Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
mee eens, dus hoop dat RSZ deze procedure beter gaat omschrijven en opneemt in het wedstrijdreglement (mocht dit er al niet staan) mocht het ooit weer nodig zijn
Eerlijker was voorrijder met 80 km/h over start/finish en pas inhalen na start/finish.
Dan was de hele groep ook bij start/finish nog bij elkaar.
Wanneer iedereen bij uitkomen laatste bocht het gas vol open draait, is de polesitter al bij het einde rechte stuk, terwijl de rode lantaarndrager dan net het rechte stuk op draait.
Dat ze volgend jaar naar Dyon willen begrijp ik dan weer niet.
Dan heb je toch met dezelfde Franse motorbond te maken?
Ik zou sowieso RSZ even mailen en een voorstel indienen, mijn ervaring is dat ze wel open staan voor suggesties en luisteren ook wel degelijk. Zeg je niets zal er niets veranderen.
Maakt niets uit, of je nu op de streep gas gaat geven of uitkomend laatste bocht. Harmonica hou je toch. Want als de polesitter over de streep het gas open draait is hij door de eerste bocht terwijl de laatste net over de streep komt.
Puntje bij paaltje, verre van ideaal en niet waarvoor we naar Croix afgereisd zijn.
Idd, dat zei ik ook al. Had ik me op de weg terug ook bedacht.
Tja, als je niet mag racen dan hebben we op een dergelijke baan niets te zoeken op een racedag. Maar ja, ik heb eigenlijk geen recht van spreken want ik ben er niet eens naar toe gegaan. Ik vind Croix sowieso geen baan om te racen..... Mijn voorkeur: Alleen veilige banen (GP-Circuits) opnemen op de kalender.
En van mij mag Assen zeker 5 x per jaar op de kalender staan.
Er werd gister tijdens de briefing gesproken over Hockenheim voor volgend jaar. Ik zeg doen, ben er al eens geweest en vind het een gaaf circuit met goede faciliteiten.
En een 2e OW worden? Saaaaaaaai.
Zijn genoeg leuke circuits maar telkens Assen is geen hol aan.
Ik vind nog steeds dat RSZ een gave kalender heeft opgezet, alleen dit Croix verhaal was een domper.
Dat zou weer samen met Dannhoff zijn. Ik ben vorige week met Dannhoff naar Bilster Berg geweest en Heidi zei me dat ze daar eigenlijk vorig jaar al heen wilden. Dus wie weet!
Ik heb ondanks de rollende start weer ontzettend genoten.
Laatste sessie vrijrijden ook nog even meegepakt.
We hebben ontzettend mazzel gehad met t weer zeg.
vooral de bocht voor t rechte stuk is top.
En nee, ik word niet gesponsert
Oh dat van die wedstrijden heb ik niet mee gekregen. Zelf lekker kunnen rijden in de 2TE sessies. Heel blij dat het weer zo meewerkte.Ja rollende start zuigt. Ik vind het an sich geen verkeerd baantje maar we komen om te racen dat was nu niet echt aan de orde. Ondanks dat wel 5e met mooi nieuw PR van 58.5
Overigens reden we 17:45 in Croix weg, snelle hap gegeten en paar liter getankt. Mooi 23:30 thuis. Schiet lekker op als je met 120 door Frankrijk en Belgie kan rijden.
Ik zeg Oschersleben
Oh dat van die wedstrijden heb ik niet mee gekregen. Zelf lekker kunnen rijden in de 2TE sessies. Heel blij dat het weer zo meewerkte.
Zijn rondetijden ergens online beschikbaar?
Ik wist op de heenweg niet dat je in Belgie ook 120 km/u mag met een aanhanger terugweg ging dus een stukje vlotter.
Maar blijft een takkeeind rijden.
Roy, jij mag met je bus + caravan geen 120 rijden in belgië. ik vermoed dat jouw bus 3 ton of 3,2 mag doen? je caravan minstens 750kg, dan zit je boven de 3,5 ton. met die combinatie mag je in belgië maar 90km/h. ik ben al een paar keer van de snelweg geplukt door flikken in een burgerwagen.Ja rollende start zuigt. Ik vind het an sich geen verkeerd baantje maar we komen om te racen dat was nu niet echt aan de orde. Ondanks dat wel 5e met mooi nieuw PR van 58.5
Overigens reden we 17:45 in Croix weg, snelle hap gegeten en paar liter getankt. Mooi 23:30 thuis. Schiet lekker op als je met 120 door Frankrijk en Belgie kan rijden.
Ja man, nog een baan om een nieuwe tijd te zetten!
Laatste keer was 2008 ofzo.
Roy, jij mag met je bus + caravan geen 120 rijden in belgië. ik vermoed dat jouw bus 3 ton of 3,2 mag doen? je caravan minstens 750kg, dan zit je boven de 3,5 ton. met die combinatie mag je in belgië maar 90km/h. ik ben al een paar keer van de snelweg geplukt door flikken in een burgerwagen.
ik vermoed dat je combo een stuk lichter was en dus met caravan onder de 3,5ton bleef, met die mocht je dan weer wel 120...
hoop dat die 98db het verschil oplevert met een paar jaar geleden, toen werden ze er met bosjes afgehaald.
maar te leuk circuit, wij zijn er ook bij
Tot hoe laat kunnen we op de paddock woensdagavond?