou groen licht om binnen te komen en is te activeren met:
  • Een vaccinatiebewijs (volledige vaccinatie), of
  • Een negatief testbewijs van Testen voor Toegang, of
  • Een herstelbewijs
Dit geldt voor organisatie, deelnemers, publiek, sponsoren, geaccrediteerde media en andere bezoekers en duurt voorlopig tot eind augustus.

VOOR IEDEREEN HETZELFDE

Wie op reis naar het buitenland, naar de bioscoop, restaurant of een evenement wil, heeft vooraf de keuze om aan de voorwaarden van de organisatie te voldoen.

Deze keuze is er (met de komst van bovenstaande protocollen) NIET voor onze lopende events, en dat vinden wij niet okay!

Feit blijft dat we daar bij het TT Circuit NIETS aan kunnen veranderen.

Recentelijk bij de TT, binnenkort bij het IDC en alle andere nog komende auto- & motorsport events op Assen, wordt ditzelfde deurbeleid ook toegepast.

Er wordt dus op geen enkel moment onderscheidt gemaakt tussen kleine / grote events met / zonder publiek, dus alles voor iedereen gelijk.

TESTEN VOOR TOEGANG

Ben je nog niet volledig gevaccineerd?

Dan kan je tot 40 uur voorafgaande aan het event een (gratis) Coronatest doen bij de GGD.

Deze uitslag kan je dan uploaden in de CoronaCheck App of je neemt een geprinte versie mee naar het circuit.

ANNULEREN

Wij begrijpen beslist, dat er deelnemers zijn die dit allemaal NIET willen (of kunnen verzorgen).

Daarvoor laat RSZ Motorsport de optie om de ticket van 11 juli 2021 te annuleren en dat kan tot en met zondag 4 juli 2021.

Dat geeft ons ook nog een paar dagen tijd om deelnemers van de reservelijst te benaderen die WEL heel graag willen rijden.

Besluit je volgende week alsnog je ticket aan een andere rijder (in bezit van een racelicentie) te verkopen?

Stuur ons daarvan altijd een bericht voorzien van zijn/haar naam en Emailadres.

EEN MOOI EVENT

Hoe lastig dit ook allemaal is: RSZ Motorsport zal op 11 juli toch de 3 ZAC sprintraces gaan organiseren.

We hebben ons telkens aangepast en daardoor hebben we vrijwel niets gemist van onze prachtige circuitsport.

Ik ga er vanuit dat we deze hobbel ook wel glad strijken en we er samen een prachtige racedag van maken!

Meer info over het event volgt aanstaande woensdag 7 juli ook via de Email 😉

Met sportieve groet,
Frank Kerseboom
organisator
 
“Even”… Ik kom met wat pech vrijdag 22:00 thuis, zaterdag zo rond 16:00 vertrekken. Dus afhankelijk van hoe vroeg ik zaterdag op sta dus zo’n 8u om in te laden, boodschappen, en alle overige zaken die ik te doen heb en nog een ruim uur voor een spelletje verstop-het-wattenstaafje.

Maar goed, wat moet dat moet.
Roy 8 uur....ik zeg tijd zat dus
Nou mail van Frank:

Beste ZAC racers,

Gistermiddag ontvingen wij van het TT Circuit Assen bericht over de nieuwe ‘versoepelingen’:

Op basis van een bewijs van vaccinatie of een negatieve test kunnen we op Assen binnen de hekken weer terug naar ‘normaal’.

Het circuit zal dit beleid vanaf 8 juli 2021 gaan handhaven met de CoronaCheck App van de Nederlandse overheid.

Deze App geeft jou groen licht om binnen te komen en is te activeren met:
  • Een vaccinatiebewijs (volledige vaccinatie), of
  • Een negatief testbewijs van Testen voor Toegang, of
  • Een herstelbewijs
Dit geldt voor organisatie, deelnemers, publiek, sponsoren, geaccrediteerde media en andere bezoekers en duurt voorlopig tot eind augustus.

VOOR IEDEREEN HETZELFDE

Wie op reis naar het buitenland, naar de bioscoop, restaurant of een evenement wil, heeft vooraf de keuze om aan de voorwaarden van de organisatie te voldoen.

Deze keuze is er (met de komst van bovenstaande protocollen) NIET voor onze lopende events, en dat vinden wij niet okay!

Feit blijft dat we daar bij het TT Circuit NIETS aan kunnen veranderen.

Recentelijk bij de TT, binnenkort bij het IDC en alle andere nog komende auto- & motorsport events op Assen, wordt ditzelfde deurbeleid ook toegepast.

Er wordt dus op geen enkel moment onderscheidt gemaakt tussen kleine / grote events met / zonder publiek, dus alles voor iedereen gelijk.

TESTEN VOOR TOEGANG

Ben je nog niet volledig gevaccineerd?

Dan kan je tot 40 uur voorafgaande aan het event een (gratis) Coronatest doen bij de GGD.

Deze uitslag kan je dan uploaden in de CoronaCheck App of je neemt een geprinte versie mee naar het circuit.

ANNULEREN

Wij begrijpen beslist, dat er deelnemers zijn die dit allemaal NIET willen (of kunnen verzorgen).

Daarvoor laat RSZ Motorsport de optie om de ticket van 11 juli 2021 te annuleren en dat kan tot en met zondag 4 juli 2021.

Dat geeft ons ook nog een paar dagen tijd om deelnemers van de reservelijst te benaderen die WEL heel graag willen rijden.

Besluit je volgende week alsnog je ticket aan een andere rijder (in bezit van een racelicentie) te verkopen?

Stuur ons daarvan altijd een bericht voorzien van zijn/haar naam en Emailadres.

EEN MOOI EVENT

Hoe lastig dit ook allemaal is: RSZ Motorsport zal op 11 juli toch de 3 ZAC sprintraces gaan organiseren.

We hebben ons telkens aangepast en daardoor hebben we vrijwel niets gemist van onze prachtige circuitsport.

Ik ga er vanuit dat we deze hobbel ook wel glad strijken en we er samen een prachtige racedag van maken!

Meer info over het event volgt aanstaande woensdag 7 juli ook via de Email 😉

Met sportieve groet,
Frank Kerseboom
organisator

keurige mail
 
Nouja beter dan weer een lockdown in september toch! ik ben er iig bij de 11e (mits ik mijn motor op tijd af heb)
 
Je moet wat zodra je wat wil dus vrijblijvend is het natuurlijk niet.
Ja en als ik ergens een hekel aan heb dan is het aan moeten. Het is pure chantage. RSZ doet het heel netjes en Assen kan er ook niet alles aan doen. Maar wie wint er nu eigenlijk als je je niet laat testen........
Afspraak dus maar gemaakt.
 
Ja en als ik ergens een hekel aan heb dan is het aan moeten. Het is pure chantage. RSZ doet het heel netjes en Assen kan er ook niet alles aan doen. Maar wie wint er nu eigenlijk als je je niet laat testen........
Afspraak dus maar gemaakt.
Dit en dit heeft mij heel erg doen twijfelen, ik ben niet bang voor die prik of wat er in zit maar wel het “moeten” trek ik slecht.
Mja wil geen race missen, graag weer buitenland in en gewoon feestjes kunnen bouwen dus hup prik erin en gaan dan maar 💪.
Maar ieders eigen keuze uiteraard, kan me heel goed voorstellen als je niet wil.

Nette mail van RSZ en zij kunnen er helaas niks aan doen net als Assen zelf, gewoon maar hard hard duimen op een “normalere” 2022 🔥
 
Terug
Bovenaan Onderaan